1. leht 2-st
Postitatud: E Juun 27, 2005 3:41 pm
Postitas K.Kotkas
ma ei mõista, kuidas te oma auto suutsite ära lõhkuda ...
Postitatud: E Juun 27, 2005 3:44 pm
Postitas tarmo
diff kirjutas:ma ei mõista, kuidas te oma auto suutsite ära lõhkuda ...
See on see, et 970cm3 mootor (palju libistamist) + ilmselt mitte enam oma esimeses nooruses olev sidur

Postitatud: E Juun 27, 2005 7:41 pm
Postitas Arto
tarmo kirjutas:See on see, et 970cm3 mootor (palju libistamist) + ilmselt mitte enam oma esimeses nooruses olev sidur

Kas Suzukil aeglustit pole?
Postitatud: E Juun 27, 2005 8:54 pm
Postitas tarmo
Stupiduser kirjutas:
Mõõda pulli pärast ketta läbimõõt ära, ei usu mina, et see eriti 1.3 omast väiksem on...
Eks ma hakkan varsti harutama seda lahti, aga jah, väiksem ei pruugi ta ju olla, aga mootor ise on jõuetum, millest tulenevalt omakorda on seda va kärsakettakest vaja rohkem piinata
Kuulu järgi ka teie Jimnyl mingil võistlusel sidur sama nalja tegi?

Postitatud: K Juun 29, 2005 11:25 am
Postitas Stupiduser
Mulle on jäänud mulje, et metsas pole liigselt sidurit mõtet näppida.
Käik sisse, sidur kolksuga lahti, vasak jalg (tahte)jõuga põrandale (harjub ruttu sisse) ja edasi regullid liikumiskiirust gaasiga.
Ja ei usu mina, et sel viisil sidur kärssama läheb.
Jimnyl lasin korra meelega siduri kärssama Saku Lättel rekkat vedades (lammutasin odavaimat osa, paariline Wrangler startis gardaanide-veovõllide sajus, irw) ja teine kord ununes metsasihil aeglusti lülitamata aga õnneks taastus hõõrdumine.
Samurail oli Kevadsõidul ültse selline jama, et siduri vahetasime ilmaasjata (noh ok, kulumaterjalid ongi kaval ennetavalt vahetada), siduri kadumise (ja samas regullisime nii peale, et hakkas juba libisema) põhjustas hoopis katkine tross. Mille remont oli krdi lihtne (katkun nüüd juukseid)...
edit: Moraal järgmine: kolme aasta jooksul ei ole ilmnenud fataalseid siduriketta kärssamisest või kulumisest tingitud probleeme.
Postitatud: K Juun 29, 2005 11:30 am
Postitas rommi
Helista tln viimsi carstopi, seal vedelab maas üks SJ413 põlend sidur.
Postitatud: K Juun 29, 2005 11:37 am
Postitas Stupiduser
Ja väidad, et see põletati maha mitte oma lollusest???
Postitatud: K Juun 29, 2005 4:49 pm
Postitas marguss
See ju minu vana sidur

. Kui suure rehviga ja aeglustiga mitmeid kordi edasi-tagasi jõnksutada lasta muda sees, siis läheb aeg-ajalt ikka kärssama küll. Targem on mitte hoogu minna ja vahepeal sidurit puhata lasta või vintsi rohkem kasutada. Nüüd uus sidur ja üks kogemus jälle juures

Kahjuks õppisin seekord jälle enda mitte teiste vigadest

. Niisama sõites, aeglusti sees ja sidurit mitte eriti näppides ei tohiks küll probleeme tekkida.
Postitatud: E Juul 18, 2005 6:50 pm
Postitas tarmo
Võtsin siis täna viitsimise kokku ja kruttisin käikari alt.
Sidur oli tõesti ilma ühe poole katteta - needid olid juba mõningase vao endast jätnud ka
Samas on mul olemas veel eelmise mootori küljest nii korv kui ketas, aga kas on mõtet juba töötanud ketast sinna sisse hakata panema?

