1. leht 1-st

Uazile kettaspidurid

Postitatud: E Nov 30, 2009 8:07 pm
Postitas üritaja
Võibolla veits loll küsimus,aga soovin paigaldada uas 469-ale,kettaspidurit.Nii palju kui mina olen neid piduri sadulaid erinevatel sõidukitel näind, asuvad nad veits kaldu autoaga ninasuunas.Küsimus siis selline,aga kui ma paigaldan sadula horisontaalselt kas mõjutab äkki kuidagi pidurdamis omadusi või lõhuvad mingid jõud pidurdamisel tehtavat kinnitust.

Postitatud: E Nov 30, 2009 8:21 pm
Postitas K.Kotkas
paned originaal kettad ja pidurid ning ei mõtle rohkem

Postitatud: E Nov 30, 2009 8:38 pm
Postitas d22
Sai ise just ketaspidurite tegemine lõpetatud. Suporti asukohad panin nii kuidas olukord võimaldas, (ees peab arvestama käändmikuga, taga saab asendit valida). Vaadates teisi sõidukeid, ei täheldanud erilisi seaduspärasusi sadula asukoha suhtes.

Postitatud: E Nov 30, 2009 8:40 pm
Postitas tarmo
Horisontaali panemisel jälgi, et õhutusnippel oleks kõige ülemine punkt. Tahtsin sama "viga" teha ise, aga küsisin targematelt ja lõpuks panin ikkagi püsti. Kui võimalik, pane sadulad taha poole, sest siis korjavad vähem muda külge.

Postitatud: E Nov 30, 2009 9:02 pm
Postitas carpets
d22 kirjutas:Sai ise just ketaspidurite tegemine lõpetatud. Suporti asukohad panin nii kuidas olukord võimaldas, (ees peab arvestama käändmikuga, taga saab asendit valida). Vaadates teisi sõidukeid, ei täheldanud erilisi seaduspärasusi sadula asukoha suhtes.
Mille kettaid ja suporteid kasutasid?

Postitatud: E Nov 30, 2009 9:13 pm
Postitas üritaja
Sõjaväe sillad on ja kettasteks on vitara ja suportid FORD SKORPIO ma alles mõdan ja üritan midagi luua.ORIGINAALITEST ON LIHTSALT KÕRINI JUBA

Postitatud: E Nov 30, 2009 9:19 pm
Postitas d22
Kõik pudinad jimnylt, uazile need lahjaks äkki jäävad. Mul ju kerge auto võrreldes Uaziga.

Postitatud: E Nov 30, 2009 9:47 pm
Postitas üritaja
No ei tea,skorpal ka päris laiad klotsid,kuna sai skorpa ostetud ja sealt jõu allikas võetud siis uurisin neid äkki sobitada aga kui siin keegi maha laidab siis võib ju vitara omad ka soetada,kui teha siis juba korralikult.

Postitatud: T Dets 01, 2009 11:25 am
Postitas totu
Scorpa tagumised ilmselt parimad seisupiduri ajamiga suportid (vist mitsu ka). Audi ja Mazda omad kipuvad kinni jääma ka tavaautodel. Paraku Fordi klotsid imepisikesed ja kuluvad mudas kiiresti. Eeldan et räägite kõigi rataste ketastamisest, mutta ei sobi trummelpidur kuidagi.

Postitatud: T Dets 01, 2009 1:17 pm
Postitas eero I
Ühineks mõttega "paned originaal kettad ja pidurid ning ei mõtle rohkem".
Uue UAZ sillad ju ketastega, ei usu, et nad sildade juures midagi olulist muutsid.
Pole küll uurinud aga kaldun arvama, et sobivad 1/1-le.

Postitatud: T Dets 01, 2009 3:18 pm
Postitas ivan
eero I kirjutas:Ühineks mõttega "paned originaal kettad ja pidurid ning ei mõtle rohkem".
Uue UAZ sillad ju ketastega, ei usu, et nad sildade juures midagi olulist muutsid.
Pole küll uurinud aga kaldun arvama, et sobivad 1/1-le.
Jutt käib siis kolhoosniku sillast
Ei sobi kindlasti 1/1. kogu sadula kinnitus tuleb juurde ehitada. 1/1 sobib ainult ketas.
Kolhoosniku sillale saab otsa panna komplektis Hunteri käändmiku ja ka sellel tuleb poolteljed ca 12 mm lühemkas teha. Koos sellega läheb auto rööbe laiemaks. Olen ühe kolhoosniku esisilla sedasi ringi ehitanud.

Sõjaväe sillaga on ringi ehitamasiga tööd rohkem, kuna seal ruumi vähe kui kasutada 15" velgi.

Postitatud: T Dets 01, 2009 4:20 pm
Postitas üritaja
No ja, kui tuleb ringi teha siis juba vitara omadest, usun nende kvaliteet on ikka parem ja klotse saab ka pea igast poest,sest hind tuleb pea sama mis uue uaziku omad. Mustlas 7300,-

Postitatud: K Dets 02, 2009 7:43 pm
Postitas mardikas
Mind aitas sõjaväe silla puhul rummu vahetus. Põllumajandusrummu ja orig Uaz ketta kombos tekib piisavalt ruumi pidurisadula kinnitusplaadile.