1. leht 1-st
Grand Vitara 1,6 lambda andur
Postitatud: N Aug 04, 2005 12:14 am
Postitas JAN007
Originaalis on anduril taga 4 juhet: must, must, sinine, valge.
Autoosad.ee-st tellitud variandil aga valge, valge, must, hall...
Niipalju olen netist leidnud, et 2 ühevärvilist on küte, seega valged ja mustad omavahel kokku aga ülejäänud 2? Toyta puhul pakuti webis, et sinine mustaga ja valge halliga aga ehk keegi teab kuidas asi kindlalt on, ei julge nagu niisama katsetada.
Hetkel mootori tuluke aramatuuris põleb ja kütusekulu on 9,01, peaks nagu vähem olema maanteel.
Postitatud: N Aug 04, 2005 1:06 pm
Postitas jr
Ei tohiks olla vahet, kumb juhe kummaga ühendatakse, kuna mõõdetakse niikuinii ainult takistust. Aga pane tähele, et ma ütlesin ei tohiks olla vahet...
Re: Grand Vitara 1,6 lambda andur
Postitatud: N Aug 04, 2005 1:32 pm
Postitas daffid
[quote="JAN007"]Originaalis on anduril taga 4 juhet: must, must, sinine, valge.
Autoosad.ee-st tellitud variandil aga valge, valge, must, hall...
Niipalju olen netist leidnud, et 2 ühevärvilist on küte, seega valged ja mustad omavahel kokku aga ülejäänud 2? Toyta puhul pakuti webis, et sinine mustaga ja valge halliga aga ehk keegi teab kuidas asi kindlalt on, ei julge nagu niisama katsetada.
Hetkel mootori tuluke aramatuuris põleb ja kütusekulu on 9,01, peaks nagu vähem olema maanteel.[/quote]
ühev2rvilised on nn "heater" otsad, sinu puhul siis valge-valge=must-must, must/sinine on tavaliselt "signal" ja hall järelikult maa.
et siis sina peaksid ilmselt panema valged mustadega kokku, musta sinisega kokku, halli valgega kokku. Kui jah, nagu jr ka juba ütles, 4 juhtmelisel ei tohiks olla vahet kumb on signal ja maa, sest maa juhe ei ole korpusega yhendatud.
edit - justjäi pooljuhuslikult silma, et ikkagi maajuhe ja maa võivad olla ühenduses, seega parem mitte signaali ja maad ymber vahetada. pane ikka must=sinine.
daff
Postitatud: L Aug 06, 2005 9:24 am
Postitas JAN007
Tänud vastanutele!
Kombinatsioon oli tõesti õige, tegemist on selle variandiga nagu järgneval lingil toodud Toyota skeem
http://www.cats-direct-shop.co.uk/lambd ... advice.php
Seda kas maa on korpusega ühendatud või mitte, ma siiski ei tea aga võimalus on, sest anduriga kaasas olnud paberil on 2 nelja juhtmega skeemi mille puhul ühel on vastu korpust ja teisel mitte. Seal aga ühendamise värvikombinatsioone pakutud pole.
Siiski ainult anduri vahetamine mootori tulukest armatuuris ei kustuta, esindusest soovitati 30min aku lahti ühendada ja see toimis.
Postitatud: L Aug 06, 2005 9:28 am
Postitas JAN007
Lisaks veel niipalju, et sel masinal on 2 lambdat "tavaliselt" läheb läbi esimene, ehk enne katti olev nagu ka minu puhul. Vahetamine ise on koduste vahenditega kapoti all väga lihtne. Peale katti olevale aga ilma kanalita ligi ei pääse.
Postitatud: L Aug 06, 2005 6:24 pm
Postitas jr
Katt vahelt välja ja O2 simulator peale katti oleva lambda asemele.
Kütusekulu kukkohoid ja väike jõulisa peaks olema märgatavad.
Postitatud: R Sept 30, 2005 7:50 pm
Postitas JAN007
Lambda vahetusest nüüd juba mõningane aeg möödas kuid kütusekulu on hoopis suurem kui peetis lambdaga oli - maanteel alla 10 ei saa mitte kuidagi kuigi ei kihuta..
Postitatud: K Veebr 01, 2006 12:04 pm
Postitas Mõtsamiis
Kuidas anduriga asjalood lahenesid? Mul Grand Vitara 2,0 mootoril kah lamda jama...