1. leht 3-st

K: Kuidas nende külmadega Nissanid käivituvad ?

Postitatud: L Dets 19, 2009 3:48 pm
Postitas patrol61
Minu patrol y61 3,0td, läheb küll käima, kuid mitte suurepäraselt, tahab käiamist. Üks hommik pumpasin isegi käsipumbaga natuke ette ja siis käiasin uuesti, siis läks. Ma kardan et viga on ka selles et suvine kütus võib seal sees olla.

Postitatud: L Dets 19, 2009 4:04 pm
Postitas fagott
Kütusega oled õigel teel :idea: . Mul suvekütusega sõiduauto käivitamisel oli umbes sama tunne, kui talveküttega -30-nega.

Postitatud: L Dets 19, 2009 4:06 pm
Postitas fagott
Pealegi just sai läbitud Patroli y61 külmailmakäivituse koolitus. Niisiis ootad, kuni eelsüüteküünalde tuli ära kustub. Siis ootad veel 8 sekundit. Ja siis annad starterit. Enda autol andis suurepärase tulemuse :lol: .

Postitatud: P Dets 20, 2009 6:39 pm
Postitas Lauzy
Enda y61 käivitub ilusti peale seda kui sai see väike tankla filter minema visatud, sest sellest ei tahtnud kütus hästi läbi joosta :)
Ise ootan ka niikaua kui Airbag´i tuli ära kustub, siis jääb üle ainult võtit näidata ning seda ka ilma plokki soendamatta,kuid mootori säästmise mõttes kasutan ikka ploki soendust ka :wink:

Postitatud: P Dets 20, 2009 7:10 pm
Postitas Kuzmitz
Lauzy kirjutas:Enda y61 käivitub ilusti peale seda kui sai see väike tankla filter minema visatud, sest sellest ei tahtnud kütus hästi läbi joosta :)
Ise ootan ka niikaua kui Airbag´i tuli ära kustub, siis jääb üle ainult võtit näidata ning seda ka ilma plokki soendamatta,kuid mootori säästmise mõttes kasutan ikka ploki soendust ka :wink:
Hämmastav... Mu Patrolil sama asi, et peab Airbag´i tule kustumise ära ootama. Kas see on miski margipõhine kiiks või?

Postitatud: P Dets 20, 2009 7:31 pm
Postitas suzi
Kuzmitz kirjutas:
Lauzy kirjutas:Enda y61 käivitub ilusti peale seda kui sai see väike tankla filter minema visatud, sest sellest ei tahtnud kütus hästi läbi joosta :)
Ise ootan ka niikaua kui Airbag´i tuli ära kustub, siis jääb üle ainult võtit näidata ning seda ka ilma plokki soendamatta,kuid mootori säästmise mõttes kasutan ikka ploki soendust ka :wink:
Hämmastav... Mu Patrolil sama asi, et peab Airbag´i tule kustumise ära ootama. Kas see on miski margipõhine kiiks või?
Kõigil diisel autodel jäävad küünlad peale märgutule kustumist veel tööle. Pista pea kapoti alla ning kuula, millal relee klõps käib ning näed, kaua küünlad tegelikult järgi on.

Postitatud: P Dets 20, 2009 8:07 pm
Postitas Kuzmitz
suzi kirjutas: Kõigil diisel autodel jäävad küünlad peale märgutule kustumist veel tööle. Pista pea kapoti alla ning kuula, millal relee klõps käib ning näed, kaua küünlad tegelikult järgi on.
Tean, olen aega mõõtnud peale süüte sisse keeramist... Kalender oli abiks :rofl: . Aga ikkagi huvitav, miks just Airbag´i tuli on see indikaator, millal mootorit käivitada? Ise mõtlesin, et mu auto elektroonikal miski kala sees, aga tundub, et mu auto pole ainuke. Kas keegi oskab seletada, millest see tuleb? Küünlad on suht uued mul, nii et nende kaela ei saa midagi veeretada.

