1992 Jeep GC 4.0 ulub
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
1992 Jeep GC 4.0 ulub
eest poolt kuskilt tuleb meeletut ulgumist, mida suurem kiirus seda rohkem ulub.
samas spidokas ei toimi ka, ehk oskab sellekohapealt ka keegi midagi öelda.
samas spidokas ei toimi ka, ehk oskab sellekohapealt ka keegi midagi öelda.
unistuseks korralik Jeep Chero Limited 4.0 136kw np242 vahekastiga
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Differ muudab häält vastavalt gaasi maha lastes või juurde vajutades. Laager peaks kogu aeg häält tegema. Rattalaager muudab häält, kui sõidusuunda kergelt muuta.
Jutu point selles, et ma varsti hakkan ühte juppideks tegema. Eks küsi juppe, kui diagnoos pandud.
Jutu point selles, et ma varsti hakkan ühte juppideks tegema. Eks küsi juppe, kui diagnoos pandud.
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Rattalaager on lihtne, kui sõidu ajal keerad paremale ja laager on paremal pool läbi, jääb URIN vaikseks, kui sõidad nagu trammiga on differensiaal vigane, kuid see on diagnoositav ka kardaani keeramisega. Amplituut peab siis olema üle 30 kraadi kummalegi poole. Diferensiaali laagrite lõtku on üsna raske diagnoosida, ja see on jeebil üsna levinud probleem, sest keegi ei viistsi õigel ajal õli vahetada. Sallest on võimalik aimu saada eelnimetatud kardaani pööramise teel.
Sinu poolt mainitud andmete põhja võib arvata, et viga on diferentsiaalis.
Urmas
Sinu poolt mainitud andmete põhja võib arvata, et viga on diferentsiaalis.
Urmas
Tööle seltsimehed,igatahes!
Sinu puhul kahtlustaksin ennemini rehvi. Kõvema seguga AT-, MT- tähisega rehvid hakkavad soojemaks minnes üsna palju lärmi tegema.aivo28 kirjutas:oot-oot, Urmas, kuda se käis? 30kraadi on siis lõtku või mis? mu autul selline jama, et kõlmalt on OK, pikemalt maanteel sõites hakkab ka undama. olen siiani kül nii hoolas masinamees olnud, et isegi õli pole viitsind sillas kontrollida
Kui differ on haige, siis pole vahet, on ta soe, või külm. Ulub nagu hunt.
Muidugi võib ka raadio häälenuppu kõvemahs keerata

Urmas
Tööle seltsimehed,igatahes!
Noh eks tuleb väike väljaminek.Laagrite ja simmeri vahetus garanteeritud.Kummist kork originaal.Õli SAE 75W-140 või siis SAE 90W.Uve kirjutas:eila käisin põhja all, vaatasin taga differ märg ja mudane. puhastasin ilusti ära, aga seal miski kummist kork ees.. et kas seal mingisugust polti ei peaks olema ?
vaatasin sisse ka, suht tühi paistis sealt, mis õli sinna käib ?
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.