(ei ole väga kulunud ketas, aga käikari alt võtmine järgmine kord jälle üksjagu mässamist)
Kas keegi neid tugevamaid kettaid eestis ka müüb muidu ja palju selline maksta võiks? (keegi mainis midagi siin foorumis kunagi, et netist saab)
Tavaline uus ketas on ca 400 kr.
Postitatud: E Juul 18, 2005 10:01 pm
Postitas Stupiduser
Eks vaata, mis seisus see eelmise mootori ketas ja korv on.
Mina ei viitsiks mässata, see krdi käikari mahakiskumine tundub hullem kui see 400 eegune väljaminek uuele kettale...
Jäta parem tagavaraks, et kui kähku vaja vahetada.
PS mõõtsid läbimõõdu kah üle?
PPS Rommi otsis neid tellimise auke, kui asjaks hakkab minema siis oleme vist kah huvilised. Maksid usas mingised 200 $
edit: Rommi väljanuhitud olid Centerforced ja 410-le
Postitatud: E Juul 18, 2005 11:04 pm
Postitas rommi
jah, tõesti otsisin ja neid sportsidurite tootjaid ilmselt leidub veelgi. Oluline, et sidur võistluse vastu peaks. Ja mida kõrgem kumm...
Ilmaasjata pole kirvest sportsidurit mõtet osta - niiehknaa lõpuks ribastuvad. Ma arvan, et kuni 32" kummini võiks originaalsidur kesta küll.
Enda zukil oli ka ostes sidur läbi - poole tunniga ketas maha, lasin pidurimeistris uue katte peale 315.- ja tunnike asja kokku pusimisega.
Minumeelest üks lihtsama ehitusega autosid, mida ma näppinud olen

Postitatud: E Juul 18, 2005 11:19 pm
Postitas Stupiduser
rommi kirjutas:
Ilmaasjata pole kirvest sportsidurit mõtet osta - niiehknaa lõpuks ribastuvad. Ma arvan, et kuni 32" kummini võiks originaalsidur kesta küll.
Enda zukil oli ka ostes sidur läbi - poole tunniga ketas maha, lasin pidurimeistris uue katte peale 315.- ja tunnike asja kokku pusimisega.
Minumeelest üks lihtsama ehitusega autosid, mida ma näppinud olen

Nojah, oma töötundi pean ikka kallimaks kui 25.-, irw!
Lihtsuses on muidugi võlu!
Samurail olen nõus välitingimustes sidurit vahetama, Jimnyl mitte!
Pean mainima, et mina küll seda sidurivahetamist ei nautinud!
Case võis olla muidugi selles, et kasutasime tagantjärgi vaadates veidi valesid töövõtteid.
Võin kihla vedada, et sidur kooleb justnimelt kuskil keset metsa kõige huvitavama koha peal!
Seejuures tundus omale, et see Pidurimeistrite kate pole sugugi parem kui originaal.
Ise elan naiivses usus, et sportsidur ei rikne ootamatult

Postitatud: E Juul 18, 2005 11:36 pm
Postitas hmm
See 410 sidur on ikka oluliselt väiksem kui 413 oma. Suure kummiga ja jõuetu mootoriga ei ole muud varjanti kui siduri libistamine. Minul oli selge pilt -pane sinna milline ketas tahad 33" kummiga oli 1 sõit ja siduri vahetus, rohkem ei kestnud ka parimad sportsidurid. Aare ja Alex ehitasid mingeid imesidureid, aga ega need ühed õiged asjad ei olnud. Jamast sai lahti alles peale mootorivahetust kui jõudu oli piisavalt ja sidur ise ka suurem ( peale läks BMW 1,8 sissepritse 108 hj), siis aga hakksid poolassid lendama - ikka sõit ja 4x4 sai 2x4. Väga tüütu oli.
Postitatud: E Juul 18, 2005 11:56 pm
Postitas Stupiduser
Irw, nokk lahti, saba kinni!
Moraal: Suki on päris normaalne TR1 auto aga edasi kisub varem või hiljem jamaks!
PS palju õnne Reinule esimese postituse puhul 4x4.ee foorumis

Postitatud: T Juul 19, 2005 9:08 pm
Postitas tarmo
Stupiduser kirjutas:Mina ei viitsiks mässata, see krdi käikari mahakiskumine tundub hullem kui see 400 eegune väljaminek uuele kettale...
Jäta parem tagavaraks, et kui kähku vaja vahetada.
PS mõõtsid läbimõõdu kah üle?
Tellisin uue ära, jätan selle poolkulunu tagavaraks.
Mõõtsin ära jah - 180 mm on välisläbimõõt.