Postitatud: P Dets 20, 2009 11:10 pm
Postitas ibra
Airbagi tuli pole mingi indikaator.Võib ka paar korda küünlaid anda ,käivitub paremini. :goodguy

Postitatud: P Dets 20, 2009 11:15 pm
Postitas suzi
Kuzmitz kirjutas:
suzi kirjutas: Kõigil diisel autodel jäävad küünlad peale märgutule kustumist veel tööle. Pista pea kapoti alla ning kuula, millal relee klõps käib ning näed, kaua küünlad tegelikult järgi on.
Tean, olen aega mõõtnud peale süüte sisse keeramist... Kalender oli abiks :rofl: . Aga ikkagi huvitav, miks just Airbag´i tuli on see indikaator, millal mootorit käivitada? Ise mõtlesin, et mu auto elektroonikal miski kala sees, aga tundub, et mu auto pole ainuke. Kas keegi oskab seletada, millest see tuleb? Küünlad on suht uued mul, nii et nende kaela ei saa midagi veeretada.
Lihtsalt airbagi kontroll, takistuste mõõtmine jne võtab autol kauem aega. Seega on sul küünlad kauem järgi ning silinder soojem, mille tulemusena pihustub diisel paremini ning ka plahvatab paremini. Aeg on selle nimi!

Postitatud: E Dets 21, 2009 7:03 am
Postitas uno
Ma vahetasin juba eelime kevad enda niiisaaanil eelsüüteküünlad ära. Nende külmadega ei olnud käivitamisega mingeid probleeme.
Üks hommik olid ainult akuklemmid oksüdeerunud :lol:

Postitatud: E Dets 21, 2009 10:24 am
Postitas Ints
Minu Y61 käivitub üsna hästi.
Kuna mul aga mingit mootoribloki eelsoojendust ei ole,siis algul on külma mootori häält üsna valus kuulata.
Sellega seoses arendan järgmise teema:
Kas ja millist mootori eelsoojendust te kasutate?
Webasto paigaldamine käib rahakotile üle jõu.
Elektriline soojendus...milline ja kust kohast oleks mõttekas seda soetada/paigaldada?

Postitatud: E Dets 21, 2009 10:44 am
Postitas Movistar
Proovisin ka enda 3.3 td käima ajada ja -18 c polnud mingit probleemi.
Algul vähe puterdas,kuid mõne hetke pärast käis kui kellavärk.

nissan

Postitatud: E Dets 21, 2009 11:14 am
Postitas metsik
minu patrull on siiani iga ilmaga ilusti käivitund :D .aga see sumpsi klapp ei taha külmaga kohe sulguda.aga kui sulgub siis on 5mintsiga tuba soe.

Postitatud: E Dets 21, 2009 11:27 am
Postitas tarmo
Ints kirjutas: Kas ja millist mootori eelsoojendust te kasutate?
Webasto paigaldamine käib rahakotile üle jõu.
Elektriline soojendus...milline ja kust kohast oleks mõttekas seda soetada/paigaldada?
Jah.
Defa.
Palju edasimüüjaid, kes ka paigaldavad (nt Autoasi, Autoekspert). Pole ka endal mingi kunst seda paigaldada. Osadel autodel ei pea isegi jahutusvedelikku välja laskma, sest käib spetsiaalselt selleks ette nähtud süvendisse (nt Chyrsleri HEMI 5.7 on selline ja olen näinud veel Toyota Corolla 2006 puhul, ilmselt neid veel).
Boonuseks on veel salongisoendus, mis teeb klaasid ka puhtaks, kuid samas ei koorma akut (nagu Webasto).
Ilma soenduseta ei tahaks enam ühtegi autot külmaga käima "vägistada" :evil:

ploki soendus

Postitatud: E Dets 21, 2009 12:14 pm
Postitas metsik
linnas,kortermajas on se elektriga soendamine suht keeruline :? .aga jah selle webasto eest küsivad vist koos paigaldusega mingi 20k.