1. leht 1-st

Patroli mootor

Postitatud: E Nov 30, 2009 5:06 pm
Postitas Tafka
Tervist mis mootorit annab 82a 3.3d patrolile peale panna ilma erilise raketiteaduseta ?
Kas kõnealla tuleks mõni 2.5td bmw-elt.

Postitatud: E Nov 30, 2009 5:14 pm
Postitas sambla-aadu
3,3td näituseks. või soetad korras 3,3d ja paned aiste vahele.

Re: Patroli mootor

Postitatud: E Nov 30, 2009 5:52 pm
Postitas Movistar
Tafka kirjutas:Tervist mis mootorit annab 82a 3.3d patrolile peale panna ilma erilise raketiteaduseta ?
Kas kõnealla tuleks mõni 2.5td bmw-elt.
Patroli enda 3,3 TD pane peale.Sidurikoda ära vahetada ja keerulist ei tohiks olla seal rohkem midagi.
Väänet igast otsast rohkem kui bmw 2,5 td-l.

Re: Patroli mootor

Postitatud: E Nov 30, 2009 6:15 pm
Postitas isakene
Movistar kirjutas: Patroli enda 3,3 TD pane peale.Sidurikoda ära vahetada ja keerulist ei tohiks olla seal rohkem midagi.
Väänet igast otsast rohkem kui bmw 2,5 td-l.
Sidurikoda jääb sama. Vahetada tuleb ainult survelaagri pukk, kuna TD-l on hooratas ja sidur suuremad.
Noh ja veel nipet-näpet, gaasitross ja õhupuhasti kopsik ja võibolla veel miskit...

...aga seda küll, et miski sõiduauto diisli aretusel küll sügavat pointi ei ole. Neid (diisel)mootoreid on vähe, mis patroli enda omast paremat väänet annavad ja seejuures mõistlikumate parameetritega on.

bmw süda patrolile

Postitatud: E Nov 30, 2009 8:22 pm
Postitas Tafka
Bmw tundus hea mõte kuna ise neil suht suured kered analookselt patrolile. Ja uuemad mootorid mis on ökonoomsemamad sellise kubatuuri juures. Aga eks 3.3TD on ka ilus mõte.
Tänud info eest ,kellelgi veel mõtteid antke teada.

Re: bmw süda patrolile

Postitatud: E Nov 30, 2009 10:39 pm
Postitas isakene
Tafka kirjutas:Bmw tundus hea mõte kuna ise neil suht suured kered analookselt patrolile. Ja uuemad mootorid mis on ökonoomsemamad sellise kubatuuri juures. Aga eks 3.3TD on ka ilus mõte.
Tänud info eest ,kellelgi veel mõtteid antke teada.
Korras patrol võtab trassil tavalise sõiduga 9l/100, kui regulliga vaeva näha ja mitte raskelt gaasi tallata, saab vähemaga ka hakkama. Ei usu mina, et bemmi mootor sama õhu- ja veeretakistuse juures oluliselt vähem võtab.

Re: Patroli mootor

Postitatud: T Dets 01, 2009 12:21 am
Postitas seff
Movistar kirjutas:
Tafka kirjutas:Tervist mis mootorit annab 82a 3.3d patrolile peale panna ilma erilise raketiteaduseta ?
Kas kõnealla tuleks mõni 2.5td bmw-elt.
Patroli enda 3,3 TD pane peale.Sidurikoda ära vahetada ja keerulist ei tohiks olla seal rohkem midagi.
Väänet igast otsast rohkem kui bmw 2,5 td-l.
silmaringi avardamiseks :

patrol:
SD-33T
SAE Net Horsepower............101 @ 3100 RPM
SAE Net Torque (lb/ft)........175 @ 2200 RPM

lisaks kaalub 305kg
--------------------------------
Make BMW
Model 525 tds
Production Year 1991
Maximum Engine Power 143 HP (106.6 kW)
Maximum Engine Torque 260 N.m (191.9 lb.ft , 26.5 kg.m)
Maximum Engine Torque rpm 2200 d/d

TuningBoxiga´ga 121kw 165hp 330nm :twisted:

Teemaalgatajale: kui enne mõnda teist mootorit kuhugi vahele aretanud ei ole siis soovitaks originaaltoodangut

Re: Patroli mootor

Postitatud: T Dets 01, 2009 7:16 am
Postitas Movistar
seff kirjutas:
Movistar kirjutas:
Tafka kirjutas:Tervist mis mootorit annab 82a 3.3d patrolile peale panna ilma erilise raketiteaduseta ?
Kas kõnealla tuleks mõni 2.5td bmw-elt.
Patroli enda 3,3 TD pane peale.Sidurikoda ära vahetada ja keerulist ei tohiks olla seal rohkem midagi.
Väänet igast otsast rohkem kui bmw 2,5 td-l.
silmaringi avardamiseks :

patrol:
SD-33T
SAE Net Horsepower............101 @ 3100 RPM
SAE Net Torque (lb/ft)........175 @ 2200 RPM

lisaks kaalub 305kg
--------------------------------
Make BMW
Model 525 tds
Production Year 1991
Maximum Engine Power 143 HP (106.6 kW)
Maximum Engine Torque 260 N.m (191.9 lb.ft , 26.5 kg.m)
Maximum Engine Torque rpm 2200 d/d

TuningBoxiga´ga 121kw 165hp 330nm :twisted:

Teemaalgatajale: kui enne mõnda teist mootorit kuhugi vahele aretanud ei ole siis soovitaks originaaltoodangut
Numbrites võib asi küll niimoodi olla kuid reaalsus on midagi muud.Patroli mootoril ei ole mingi kosmoseteadus "jõudu" lihtsalt juurde keerata.
Sellel BMW-l on parem ainult kaal.

Postitatud: T Dets 01, 2009 8:23 am
Postitas erik
Kaal tähendab jälle, et iga miinus 10 kg annab pluss 0,7 hobust. Ehk kui auto on näit. 200 kg kergem on 14 hobust nagu maast leitud.

Aga ma ka soovitaks eelkõige paigaldada originaalmootor.