Luaz või UAZ
Moderaator: Moderators
Luaz või UAZ
Tere!
Olen 18, just sain juhiload ja tahaks endale esimest 4x4 masinat osta.
Olen otsustanud, et kas Luaz või UAZ.
Aga kumb siis ikkagi?
Üks korralik Luaz, mille leidsin: http://auto.motors24.ee/vehicles/229920 ... &sort=paid
Mida sellest arvate? Saatsin omanikule meili hinna kohta ja vastas, et hinda annaks alandada 36000 peale? On see paras hind selle Luazi kohta?
Olen 18, just sain juhiload ja tahaks endale esimest 4x4 masinat osta.
Olen otsustanud, et kas Luaz või UAZ.
Aga kumb siis ikkagi?
Üks korralik Luaz, mille leidsin: http://auto.motors24.ee/vehicles/229920 ... &sort=paid
Mida sellest arvate? Saatsin omanikule meili hinna kohta ja vastas, et hinda annaks alandada 36000 peale? On see paras hind selle Luazi kohta?
Re: Luaz või UAZ
Kui sul on 36 tuhat masina ostuks,siis vaataks küll vähe teisi masinaid.ktmxcx kirjutas:Tere!
Olen 18, just sain juhiload ja tahaks endale esimest 4x4 masinat osta.
Olen otsustanud, et kas Luaz või UAZ.
Aga kumb siis ikkagi?
Üks korralik Luaz, mille leidsin: http://auto.motors24.ee/vehicles/229920 ... &sort=paid
Mida sellest arvate? Saatsin omanikule meili hinna kohta ja vastas, et hinda annaks alandada 36000 peale? On see paras hind selle Luazi kohta?
Kui pole just mingit"kiiksu"nende vastu

Pakun autoremondi teenust Haapsalus.
Re: Luaz või UAZ
IRW. Sorry, aga no tõesti sain kõhutäie naerda, kui selgus et keegi tõsimeeli müüb LUAZi sellise hinnaga. Ja et leidub veel keegi kes sama tõsimeeli plaanib selle ostuktmxcx kirjutas:Tere!
Olen 18, just sain juhiload ja tahaks endale esimest 4x4 masinat osta.
Olen otsustanud, et kas Luaz või UAZ.
Aga kumb siis ikkagi?
Üks korralik Luaz, mille leidsin: http://auto.motors24.ee/vehicles/229920 ... &sort=paid
Mida sellest arvate? Saatsin omanikule meili hinna kohta ja vastas, et hinda annaks alandada 36000 peale? On see paras hind selle Luazi kohta?

Äkki seletad meile kust selline huvi?! Ma saaks aru, kui sa oleks 40-50 aastat vanem ja soetaksid omale esimest isiklikku 4-veolist, et no siis puhtast sentimentaalsuse puhangust tahaks oma agronoomipäevade autot tagasi. Aga 18 aastaselt selline huvi? Lapsepõlvetrauma?

