Cherokee 2,5 bensiin
Moderaator: Moderators
Cherokee 2,5 bensiin
Tere,
olen siin pärinud juba mitmete masinate plusside ja miinuste kohta, kuid pole veel ikka leidnud sellist mida hing ihaldaks.
Nüüd jäid silma cherokeed al 97a (uuema armatuuriga) 2,5 bensiini mootoriga. Lappsin foorumis teemasid mis puudutasid cherokeesid, kuid kusagil polnud juttu 2,5 bensukast, kas tegu on niivõrd halva kooslusega, et sellest pole mõtet rääkidagi?
Masinat oleks vaja 50/50 sõitmiseks linnas ja kruusateedel. Olen kiiganud ka 2,7 CDR grande, kuid kuna olen omanud sama kerega 3.1 mille turuväärtus kukkus kolinal ja auto ise oli kah kõike muud kui vastupidav, siis ei julge enam raha üle 70k maasturi alla matta.
olen siin pärinud juba mitmete masinate plusside ja miinuste kohta, kuid pole veel ikka leidnud sellist mida hing ihaldaks.
Nüüd jäid silma cherokeed al 97a (uuema armatuuriga) 2,5 bensiini mootoriga. Lappsin foorumis teemasid mis puudutasid cherokeesid, kuid kusagil polnud juttu 2,5 bensukast, kas tegu on niivõrd halva kooslusega, et sellest pole mõtet rääkidagi?
Masinat oleks vaja 50/50 sõitmiseks linnas ja kruusateedel. Olen kiiganud ka 2,7 CDR grande, kuid kuna olen omanud sama kerega 3.1 mille turuväärtus kukkus kolinal ja auto ise oli kah kõike muud kui vastupidav, siis ei julge enam raha üle 70k maasturi alla matta.
4x4 austaja
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17414
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kas Artol mitte 2,5 bensukas võistusutoks polnud?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Automaadid ei meeldi ja hea oleks, kui maantee küttekulu jääks alla 10 ning linnas 13 kanti, seda 4.0-ga ei saa, aga kas on see üldse 2.5-gagi reaalne?
Muidu pole ka miskit diisli vastu peale selle, et nad ei taha talvel käivituda ning on kütte osas nõudlikud.
Kas on üldse mõtet jeebi poole vaadata, kui sooviks on vähese elektroonikaga lollikindel auto?
Muidu pole ka miskit diisli vastu peale selle, et nad ei taha talvel käivituda ning on kütte osas nõudlikud.
Kas on üldse mõtet jeebi poole vaadata, kui sooviks on vähese elektroonikaga lollikindel auto?
4x4 austaja
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17414
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Land Rover 200 või 300 Tdi mootoriga isendid , ning vanemad mersud ja japsid.Rauno kirjutas: Kas on üldse mõtet jeebi poole vaadata, kui sooviks on vähese elektroonikaga lollikindel auto?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Olen pidanud 3 diiselsõidukit ja paari traktoriga olen ka kokku puutunud metsa välja vedades. Minu asjatundmatu küsimus on - kas kellelgi on mõni diislmootor, mis on tehniliselt korras, talve küttega, norm akuga ja see ei käivitu -25 kraadiga?Rauno kirjutas: Muidu pole ka miskit diisli vastu peale selle, et nad ei taha talvel käivituda ning on kütte osas nõudlikud.
GC 4,7 162 kW -03
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
2,5l motoga on lugu nii,et kiirendust mõõdad kalendriga aga muidu liigub küll kui kiiret pole!Moto juppe saab ikka ja neid saab asenduseks 4,0-i pealt.
Kutusekulu umbes 10-13l linnas.
Mul siis 73kw ja 2,5 aga uuematel on kw rohkem ja usun kah,et kiirendus ja jõudlus parem!Linnas sõitmiseks muidugi täiesti piisab aga bemmidele foori taga kohta kätte näidata ei jõua.
Kutusekulu umbes 10-13l linnas.
Mul siis 73kw ja 2,5 aga uuematel on kw rohkem ja usun kah,et kiirendus ja jõudlus parem!Linnas sõitmiseks muidugi täiesti piisab aga bemmidele foori taga kohta kätte näidata ei jõua.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 183
- Liitunud: N Aug 14, 2008 10:06 pm
On olemas ka alternatiive ;)
Mul Cherokee 4.0+automaat+242 vahekast + gaasiseade. Kütusekulu sajale - 17liitrit (keskmine ja 2WD) hetkel kuskil 20 liitrit (talv ja pidev 4WD) gaasi mis maksab 8.90 liiter. Rahaks ümber arvutatuna ehk siis 150 - 190 krooni sajale. Kui me nüüd need numbrid kõik "bensukuluks" ümber arvutame, siis saame 9-12 liitrit sajale. Ja mul on endiselt olemas kõik 4.0 mootori võlud.
Edu auto otsinguil.
Edu auto otsinguil.
Üldiselt tsikliinimene, aga kodutee vajab Jeepi.
ibra kirjutas: Kui ta tervest peast on katki läinud siis vaevalt ta kokkukeevitatult peab.
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Oh ja Ah
Tehase andmetel on 2,5-l maantekulu suurem ca liiter ja linnakulu väiksem 2 liitrit.
Mis asi see on, miks ikka ja jälle 2,5-st tahetakse osta
Sõidurõõm see ei ole, säästurõõm kah mitte...
Tehase andmetel on 2,5-l maantekulu suurem ca liiter ja linnakulu väiksem 2 liitrit.
Mis asi see on, miks ikka ja jälle 2,5-st tahetakse osta

Sõidurõõm see ei ole, säästurõõm kah mitte...
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.