Küsimus kaalujaotusest

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1488
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

Küsimus kaalujaotusest

Postitus Postitas karu »

Küsimus siis järgmine, et kas kuskilt on lugeda milline on parim kaalujaotus sildade vahel, näit 50/50 või võiks ette näiteks 40 ja taha 60 jätta ehk kuidas erinevad kaalujaotused erinevates olukordades mõjuvad.
Küsin kuna ennem kui hakkan sildade asetust muutma kuulaks mis kogenematutel öelda on.
Tel 56224693
Kasutaja avatar
hmm
Home Made Monster
Postitusi: 329
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:09 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hmm »

Üldiselt soovitaks 50/50. Kui esiots kergemaks teha siis on soos ilmeslt lihtsam aga sellega kaasneb järskudel tõusudel üle selja käimise oht.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
heeringas
Rock Crawler
Postitusi: 901
Liitunud: K Mai 25, 2005 5:49 pm
Asukoht: Noarootsi Läänemaa

Postitus Postitas heeringas »

Raskused peaks ideaalis olema kõkkidel ratastel võrdsed-
koos varustuse ja meeskonnaga.
HEIKER OÜ
5057572 Heiki
heeringa@hot.ee
Kasutaja avatar
urmas
unistus kahest 4-pakist kapoti all
Postitusi: 1917
Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185

Postitus Postitas urmas »

Tegelt on ikka kuradi äga lasta põllu peal asjaga, millel taga raskust rohkem. Sapaka ja Põrnikaga see kogemus. :thumb:
Eks see arvamus 50/50 üldelevinud.
Kergemat nina võiks ju proovida ka offroadis minu arust. Mudakoonul oleksid tegija!
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1488
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

Postitus Postitas karu »

urmas kirjutas: Mudakoonul oleksid tegija!
Seal võib olla küll aga auto tahaks ikka nn universaalseks teha.
Tänud, üritan siis ikka 50/50 saavutada
Tel 56224693
Neuser
teo ragisev vahekord taldrikuga
Postitusi: 302
Liitunud: N Okt 04, 2007 6:38 pm
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas Neuser »

Aga järskude kallastega kraavist välja ronimisel, traieltel tuleks just kergem taguots kasuks.Tõusudel on ju raskus nagunii tagaratastel ja kui nina üleval ei venita taguotsa enam järgi...., lihtsalt selline uitmõte...
Mait Paldra, TR1, tiim "Artist" piloot
2010 Esti 4x4 KV - II /Low Gear race 4 Toughbook 2010 - I
535 77 955
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2889
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

Annaks ka hääle 50/50 kasuks. Väga tihti oleks väga hea kerge esi- või tagaosa, keskmiselt on võrdne OK. Kui võimalik võiks ju proovida ca. 45/55 raskust tahapoole viia (praktiliselt üsna raske teostada ilma mhasõidunurka vähendamata või raskuskeset tõstmata, need mõlemad aga tähtsad). Kerge saba ei ole hea, tean millest räägin :oops: .
Tehtud, mõeldud.
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”