56 505 100
Nagu varem juba mainisin siis lollikindel ehitus on see, miks vene masinaid vaatan. Saab ka ise kerge vaevaga remontida ja igasugusest elektroonikast on auto vaba, mis vanemate jaapanlaste puhul võib palju peavalu valmistada. Ja ikkagi alustatakse odavamatest, sest ei tea kas ala üldse meeldima hakkab.
Võta hommne päev vabaks ja loe seda foorumit,saad kõvasti targemaks.ktmxcx kirjutas:Nagu varem juba mainisin siis lollikindel ehitus on see, miks vene masinaid vaatan. Saab ka ise kerge vaevaga remontida ja igasugusest elektroonikast on auto vaba, mis vanemate jaapanlaste puhul võib palju peavalu valmistada. Ja ikkagi alustatakse odavamatest, sest ei tea kas ala üldse meeldima hakkab.
Ehk kaovad ka siis sellised imelikud mõtted.
Pakun autoremondi teenust Haapsalus.
Ära seda nüüd küll arva et pilusilma toodangut kallis ülal pidada on, jah, võibolla on nõksa kallim kui vene tehnika, aga kes otsib see leiab ka mõistliku hinnaga varuosa.ktmxcx kirjutas:Nagu varem juba mainisin siis lollikindel ehitus on see, miks vene masinaid vaatan. Saab ka ise kerge vaevaga remontida ja igasugusest elektroonikast on auto vaba, mis vanemate jaapanlaste puhul võib palju peavalu valmistada. Ja ikkagi alustatakse odavamatest, sest ei tea kas ala üldse meeldima hakkab.
Mina piiluksin samurai poole ja unustaksin vene imed. Eriti kui tahad vähese elektrisüsteemiga hakkama saada siis vaata mõni vanem samurai ja ongi ok.
Kõnetraat 51922951
Sapaka mootor on tõesti lollikindel,st. oled loll või tark(no näiteks autoinsener), läheb ta p...sse nagunii - ta on lihtsalt nii ehitatud
Suvel vaevab ülekuumenemine ja talvel lõdised ise,sest mootor sind ei soojenda(õhkjahutus!),selleks on eriline "priimus",mis on sama töökindel,kui mootor
Ja ilma teadmisteta ei remondi sa ka jalgratast
Veidi teisest rauast on UAZ tehtud,kuid omad mured sellegagi,mootor janune, varuosi ju kuskilt (erikohad siiski ainult!) saab,kuid pole alati kindel,et saadav jupp sinu mallile just sobib jne.No ja teadmisi ikka vaja remondiks!
Kui arvad,et esimeseks autoks peaks idanaabri oma olema,vali Niva.Töökindlam ja varuosad pole kallimad,kui luazidel-uazidel!
Ja veel - vanematel nö. väljamaa autodel pole ka elektroonikat-ära seda karda väga!On üsna lihtsa konstruktsiooniga autosid ja ei nad lagune midagi,kui korda tehtud korralikult!



