1. leht 1-st
Patroli sidur kinni?
Postitatud: E Aug 24, 2009 3:46 pm
Postitas Kardanmetsa
Siuke mure tekkis. Nimelt uputasin oma Patroli korralikult vette ära ja jätsin ta lolli peaga kaheks nädalaks seisma. Lasin kastidest vee välja ja panin korraliku õli sisse, aga sidur ei lahuta. Üks tark väitis, et võta hoog sisse ja vajuta järsult pidurit, et siis murrab siduri hooratta küljest lahti. Tegin tükk aega, kuni sidur kärssama hakkas...ei ole asi selles. Siis väideti, et siduri kettale on rooste tekkinud et on vaja lihtsalt sõita ja sidurit kasutada...rooste kulub maha ja kõik korras. Täristasin mööda metsavahe teid, aga ei paista aitavat... on siin kellegil midagi asjalikku nõu öelda?
Ette tänades...
Postitatud: E Aug 24, 2009 3:54 pm
Postitas casca
Kontrolli kõigepealt siduri silindri korrasolekut, äkki on see kuidagi kinni jäänud.
Alles hiljuti lammutasin üht vana patrolit, millel oli silinder lihtsalt kinni roostetanud. Kuigi 2 nädalat on selleks väike aeg, aga kontrollida tasub ikka.
Postitatud: E Aug 24, 2009 7:16 pm
Postitas Kardanmetsa
Kuidas ma seda kontrollida saan?
Postitatud: E Aug 24, 2009 7:55 pm
Postitas casca
Kardanmetsa kirjutas:Kuidas ma seda kontrollida saan?
Roni auto alla ja ürita käega silindrist tulevat pulka sisse suruda. Ehk proovi kas see kuhugi üldse liigub. Silinder ise asub sidurikoja kõrvalistuja pool üleval ääres.
sidur
Postitatud: E Aug 24, 2009 7:57 pm
Postitas maasikas
Lase kellegil sidurit vajutada,ise vaata kas hoob liigub.
Postitatud: E Aug 24, 2009 9:45 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Siduriketas tavaliselt ei roosteta mitte hooratta külge - vaid võlli nuutide külge
Postitatud: E Aug 24, 2009 10:12 pm
Postitas fagott
No kui sidur kärssama läheb, see tähendab ju et libiseb. Ja mis libiseb, pole ju kinni

. Pakuks kah, et viga töösilindri kandis.
Postitatud: T Aug 25, 2009 12:11 am
Postitas seff
pakun et viga on ainekogumites mis on kivistunud korvi lamellide vahele ja ei lase korvi täie jõuga kettale suruda.
Aitab ainult korvi eemaldamine ja survepesuriga karistamine
siduri pumpamine , manamine ja muud rahvatarkused paraku katsetamise teel abi ei andnud, tulemuseks saavutad ainult kulunud siduriketta..
Peale klapperit on seda patrolil ennegi täheldatud et nii võib juhtuda...
head kasti maha kangutamist.
Postitatud: T Aug 25, 2009 11:00 am
Postitas isakene
seff kirjutas:
...head kasti maha kangutamist...
??

milleks kast maha?
Kasti on mõtet vaid sel juhul maha kangutada, kui on korralik kanalitõstuk ja puudub telfer. Telfri vm. tõstuki olemasolul - radikas maha ja mootor mootoripadja küljest lahti, isegi juhtmeid ja voolikuid pole tarvis ära võtta. Mootor tuleb ca 20 cm ettepoole, sellest vahest saab imelihtsalt siduri ja ketta kätte, kogu töö on tehtav vähem kui tunniga...
Postitatud: T Aug 25, 2009 12:36 pm
Postitas seff
isakene kirjutas:seff kirjutas:
...head kasti maha kangutamist...
??

milleks kast maha?
Kasti on mõtet vaid sel juhul maha kangutada, kui on korralik kanalitõstuk ja puudub telfer. Telfri vm. tõstuki olemasolul - radikas maha ja mootor mootoripadja küljest lahti, isegi juhtmeid ja voolikuid pole tarvis ära võtta. Mootor tuleb ca 20 cm ettepoole, sellest vahest saab imelihtsalt siduri ja ketta kätte, kogu töö on tehtav vähem kui tunniga...
vabandage minu maainimese kõnepruuki , soovisin teavitada et kast on mootori küljest vaja eemaldada, või siis mootor kasti küljest ,kellele meeldib eest kellele tagant
