4x4 sõiduki kõrgemaks tõstmine?
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
4x4 sõiduki kõrgemaks tõstmine?
Äkki on kellelgi olnud kogemust , mis masina vedrusid-amorte kasutada, et tõsta kõrgemaks oma masinat nii ca.10cm.
Masin ise on siis Volkswagen Passat b32 2,0 R5 4x4 syncro lülitatavate lukkudega.
Tõstsin keerdvedrude vahele paigaldatavate kummiringidega teist ca.5 cm aga soov oleks veel tõsta,muidu jääb talvel hätta.
tänud ette asjalike nõuannete eest.
Sander.
Masin ise on siis Volkswagen Passat b32 2,0 R5 4x4 syncro lülitatavate lukkudega.
Tõstsin keerdvedrude vahele paigaldatavate kummiringidega teist ca.5 cm aga soov oleks veel tõsta,muidu jääb talvel hätta.
tänud ette asjalike nõuannete eest.
Sander.
metskuldiga metsas jalutamas .....
- coollaager
- Mudder
- Postitusi: 58
- Liitunud: N Jaan 03, 2008 10:49 pm
- Asukoht: Tõrva
- Kontakt:
kevita amortidele teised kinnitused otsa(nii ennegi tehtud) aga samas ära ülepinguta siis ei kipu poolteljed ja muu kola vastupidama ja ratta kalded lase pärast tõste sooritamist ülevaadata
http://fotoalbum.ee/photos/coollaager/sets
Kaartivaataja-atlaseamatöör GPS`i puudumisel kas või tähtede järgi
Kaartivaataja-atlaseamatöör GPS`i puudumisel kas või tähtede järgi
- coollaager
- Mudder
- Postitusi: 58
- Liitunud: N Jaan 03, 2008 10:49 pm
- Asukoht: Tõrva
- Kontakt:
lõikad mõnedel vanadel amortidelalumised otsad maha ja keevitad need allolevatele püstakutele otsa nii, et jääks justkui toplet alumised kinnitused nii jääb vedru omale kohale ja pole vaja liigselt leiutada
http://fotoalbum.ee/photos/coollaager/sets
Kaartivaataja-atlaseamatöör GPS`i puudumisel kas või tähtede järgi
Kaartivaataja-atlaseamatöör GPS`i puudumisel kas või tähtede järgi
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kas ma saan õigesti aru, et Passat - tavaline tänavaliikluse sõiduauto?
5 cm juba tõstetud ja tahaks veel? Kas ei oleks targem mingi maasturi seotamisele hakata mõtlema...
5 cm juba tõstetud ja tahaks veel? Kas ei oleks targem mingi maasturi seotamisele hakata mõtlema...

Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
kui see on tavaline sõiduauto 4x4 siis - kas see ei ole mitte vale koht kust uurida. Tegemist on ikkagi ju MAASTURITele suunatud foorumiga?
Ärga pahandage ,et selliselt küsisin.
Terv
Toilu
Ärga pahandage ,et selliselt küsisin.
Terv
Toilu
Viimati muutis toilu, E Okt 26, 2009 9:52 am, muudetud 1 kord kokku.
Metsas näeme rsk!!!
viis kaks null neli kaks viis kaks
viis kaks null neli kaks viis kaks
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 1740
- Liitunud: P Okt 26, 2008 8:09 pm
- Asukoht: Vääna
- Kontakt:
Passati tõstmisest ju teema olemas. http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=18197 uuri sealt 