Veidi teisest rauast on UAZ tehtud,kuid omad mured sellegagi,mootor janune, varuosi ju kuskilt (erikohad siiski ainult!) saab,kuid pole alati kindel,et saadav jupp sinu mallile just sobib jne.No ja teadmisi ikka vaja remondiks!
Kui arvad,et esimeseks autoks peaks idanaabri oma olema,vali Niva.Töökindlam ja varuosad pole kallimad,kui luazidel-uazidel!
Ja veel - vanematel nö. väljamaa autodel pole ka elektroonikat-ära seda karda väga!On üsna lihtsa konstruktsiooniga autosid ja ei nad lagune midagi,kui korda tehtud korralikult!
Ka väikeses töökojas saab suuri töid teha!
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17417
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Lugupeedud noormees värskete lubadega!
Palun luba jagada õpetussõnu. Sain 4x4 sõiduki omanikuks toona üsna noores vanuses (21 aastaselt) ja võin seljataha jäänud 13 aasta kogemuse baasil üht-teist soovitada.
Olen peamiselt lääne 4x4 masinatega (Land Rover) liikunud, kuid ka Niva omanik olnud.
Vene auto võib küll oll odav osta, kuid pidada seda kindlasti odav pole. Näpud pidevalt õlised ja sõidurõõmu üsna kesilselt.
Varuosade hind veidi odvam kui lääne analoogidel kuid kavaliteet üsna nutune ning kõikuv. Seega summa sumaarumei tule olulist säästu. Lisks üsn ajanused, enatõhusad ja jõuetud mootorid.
Taastamiseks, pühapäevakruisimiseks ja retroüritsutel käimiseks võib muidugi vene 4x4 ligi võtta, kuid metsas mütamiseks soovitaks lääne autot.
Kui soovid odavat (kuni 40KEEK), vastupidavat, ilma (liigse)elektroonikata, lihtsalt remonditavat ja mõistlike varuosahindadega masinat, siis on sul kolm valikut:
Land Rover (Defender, Discovery I, Serieis III)
Toyota
Nissan
Tugev redelraam, talasillad ja pommikindel loll diisel ning sõitu jagub kauemaks.
Palun luba jagada õpetussõnu. Sain 4x4 sõiduki omanikuks toona üsna noores vanuses (21 aastaselt) ja võin seljataha jäänud 13 aasta kogemuse baasil üht-teist soovitada.
Olen peamiselt lääne 4x4 masinatega (Land Rover) liikunud, kuid ka Niva omanik olnud.
Vene auto võib küll oll odav osta, kuid pidada seda kindlasti odav pole. Näpud pidevalt õlised ja sõidurõõmu üsna kesilselt.
Varuosade hind veidi odvam kui lääne analoogidel kuid kavaliteet üsna nutune ning kõikuv. Seega summa sumaarumei tule olulist säästu. Lisks üsn ajanused, enatõhusad ja jõuetud mootorid.
Taastamiseks, pühapäevakruisimiseks ja retroüritsutel käimiseks võib muidugi vene 4x4 ligi võtta, kuid metsas mütamiseks soovitaks lääne autot.
Kui soovid odavat (kuni 40KEEK), vastupidavat, ilma (liigse)elektroonikata, lihtsalt remonditavat ja mõistlike varuosahindadega masinat, siis on sul kolm valikut:
Land Rover (Defender, Discovery I, Serieis III)
Toyota
Nissan
Tugev redelraam, talasillad ja pommikindel loll diisel ning sõitu jagub kauemaks.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Landy - sa unustasid Samurai ära (mida juba ka varem mainiti).
Neid viimaseid on 1-liitrisena hästi otsides saada isegi alla 10k hinnaga. Paremas seisus ja ka 1.3-liitrised _päris_ Samuraid on saadaval ca 20-30k eest. Igal juhul odavam, kui su 36k LUAZ. Usu eelkirjutajaid - see ei ole mingi vene autode vastasus, lihtsalt kogemus ei lase käel tõusta sellist junni ostma, nagu sa plaanid
Ääremärkuseks, et erinevas seisukorras LUAZe on siin varem müüdud ca 5-15k eest.
Neid viimaseid on 1-liitrisena hästi otsides saada isegi alla 10k hinnaga. Paremas seisus ja ka 1.3-liitrised _päris_ Samuraid on saadaval ca 20-30k eest. Igal juhul odavam, kui su 36k LUAZ. Usu eelkirjutajaid - see ei ole mingi vene autode vastasus, lihtsalt kogemus ei lase käel tõusta sellist junni ostma, nagu sa plaanid

Ääremärkuseks, et erinevas seisukorras LUAZe on siin varem müüdud ca 5-15k eest.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4713
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Usu noormees, et uaz ja luaz lagunevad metsas 3x kiiremini kui vana japs. Ja metsas lagunevad kõik masinad kiiremini, kui normaalekspluatatsiooni käigus.ktmxcx kirjutas:Kui ma mingi jaapani masina ostan ca. 50000 eest siis see laguneb ja jupid on kallid aga vene masin laguneb niikuinii ja jupid on odavad. Või on asi teisiti? Luazi vaatan sellepärast, et hea kerge ja lollikindel sapika mootor peal. Samuti ülalpidamiskulud madalad.
Vaata Pajerosid, Terranosid, diisel Patrole, Samukaid. Salong läheb soojaks ja sõita on ka talutav. Mingi uaziku kosuga on talvel (alla 10c väga ebamugav sõita)
Andres
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Vaidleks vastu eelkõnelejatele. Ei ole ju midagi paremat, kui õppida oma vigadest
Aga miks sa tahad selle käkerdise eest 30k üle maksta? Kas sellepärast, et ainuke müügilolev eestis?

Aga miks sa tahad selle käkerdise eest 30k üle maksta? Kas sellepärast, et ainuke müügilolev eestis?
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.