Patroli Y61 soojalt ei käivitu
Moderaatorid: jr, Moderators
Patroli Y61 soojalt ei käivitu
Tervist! Tean, et olete arutanud seda teemat ja olen lugenud! Aga selline jama, et lasin Oisu Diislis pumba ära remontida minek läks paremaks. aga soojalt käima ikka minna ei taha ja kui läheb viskab pahmaka suitsu tagant välja. Ega keegi ei oskaks natuke nõu anda või mingit head mehhaanikut soovitada?
Lisaks veel selle ka, et külmalt käivitub iga mats.
Lisaks veel selle ka, et külmalt käivitub iga mats.
Nissan Patroli Y61, 2,8 omanik!
Mob:52 11950
Mob:52 11950
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=7795
ju siis sitasti remonditi või "keerati peale" nagu mul 1. korda faktos tehti.
Nüüd kogu sisu vahetatud ja täna ka faktos arvutiga paika keeratud, siiani (ptüi ptüi ptüi) väha hea on
Best
Tony
ju siis sitasti remonditi või "keerati peale" nagu mul 1. korda faktos tehti.
Nüüd kogu sisu vahetatud ja täna ka faktos arvutiga paika keeratud, siiani (ptüi ptüi ptüi) väha hea on
Best
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Pakuks ka esimese variandina välja pumba teema. Ise mässasin eelmisel sügisel sama murega, pumba sisu vahetati ära ja faktos sai ka diagnostika tehtud aga selgus, et üks trikk oli veel varuks. Nimelt on esimese pihusti sees elektrooniline andur, mis regullib süütenurka ja jumal teab veel mida ja selgus et ka see oli otsas. Kuid see ei tohiks soojast peast käivitamisele mõjuda, pigem ajab tossama ja muudab mootori suht teovõimetuks.
Patrol 2,8TD (Y61)1998
ja selle "pizdjuulina" kontrollitavus ning täpsem nimetus võiks olla missugune ?sepaonu kirjutas:faktos sai ka diagnostika tehtud aga selgus, et üks trikk oli veel varuks. Nimelt on esimese pihusti sees elektrooniline andur, mis regullib süütenurka ja jumal teab veel mida ja selgus et ka see oli otsas. Kuid see ei tohiks soojast peast käivitamisele mõjuda, pigem ajab tossama ja muudab mootori suht teovõimetuks.
ma nüüd siis nädalajagu ringi sõitnud ja katsetanud, ei ole sellist minekut nagu ta oli.
Seistes pöörde lastes viskab musta tagand välja ja nüüd 2t taga vedades tundus mul pigem mingi trimmeri mootor olevat kapoti all
Oluliselt parem kui enne pumba remonti aga ....
Best
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Vidina nimi on pihusti nõela taseme andur ja vahetatakse koos pihustiga. Igal juhul vedas see vidin süüte täiesti paigast ära. Diagnostika tegemiseks soovitan igal juhul Faktosse minna, sest ei ole senini alternatiivi leidnud. Põhimõtteliselt saab ka ilma selleta sõita aga kui ta ei toimi tuleb lahti ühendada ja pump diagnostikas vastavalt ümber äälestada. Sõitsin ise paar kuud lahtiühendatud vidinaga ja polnud häda miskit.
Patrol 2,8TD (Y61)1998
krt ise imestan, et kas see "viga" siis välja ei löö kui viia auto faktosse ja pumba/mootori diagnost tellida. Või tahavad nad tõesti, et ma ise iga jummala "huinja" peale tulen ja neil kontrollida lasen
Best
Tony
Best
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Ehk oli pump eelnevalt piisavalt kulunud ja loopis kütet rohkem peale. Nüüd uue sisuga on tihe ja täpselt sinna paikka keeratud, kus ta olema peab.Tony kirjutas:ma nüüd siis nädalajagu ringi sõitnud ja katsetanud, ei ole sellist minekut nagu ta oli.
Seistes pöörde lastes viskab musta tagand välja ja nüüd 2t taga vedades tundus mul pigem mingi trimmeri mootor olevat kapoti all
Oluliselt parem kui enne pumba remonti aga ....
Best
Tony
+372 5028488