Wrangleril esimesed vedrukiiged taha

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
Ax
True Off Roader!
Postitusi: 1168
Liitunud: T Sept 16, 2008 8:37 am
Asukoht: Tartu

Wrangleril esimesed vedrukiiged taha

Postitus Postitas Ax »

Ahhoi!

Tekkis siuke probleem viimasel SMS'il, et järjekordselt vedrud kõverad ja üks kiige suutis ennast isegi peaaegu 180 kraadi vastu raami keerata.
Sellest tekkis mõte, et kui panna kiiged hoopis taha poole siis kraavipõhjad ja kännud ei löö vedrulehti kõveraks!
Muidugi selle tulemusena kerkib auto nina mingine 20 cm kõrgemale ja seega on vaja ka autol tagumist otsa tõsta. Seal on kohal kohe uus probleem - gardaan.

On kellegil antud asjaga kokkupuudet või oskab head nõu anda!
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Kasutaja avatar
Myrgel
Rock Crawler
Postitusi: 707
Liitunud: K Mai 17, 2006 11:08 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Myrgel »

Üks variant on tõsta vedrud silla peale. Iseenesest veidi suurem ettevõtmine, aga tulemus on kindlasti parem kui praegu.

Kui soovid kiige kinnitust tahapoole viia, siis pane lühemad lehed. Mul olid mingi nõukogugude produkti omad. Kiik ei ulatanud nii perverselt välja nagu originaalis ja tugevamad olid ka. Mis marki seda enam ei mäleta.. Silla külge kinnitus ikka samast kohast, aga kiige nurk oli parem.

Urmas
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
FlammablE
Rock Crawler
Postitusi: 850
Liitunud: K Apr 04, 2007 10:36 pm

Postitus Postitas FlammablE »

Vedrud silla peal pigem tekitavadki purunemise probleemi. Kui ma õigesti aru saan, siis mul oli Patrulliga sama probleem ja sama lahendus plaanis(jäigad kinnitused ette ja kiiged taha). Iseasi, kuidas sild näiteks pidurdades jne käituma hakkab. Kardaaniga peab ka arvestama.
http://jeep.off-road.com/jeep/article/a ... ?id=260281 ja otsi veel shackle reversal kohta. Wranglerite kohta leidsin suht üksikasjalikke õpetusi antud protseduuri läbi viimiseks. Minu arust viidi kiige ülemine polt kõrgemale raami sisse ja sellega ei tulnud nii palju tõstet juurde. Peaasi, et raam kiige liikumist piirama ei hakkaks.
Movistari Patrolil oli tagumise kinnituse külge mingi vedru liikumist piirav kronsa aretatud, et pealeht läbi ei painduks. Eks ta ise oskab täpsemalt kommenteerida, palju see päästis. Igatahes tundus lihtne ja mõistlik lahendus.
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4500
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: Wrangleril esimesed vedrukiiged taha

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Ax kirjutas:Muidugi selle tulemusena kerkib auto nina mingine 20 cm kõrgemale ja seega on vaja ka autol tagumist otsa tõsta. Seal on kohal kohe uus probleem - gardaan.
Oled sa ikka kindel, et 8'' tõstet kaasneb sellega :roll:
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
urmas
unistus kahest 4-pakist kapoti all
Postitusi: 1917
Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185

Postitus Postitas urmas »

Pane keerdvedrude peale.
Vaata sellist wranglerit, ja näed, kui lihtne see on. Raam ju mõlemal sama.
Ilmselt sobivad jeebu vedrud-lääbad, mida liigub küllaga ja poolmuidu.

urmas@cheroga seda teinud
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Kasutaja avatar
Ax
True Off Roader!
Postitusi: 1168
Liitunud: T Sept 16, 2008 8:37 am
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ax »

See 8" tõste oli praegusel hetkel peast pandud. Täna jõuab masin mulle garaazi ja eks siis hakkab paistma mis saab.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Kui juba aretama hakata, siis ainuke mõistlik aretis on keerdvedrule ringi ehitamine. Kiige taha, sild vedru alla, see kõik kokku teeb sõitmise ainult ebamugavamaks, tõstet kaasneb ka u. 15 - 18 cm.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Ax
True Off Roader!
Postitusi: 1168
Liitunud: T Sept 16, 2008 8:37 am
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ax »

Vaatasime asja ja kas on mõistlik teha hoopiski kiigedele toed taha? St, et kiiget lihtsalt ei lasta tahapoole liikuda. See hoiaks samamoodi vedrude kõveraks mineku ära.

On kellegil kogemusi selle kohta?
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Toed taha, aitab küll. On kogemus.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Ax
True Off Roader!
Postitusi: 1168
Liitunud: T Sept 16, 2008 8:37 am
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ax »

Selge siis nii teemegi.

Tänud kes võtsid vaevaks teema üle arutleda.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”