1. leht 2-st

Cherokee ja 35" rehvid

Postitatud: R Nov 06, 2009 12:47 pm
Postitas Glaabu
Oleks soov Cherokeele (4,0 aut.) 35" rehvid alla panna, sellega seoses ka rida küsimusi:

1. Kas orig. sillad kannatavad seda koormust ja kui ei siis mida vahetada/muuta annaks?

2. Mis oleks optimaalne vedrustuse tõste sellisele rehvimõõdule? Koopaplekid peab niivõinaa suuremaks tegema ilmselt.

3. Mis lisatööd kaasnevad vajaliku tõstesarja installeerimisel, mida muud muuta tuleb/tuleks ?

PS. Masin peaks maanteel 90 km/h ka rahuldavalt juhitavaks jääma, kuna sihtotstarbeks oleks matkaauto ja pühapäevaoffroad, mitte võistlusmasin.



Aitäh vastamast!

Postitatud: R Nov 06, 2009 1:08 pm
Postitas urmas
Ma arvan, et see on väga hää mõte :D
Aga
Kannatavad koormust kui paned midagi pedaali alla. Nii umbes poole peale, ehk siis teised sillad.
Pakuks 5-6". Koobastest ei jää midagi alles. Oleneb muidugi tõstest.
Igasugu lisatöid. Sa pead vast mikimaa foorumitest tuulama, seal pildimaterjali küllaga.

Tee algatuseks 32-33". Saad olemasoleva tehnikaga hakkama ja kogemusi 35" tarvis.

Postitatud: R Nov 06, 2009 1:44 pm
Postitas yanekk
Ühinen Urmasega.
Enda kogemusest,Grandi 5.2+mõlemad silla lukud+33"rehv+~5"tõste,oli suhteliselt tappev kooslus sildadele,enne kui sõitma õppis selle komplektiga.

Postitatud: R Nov 06, 2009 8:24 pm
Postitas tont
Dana 44 sillad. D60 vist suts overkill.

Postitatud: R Nov 06, 2009 8:29 pm
Postitas urmas
tont kirjutas:Dana 44 sillad. D60 vist suts overkill.
Just!
Ja Kungla tn. garages vedeleb mõlemaid.
Ja paar Cherot, millest ühele alaska installib hetkel 38,5"
Nii et, kui siia kanti satud, saab ju asja arutada...:cheers

Postitatud: R Nov 06, 2009 8:37 pm
Postitas Mell
Minu kogemused,õnneks kollegide näidete varal,ei pea Chero stock sillad ka 33 tolli vastu.Ma tean,et kohe hakatakse minuga vaidlema,aga nii see on.Mingi moment tuleb,kus paremat jalga enam aju ei kontrolli.

Postitatud: R Nov 06, 2009 8:46 pm
Postitas urmas
Nujah. Aga ta ju tahabki kruiisida.
Ehk siis, võistlustel starti on alati omal võllil jõutud. Minu väheste võistluste juures ainult üks Mudakoon tervete veovõllidega lõpetatud. Ja mul ei ole stock lahendus sildades.
Seda siis 33" Yokohamadega, mis tegelt kvalifitseeruvad sahvrirehvideks.

Postitatud: R Nov 06, 2009 9:01 pm
Postitas Mell
urmas kirjutas:Nujah. Aga ta ju tahabki kruiisida.
Ehk siis, võistlustel starti on alati omal võllil jõutud. Minu väheste võistluste juures ainult üks Mudakoon tervete veovõllidega lõpetatud. Ja mul ei ole stock lahendus sildades.
Seda siis 33" Yokohamadega, mis tegelt kvalifitseeruvad sahvrirehvideks.
Olen minagi näinud Hannest ja Alaskat kruiisimas :D