Väljaminekud kasvavad, et järele jõuda sissetulekutele....
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
- coollaager
- Mudder
- Postitusi: 58
- Liitunud: N Jaan 03, 2008 10:49 pm
- Asukoht: Tõrva
- Kontakt:
viska nüüd pilk autoalla vedru ju amordipüstaku küljes kui terved krimplit pikendad siis ju auto kõrgem. uuri ka VWklubi
http://fotoalbum.ee/photos/coollaager/sets
Kaartivaataja-atlaseamatöör GPS`i puudumisel kas või tähtede järgi
Kaartivaataja-atlaseamatöör GPS`i puudumisel kas või tähtede järgi
minu meelest ei ole vale koht, kust selle masina kohta kysida......siit peaks ju saama kõige paremat infot selle kohta, samas saab teada kohe kaasnevad riskid.......ise seda passatit päris tänavasõidukiks ei pea, rohkem siiski maastikumasinaks , viimane aasta oli 1986 (minu masina ehitusaasta) insenerid tegid veel korralikke masinaid korralike sildadega ja igasugustest viskosiduritest ja muust plämast ei olnud veel haisugi......Maasturit ei taha jah, edasi peab masin vajadusel siiski lendama nagu pudrukuul ja seda passat teeb oma GT käigukastiga.
Kogu põhi tuleb katta lihtsalt alumiiniumplekiga jasiis ei pea minu arvates maasturit olema, üle puude ja sügavates mülgastes ei käi ag akõrges lumes ja jääradadel liigun tihti..
Kogu põhi tuleb katta lihtsalt alumiiniumplekiga jasiis ei pea minu arvates maasturit olema, üle puude ja sügavates mülgastes ei käi ag akõrges lumes ja jääradadel liigun tihti..
metskuldiga metsas jalutamas .....
Kuigi maasturi esmane otstarve pole lendav pudrukuul,on selliseid masinaid piisavalt.Enne kui ehitama hakkad sõida mõne korraliku maasturiga ja mõtle uuesti kas on vaja ise teha.daf921 kirjutas:Maasturit ei taha jah, edasi peab masin vajadusel siiski lendama nagu pudrukuul ja seda passat teeb oma GT käigukastiga.
Kui endal on lihtsalt masina ehitus vajadus,siis anna minna.
Ja huvitaks kuidas saab olema lood passati ülevaatusega.
Pakun autoremondi teenust Haapsalus.
ülevaatusega on positiivsed lood
"korras auto jaoks on ülevaatus pidupäev" , tegelikult läbib ülevaatuse kasvõi kolmel rattal
nn. Korralike maasturitega olen sõitnud aga võibolla see nn. hunt lambanahas olek ,mis Passatil olemas minu meelest on ongi see tore asi seal.....maasturist eeldavad kõik, et liigub kehvades oludes aga sellisest masinast seda ei oodata.....
Ja need maasturist pudrukuulid on kas liiga suured kütteröövlid (N: Jeep Cherokee 5,2l B) või liialt kallid ( uuemad diislid näiteks)....
Selle ehitusvajaduse poole pealt- see pisik on ka sees ja nügib koguaeg mind tagant.....


nn. Korralike maasturitega olen sõitnud aga võibolla see nn. hunt lambanahas olek ,mis Passatil olemas minu meelest on ongi see tore asi seal.....maasturist eeldavad kõik, et liigub kehvades oludes aga sellisest masinast seda ei oodata.....
Ja need maasturist pudrukuulid on kas liiga suured kütteröövlid (N: Jeep Cherokee 5,2l B) või liialt kallid ( uuemad diislid näiteks)....
Selle ehitusvajaduse poole pealt- see pisik on ka sees ja nügib koguaeg mind tagant.....

metskuldiga metsas jalutamas .....
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Seda musta ülevaatuse teemat ei ole mõtet nüüd siin avalikult küll rääkida...
Aga millegipärast on mul tunne, et sa oled maru suures vaimustuses oma 4x4 sõiduauto suuremast läbivusest võrreldes teiste sõidukatega ja ei oska kuidagi sellest rollist välja tulla.
Usu mind - kui sa oled selle passati üles tõstnud, siis järgmiseks tahad juba sügavaid mudaauke ja üle puude sõita ja siis hakkad mõtlema, et miks see varras murdus või muu häda. Siis jäävad rehvid väikseks, paned suuremad, hakkavad igasugu pulgad lendama jne jne.
Neid 4x4 (ja ka mitte 4x4) sõiduautoga maastikuhunte on siin foorumis käinud küll ja küll. Kõik nad on kas a) lihtsalt ära kadunud või b) omale maasturi lõpuks ostnud
Edit: Aa, ja mis kütusekulust me MAASTIKU või jääraja sõidu puhul räägime?!? See läheb nii kui nii üles, olgu seal passat või jeep või misiganes.
Aga millegipärast on mul tunne, et sa oled maru suures vaimustuses oma 4x4 sõiduauto suuremast läbivusest võrreldes teiste sõidukatega ja ei oska kuidagi sellest rollist välja tulla.
Usu mind - kui sa oled selle passati üles tõstnud, siis järgmiseks tahad juba sügavaid mudaauke ja üle puude sõita ja siis hakkad mõtlema, et miks see varras murdus või muu häda. Siis jäävad rehvid väikseks, paned suuremad, hakkavad igasugu pulgad lendama jne jne.
Neid 4x4 (ja ka mitte 4x4) sõiduautoga maastikuhunte on siin foorumis käinud küll ja küll. Kõik nad on kas a) lihtsalt ära kadunud või b) omale maasturi lõpuks ostnud

Edit: Aa, ja mis kütusekulust me MAASTIKU või jääraja sõidu puhul räägime?!? See läheb nii kui nii üles, olgu seal passat või jeep või misiganes.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874