ei ole küll eriti offroader, kuid metsateele siiski satun aegajalt ja kuna karter ei mahuta enam päris niipalju õli kui insenerid heaks pidasid, siis vajaksin karterikaitset.
auto on tavaline sõiduauto, isegi mitte neliveoline, kuid arvestades teie huvisi, peaks teil kogemust olema piisavalt, et selle väike jagamine tooks rõõmu ka esiveoliste ridadesse
mida peaks arvestama karterikaitset tehes?
kui paksu materjali kasutada? 2 mm on piisav kaitse?
kinnitada on hea, silla küge saaks kenasti poltidega panna, kataks nii karteri kui käigukasti.
avarii korral ei lähe see sild sealt kuhugi, ning mootoril ei ole ka põhja alla jooksmis võimalust jäetud, niiet see ei tohiks probleeme valmistada
õlivahetuseks tuleks auk kaitsmesse teha, filtri saab ülevalt kätte.
kuidas ÜV asjasse suhtub?
on midagi mida mu mõte hetkel ei haaranud millele tähelepanu pöörata? ei tahaks mitut korda kaitset tehes aega ja materjali raisata

osta ei taha, kuna see tundub liiga lihtne asi et selle eest 2xxx raha maksta
