1. leht 1-st
1992 Jeep GC 4.0 ulub
Postitatud: N Jaan 07, 2010 3:19 pm
Postitas Uve
eest poolt kuskilt tuleb meeletut ulgumist, mida suurem kiirus seda rohkem ulub.
samas spidokas ei toimi ka, ehk oskab sellekohapealt ka keegi midagi öelda.
Postitatud: N Jaan 07, 2010 3:43 pm
Postitas Bill
Eest rattalaagrid,differ või diffrilaagrid sul läbi.Spidokal võib olla andur alt kasti juurest, sel kurivaimul on plastist hammakad(mul juba korra vahetatud ja nüüd jupsib jälle).Aga võta ühendust Jeebi teadlaste Virgo,Võrrimehe või Vahuriga, nad kindlalt saavad sind aidata.
Postitatud: N Jaan 07, 2010 3:52 pm
Postitas urmas
Differ muudab häält vastavalt gaasi maha lastes või juurde vajutades. Laager peaks kogu aeg häält tegema. Rattalaager muudab häält, kui sõidusuunda kergelt muuta.
Jutu point selles, et ma varsti hakkan ühte juppideks tegema. Eks küsi juppe, kui diagnoos pandud.
Postitatud: N Jaan 07, 2010 3:56 pm
Postitas Uve
siis kui gaasi annan ja nõksa tagasi lasen siis kohati ulgumine kaob ära, a kui jala pedaalilt üldse ära tõstan, siis tuleb undamine tagasi.
Postitatud: N Jaan 07, 2010 4:18 pm
Postitas Romek
Siis ikka tigu/taldrik tuksis ju. Esisilda sisse oled vaadanud?
Postitatud: N Jaan 07, 2010 4:39 pm
Postitas Uve
pole jõudnud sisse vaadata veel, teisipäeva öösel sain alles masina kätte.
õhtul lähen urmase juurde, kuulab mis ta mulle räägib
Postitatud: N Jaan 07, 2010 7:12 pm
Postitas 3FjaN
Rattalaager on lihtne, kui sõidu ajal keerad paremale ja laager on paremal pool läbi, jääb URIN vaikseks, kui sõidad nagu trammiga on differensiaal vigane, kuid see on diagnoositav ka kardaani keeramisega. Amplituut peab siis olema üle 30 kraadi kummalegi poole. Diferensiaali laagrite lõtku on üsna raske diagnoosida, ja see on jeebil üsna levinud probleem, sest keegi ei viistsi õigel ajal õli vahetada. Sallest on võimalik aimu saada eelnimetatud kardaani pööramise teel.
Sinu poolt mainitud andmete põhja võib arvata, et viga on diferentsiaalis.
Urmas
Postitatud: N Jaan 07, 2010 8:16 pm
Postitas aivo28
oot-oot, Urmas, kuda se käis? 30kraadi on siis lõtku või mis? mu autul selline jama, et kõlmalt on OK, pikemalt maanteel sõites hakkab ka undama. olen siiani kül nii hoolas masinamees olnud, et isegi õli pole viitsind sillas kontrollida

Postitatud: R Jaan 08, 2010 5:18 pm
Postitas 3FjaN
aivo28 kirjutas:oot-oot, Urmas, kuda se käis? 30kraadi on siis lõtku või mis? mu autul selline jama, et kõlmalt on OK, pikemalt maanteel sõites hakkab ka undama. olen siiani kül nii hoolas masinamees olnud, et isegi õli pole viitsind sillas kontrollida

Sinu puhul kahtlustaksin ennemini rehvi. Kõvema seguga AT-, MT- tähisega rehvid hakkavad soojemaks minnes üsna palju lärmi tegema.
Kui differ on haige, siis pole vahet, on ta soe, või külm. Ulub nagu hunt.
Muidugi võib ka raadio häälenuppu kõvemahs keerata

.
Urmas
Postitatud: R Jaan 15, 2010 4:00 pm
Postitas Uve
eila käisin põhja all, vaatasin taga differ märg ja mudane. puhastasin ilusti ära, aga seal miski kummist kork ees.. et kas seal mingisugust polti ei peaks olema ?
vaatasin sisse ka, suht tühi paistis sealt, mis õli sinna käib ?
Postitatud: R Jaan 15, 2010 8:13 pm
Postitas ibra
Uve kirjutas:eila käisin põhja all, vaatasin taga differ märg ja mudane. puhastasin ilusti ära, aga seal miski kummist kork ees.. et kas seal mingisugust polti ei peaks olema ?
vaatasin sisse ka, suht tühi paistis sealt, mis õli sinna käib ?
Noh eks tuleb väike väljaminek.Laagrite ja simmeri vahetus garanteeritud.Kummist kork originaal.Õli SAE 75W-140 või siis SAE 90W.