1. leht 2-st
Patroli Y61 soojalt ei käivitu
Postitatud: K Juun 10, 2009 10:09 pm
Postitas jomm82
Tervist! Tean, et olete arutanud seda teemat ja olen lugenud! Aga selline jama, et lasin Oisu Diislis pumba ära remontida minek läks paremaks. aga soojalt käima ikka minna ei taha ja kui läheb viskab pahmaka suitsu tagant välja. Ega keegi ei oskaks natuke nõu anda või mingit head mehhaanikut soovitada?
Lisaks veel selle ka, et külmalt käivitub iga mats.
Postitatud: K Juun 10, 2009 11:18 pm
Postitas Tony
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=7795
ju siis sitasti remonditi või "keerati peale" nagu mul 1. korda faktos tehti.
Nüüd kogu sisu vahetatud ja täna ka faktos arvutiga paika keeratud, siiani (ptüi ptüi ptüi) väha hea on
Best
Tony
Postitatud: N Juun 11, 2009 8:11 am
Postitas Ptyyp
Sõida oma murega Tartust Endli juurest läbi ja pane aeg!
Endel tel. 5138836
Postitatud: N Juun 11, 2009 8:27 am
Postitas jomm82
Oisus vennad väidavad, et on mingi elektroonika viga. Aga helistan Endlile ja uurin asja! Tänud!

Postitatud: N Juun 11, 2009 11:54 am
Postitas jomm82
Endel arvas et tuleb neile sinna Oisu tagasi viia, et ikka pumba viga ja hellasin sinna Oisu lubasid üle kontrollida.
Postitatud: N Juun 11, 2009 3:21 pm
Postitas nissan
paar aastat tagasi sama jama, türil üks tegija vahetas pumba sisu ära ja asi toimib siiani
_________________________
nissan patrol y61 2,8 omanik
Postitatud: R Juun 12, 2009 11:39 pm
Postitas sepaonu
Pakuks ka esimese variandina välja pumba teema. Ise mässasin eelmisel sügisel sama murega, pumba sisu vahetati ära ja faktos sai ka diagnostika tehtud aga selgus, et üks trikk oli veel varuks. Nimelt on esimese pihusti sees elektrooniline andur, mis regullib süütenurka ja jumal teab veel mida ja selgus et ka see oli otsas. Kuid see ei tohiks soojast peast käivitamisele mõjuda, pigem ajab tossama ja muudab mootori suht teovõimetuks.
Postitatud: P Juun 14, 2009 8:16 pm
Postitas Tony
sepaonu kirjutas:faktos sai ka diagnostika tehtud aga selgus, et üks trikk oli veel varuks. Nimelt on esimese pihusti sees elektrooniline andur, mis regullib süütenurka ja jumal teab veel mida ja selgus et ka see oli otsas. Kuid see ei tohiks soojast peast käivitamisele mõjuda, pigem ajab tossama ja muudab mootori suht teovõimetuks.
ja selle "pizdjuulina" kontrollitavus ning täpsem nimetus võiks olla missugune ?
ma nüüd siis nädalajagu ringi sõitnud ja katsetanud, ei ole sellist minekut nagu ta oli.
Seistes pöörde lastes viskab musta tagand välja ja nüüd 2t taga vedades tundus mul pigem mingi trimmeri mootor olevat kapoti all

Oluliselt parem kui enne pumba remonti aga ....
Best
Tony
Postitatud: P Juun 14, 2009 10:32 pm
Postitas sepaonu
Vidina nimi on pihusti nõela taseme andur ja vahetatakse koos pihustiga. Igal juhul vedas see vidin süüte täiesti paigast ära. Diagnostika tegemiseks soovitan igal juhul Faktosse minna, sest ei ole senini alternatiivi leidnud. Põhimõtteliselt saab ka ilma selleta sõita aga kui ta ei toimi tuleb lahti ühendada ja pump diagnostikas vastavalt ümber äälestada. Sõitsin ise paar kuud lahtiühendatud vidinaga ja polnud häda miskit.
Postitatud: P Juun 14, 2009 10:34 pm
Postitas sepaonu
Ja kui süüte paigast ära veab kaob ilmselgelt ka jõud...
Postitatud: P Juun 14, 2009 11:18 pm
Postitas Tony
krt ise imestan, et kas see "viga" siis välja ei löö kui viia auto faktosse ja pumba/mootori diagnost tellida. Või tahavad nad tõesti, et ma ise iga jummala "huinja" peale tulen ja neil kontrollida lasen
Best
Tony
Postitatud: E Juun 15, 2009 7:19 pm
Postitas jomm82
Minu Patrol on nüüd Oisus ja 2 päeva juba otsivad viga, aga eks näeb siis kas saavad jagu.
Selle pihusti anduri peaksin ka üle laskma vaadta, on ka kuidagi jõuetu aga seda saab kontrollida ainult Faktos jah?
Postitatud: K Juun 17, 2009 10:31 pm
Postitas jomm82
Täna siis sain auto kätte ja nüüd käivitub soojalt iga mats

Küsisin, et milles siis viga oli ja olevat reguleerimise viga olnud väidetavalt.
Postitatud: L Juun 27, 2009 11:01 am
Postitas seff
jomm82 kirjutas:Täna siis sain auto kätte ja nüüd käivitub soojalt iga mats

Küsisin, et milles siis viga oli ja olevat reguleerimise viga olnud väidetavalt.
mida reguleeriti ?
Postitatud: L Juun 27, 2009 2:15 pm
Postitas jr
Tony kirjutas:ma nüüd siis nädalajagu ringi sõitnud ja katsetanud, ei ole sellist minekut nagu ta oli.
Seistes pöörde lastes viskab musta tagand välja ja nüüd 2t taga vedades tundus mul pigem mingi trimmeri mootor olevat kapoti all

Oluliselt parem kui enne pumba remonti aga ....
Best
Tony
Ehk oli pump eelnevalt piisavalt kulunud ja loopis kütet rohkem peale. Nüüd uue sisuga on tihe ja täpselt sinna paikka keeratud, kus ta olema peab.