Postitatud: R Nov 06, 2009 9:09 pm
Postitas urmas
Mell kirjutas:
urmas kirjutas:Nujah. Aga ta ju tahabki kruiisida.
Ehk siis, võistlustel starti on alati omal võllil jõutud. Minu väheste võistluste juures ainult üks Mudakoon tervete veovõllidega lõpetatud. Ja mul ei ole stock lahendus sildades.
Seda siis 33" Yokohamadega, mis tegelt kvalifitseeruvad sahvrirehvideks.
Olen minagi näinud Hannest ja Alaskat kruiisimas :D
Just! Ja lõpuks Hannes loobus ning alaska vahetab sildasid :D :D

Postitatud: N Nov 12, 2009 5:51 pm
Postitas sennaH
urmas kirjutas:
Mell kirjutas:
urmas kirjutas:Nujah. Aga ta ju tahabki kruiisida.
Ehk siis, võistlustel starti on alati omal võllil jõutud. Minu väheste võistluste juures ainult üks Mudakoon tervete veovõllidega lõpetatud. Ja mul ei ole stock lahendus sildades.
Seda siis 33" Yokohamadega, mis tegelt kvalifitseeruvad sahvrirehvideks.
Olen minagi näinud Hannest ja Alaskat kruiisimas :D
Just! Ja lõpuks Hannes loobus ning alaska vahetab sildasid :D :D
Kas ma nüüd just loobusin, aga mõningane pealesurutud paus on küll :D

Esisillas lukk ja 33" see dana 30 ei kesta kohe kindlasti.
33x14 bogger ei andestanud mitte ainsamatki loksu ega lõtku aga muidu isegi kestis.
Ja ma ausõna tahaks seda meest näha kes on suuteline 100% Cheroga ainult kruiisima :twisted: Ehk siis 35" tolli tähendaks sildade vahetust igatahes

Postitatud: N Nov 12, 2009 6:07 pm
Postitas aivo28
vähe teemaväline vbl, aga mis te lääbadega ette võtate? mul käib juba 31x10,5 ees rattaid välja keerates vastu :S

Postitatud: N Nov 12, 2009 7:13 pm
Postitas sennaH
Lääbadega ei teinud küll rohkem kui tugevamaks. Offset sai aga velgedel küll vist -30 peale toodud ja siis oli ruumi keerata igas suunas ja igast asendist :D

Postitatud: N Nov 12, 2009 10:19 pm
Postitas Jünger
sennaH kirjutas:Lääbadega ei teinud küll rohkem kui tugevamaks. Offset sai aga velgedel küll vist -30 peale toodud ja siis oli ruumi keerata igas suunas ja igast asendist :D
Parandansind hannes, mitte offset vaid backspace.
Sinu velgedega, mis olid vist 8" laiad ja 14" laiad rehvid, oli backspace vist 4.5cm kui ma ei eksi...
Ehk siis, see offset -30 kehtib 8" laia velje kohta.


Jünger :beer:

Postitatud: R Nov 13, 2009 3:24 pm
Postitas zyon
pole just eriti selle teema kohane aga ikkagi, kas 2"tõstele lähevad 32" alla...

Re: Cherokee ja 35" rehvid

Postitatud: R Nov 13, 2009 3:47 pm
Postitas urmas
Glaabu kirjutas:Oleks soov Cherokeele (4,0 aut.) 35" rehvid alla panna, sellega seoses ka rida küsimusi:

1. Kas orig. sillad kannatavad seda koormust ja kui ei siis mida vahetada/muuta annaks?

2. Mis oleks optimaalne vedrustuse tõste sellisele rehvimõõdule? Koopaplekid peab niivõinaa suuremaks tegema ilmselt.

3. Mis lisatööd kaasnevad vajaliku tõstesarja installeerimisel, mida muud muuta tuleb/tuleks ?

PS. Masin peaks maanteel 90 km/h ka rahuldavalt juhitavaks jääma, kuna sihtotstarbeks oleks matkaauto ja pühapäevaoffroad, mitte võistlusmasin.



Aitäh vastamast!

Nuuuh. Mis teed siis :?:

To zyon-eks see 32" on igal tehasel erinev ja 2" tõste ka sinna tänna. Pead proovima. Võib mahtuda küll.