Patroli mootor
Postitatud: E Nov 30, 2009 5:06 pm
Tervist mis mootorit annab 82a 3.3d patrolile peale panna ilma erilise raketiteaduseta ?
Kas kõnealla tuleks mõni 2.5td bmw-elt.
Kas kõnealla tuleks mõni 2.5td bmw-elt.
Patroli enda 3,3 TD pane peale.Sidurikoda ära vahetada ja keerulist ei tohiks olla seal rohkem midagi.Tafka kirjutas:Tervist mis mootorit annab 82a 3.3d patrolile peale panna ilma erilise raketiteaduseta ?
Kas kõnealla tuleks mõni 2.5td bmw-elt.
Sidurikoda jääb sama. Vahetada tuleb ainult survelaagri pukk, kuna TD-l on hooratas ja sidur suuremad.Movistar kirjutas: Patroli enda 3,3 TD pane peale.Sidurikoda ära vahetada ja keerulist ei tohiks olla seal rohkem midagi.
Väänet igast otsast rohkem kui bmw 2,5 td-l.
Korras patrol võtab trassil tavalise sõiduga 9l/100, kui regulliga vaeva näha ja mitte raskelt gaasi tallata, saab vähemaga ka hakkama. Ei usu mina, et bemmi mootor sama õhu- ja veeretakistuse juures oluliselt vähem võtab.Tafka kirjutas:Bmw tundus hea mõte kuna ise neil suht suured kered analookselt patrolile. Ja uuemad mootorid mis on ökonoomsemamad sellise kubatuuri juures. Aga eks 3.3TD on ka ilus mõte.
Tänud info eest ,kellelgi veel mõtteid antke teada.
silmaringi avardamiseks :Movistar kirjutas:Patroli enda 3,3 TD pane peale.Sidurikoda ära vahetada ja keerulist ei tohiks olla seal rohkem midagi.Tafka kirjutas:Tervist mis mootorit annab 82a 3.3d patrolile peale panna ilma erilise raketiteaduseta ?
Kas kõnealla tuleks mõni 2.5td bmw-elt.
Väänet igast otsast rohkem kui bmw 2,5 td-l.
Numbrites võib asi küll niimoodi olla kuid reaalsus on midagi muud.Patroli mootoril ei ole mingi kosmoseteadus "jõudu" lihtsalt juurde keerata.seff kirjutas:silmaringi avardamiseks :Movistar kirjutas:Patroli enda 3,3 TD pane peale.Sidurikoda ära vahetada ja keerulist ei tohiks olla seal rohkem midagi.Tafka kirjutas:Tervist mis mootorit annab 82a 3.3d patrolile peale panna ilma erilise raketiteaduseta ?
Kas kõnealla tuleks mõni 2.5td bmw-elt.
Väänet igast otsast rohkem kui bmw 2,5 td-l.
patrol:
SD-33T
SAE Net Horsepower............101 @ 3100 RPM
SAE Net Torque (lb/ft)........175 @ 2200 RPM
lisaks kaalub 305kg
--------------------------------
Make BMW
Model 525 tds
Production Year 1991
Maximum Engine Power 143 HP (106.6 kW)
Maximum Engine Torque 260 N.m (191.9 lb.ft , 26.5 kg.m)
Maximum Engine Torque rpm 2200 d/d
TuningBoxiga´ga 121kw 165hp 330nm![]()
Teemaalgatajale: kui enne mõnda teist mootorit kuhugi vahele aretanud ei ole siis soovitaks originaaltoodangut