1. leht 2-st
Küsimus Volvo C303-e vahekasti kohta.
Postitatud: K Sept 30, 2009 11:54 pm
Postitas rock
Sooviks aretada maasturile volvo C303-e vahekasti. Siit ka küsimus. Kas C303-e vahekast kannatab Ford Bronco 5,0 mootori hobuseid ja väänet.
Ootan nõuandeid
Postitatud: N Okt 01, 2009 8:44 am
Postitas tai
Tõenäolselt mitte, sest volvol endal 3.0 mootor ja reduktor sild. Kui aga panna sinna taha tavasild ja palju hobuseid on tulemuseks tõenäoliselt palju väikeseid vahekasti jupkesi. Ei ole proovinud aga puhas teooria vaadates, millne pisike mänguasi ta välja näeb.
Postitatud: N Okt 01, 2009 12:04 pm
Postitas runn
Peab vastu, ainult 125kw ja automaat (volvol 92kw). Laagrid ja lõtkud vaata kindlasti üle, sest tagakardaani võll on koonus laagritel aga esikardaani võll kuullaagriga. Ise pole veel näinud seespoolt purunenud vahekasti.
Postitatud: N Okt 01, 2009 5:19 pm
Postitas rock
Kasutusse tulevadki volvo enda sillad ja olematu suurus ongi põhjuseks miks seda vahekasti tahan Bronco käikari otsa aretada. Ka on hea kasutada vintsi väljavõtet hüdropumba käitamiseks (ketrab siis kui vaja- vaakumiga lülitatav). No kui on tõenäoline et vahekast peab vastu, siis peaks ka pidama sillad. Kui hr. Jare Salonen sõidab formula-offroadis volvo portaalidega, siis laseb arvata, et need on ka võimalik originaalist suurema väände ja hobuste hulgaga koostööd tegema panna. Parandage kui eksin. Millised sildade osad peaks välja vahetama või järele aitama, et ka need vastu peaksid.
Postitatud: N Okt 01, 2009 7:19 pm
Postitas runn
Et olla kindel võtta algosadeks. Püsikiirusliigendi kaitsekummid(polüretaanist) ja käändtelje alumised poldid vaheta kindlasti. Ülejäänud osas ...

Postitatud: R Okt 09, 2009 4:59 pm
Postitas Rock Team
noo kui me võrdlesime seda Volvo kasti Bronco enda vahekastiga, siis see Volvo tundus ikka väga pommikindel olevat.
Bronco enda vahekast on kül pigem selline Barbi maasturi oma.
Postitatud: R Okt 09, 2009 5:50 pm
Postitas Bullet
Kas ta just nii barbimaasturi vahekast on, aga võrreldes volvo kastiga on korpus kindlasti nõrgem.
bronco vahekasti veab ringi kett, volvot hammakad seega sisu poolest on volvo töökindlam ja tugevam
Ma arvan, et see volvo kast peab seal all vastu kül, kui laagrites lõtku pole.
Bronco kast on ka hea, aga kui kavatsed kuhugi esi klaasini mutta keerata, siis ta muidugi kõige vapram ei ole

Postitatud: R Okt 09, 2009 11:06 pm
Postitas rock
No kui see volvo kast vastu ei pea siis läheb kasutusse riiulil seisev Dodge Power Wagoni (W300) vahekast.
Postitatud: T Dets 22, 2009 1:56 pm
Postitas Movistar
tai kirjutas:Tõenäolselt mitte, sest volvol endal 3.0 mootor ja reduktor sild. Kui aga panna sinna taha tavasild ja palju hobuseid on tulemuseks tõenäoliselt palju väikeseid vahekasti jupkesi. Ei ole proovinud aga puhas teooria vaadates, millne pisike mänguasi ta välja näeb.
Aga selle mänguasja sees on aukartustäratava suurusega hammakad.
Isiklikult arvan,et kestab ja teen selle eksperimendi lähiajal ka ise läbi.
Postitatud: T Dets 22, 2009 2:01 pm
Postitas Urvo
Sellel Roope Wrangleril(450-600hj V8 ), millega Ladogal Protot sõitsin kaasa, oli ka Volvo vahekast ja ütles, et pole kordagi alt teda vedanud ja on tõepoolest tugev. Seega, vastupidavusega ei tohiks probleeme küll olla.
Postitatud: T Dets 22, 2009 2:19 pm
Postitas Movistar
Urvo kirjutas:Sellel Roope Wrangleril(450-600hj V8 ), millega Ladogal Protot sõitsin kaasa, oli ka Volvo vahekast ja ütles, et pole kordagi alt teda vedanud ja on tõepoolest tugev. Seega, vastupidavusega ei tohiks probleeme küll olla.
Mis kast Roopel kasutusel oli?
Ega sul pole võimalik välja uurida mismoodi ta käigukasti vahekasti otsa ühendas.Täpsemalt siis mismoodi võllid omavahel ühendas?
Või on tema autoehitusest ka kuskil mingi link olemas?
Postitatud: T Dets 22, 2009 3:16 pm
Postitas JoelH
kunagi panime mersu automaatkastile otsa volvo vahekasti, suurt keerulist ei olnud, sai tehtud vahetükk 5cm paksusest alumiinium plaadist, sinna sisse laagripesad. Võllide ühendamiseks lasime teha kahepoolse nuudiga vahetüki mis istus siis automaatkasti otsavõlli otsa ja teistpidi volvo vahekasti sisse. Vahekastilt sai veel eemaldatud tagumine (plekist) kaas mille asemele veel üks laagripukk mis toetas käigukasti otsavõlli.
Oeh kui hästi sellest jutust nüüd aru sai ei tea.
Seda tööd tegin Offroadservices tööl olles nii et täpsemat infot saab ka Marekult.
Postitatud: T Dets 22, 2009 9:50 pm
Postitas landmb
[quote="rock"]Kasutusse tulevadki volvo enda sillad ja olematu suurus ongi põhjuseks miks seda vahekasti tahan Bronco käikari otsa aretada. Ka on hea kasutada vintsi väljavõtet hüdropumba käitamiseks (ketrab siis kui vaja- vaakumiga lülitatav).
Ma ei saa aru miks sa tahad hüdropumpa siis ringi ajada, kui sul rattad ringi käivad.
Postitatud: T Dets 22, 2009 11:20 pm
Postitas Ten
Rattad ei pea ringi käima,vahekastist saab veo välja lülitada.
Postitatud: K Dets 23, 2009 2:44 pm
Postitas Movistar
landmb kirjutas:rock kirjutas:Kasutusse tulevadki volvo enda sillad ja olematu suurus ongi põhjuseks miks seda vahekasti tahan Bronco käikari otsa aretada. Ka on hea kasutada vintsi väljavõtet hüdropumba käitamiseks (ketrab siis kui vaja- vaakumiga lülitatav).
Ma ei saa aru miks sa tahad hüdropumpa siis ringi ajada, kui sul rattad ringi käivad.
Arvatavasti selleks,et kasutada hüdrovintsi.