Automaatsete rummulukkude kontroll

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Vasta
melomaan
Rookie
Postitusi: 6
Liitunud: P Apr 05, 2009 8:54 pm
Asukoht: Mallavere-Pikavere, Loo, Tallinn

Automaatsete rummulukkude kontroll

Postitus Postitas melomaan »

Tervist härrased,
täiendaks hea meelega oma teadmisi: Mismoodi kontrollida automaatsete rummulukkude korrasolekut? Asjad küljest ära ja kuuluvad Nissan Navarale.
pealtnäha viksid ja viisakad...

Tänud ette õpetussõnade eest...
Kasutaja avatar
Tony
Rock Crawler
Postitusi: 648
Liitunud: L Mär 08, 2003 7:42 pm
Asukoht: Harjumaa, Tutermaa

Postitus Postitas Tony »

usun et ei navara ja patroli lukud nyyd nii erinevad ka pole, nii et alateema NISSAN ja ajaloo sirvimine kasuks.

http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=2568

Best
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
melomaan
Rookie
Postitusi: 6
Liitunud: P Apr 05, 2009 8:54 pm
Asukoht: Mallavere-Pikavere, Loo, Tallinn

Postitus Postitas melomaan »

Tony kirjutas:usun et ei navara ja patroli lukud nyyd nii erinevad ka pole, nii et alateema NISSAN ja ajaloo sirvimine kasuks.

http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=2568

Best
Tony
Aitäh juhatamast, teema läbi loetud. Paraku pole seal sõnakestki, mismoodi auto küljest ära olevaid lukke kontrollida...
Kui ainus lahendus on pilbasteks, siis peab lammutama hakkama...
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4500
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Ma julgeks arvata, et ega sa ei saagi kuiskipidi päris kindlalt nende hub'ide korrasolekus veenduda, muidu kui neid auto küljes proovides
Eks pilbasteks ja ära puhastada/visuaalselt kontrollida ikka hea plaan - aga...

Noh kui sul on üks lahtine rumm ja püsikas kah võtta siis ehk... :roll:
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
Tony
Rock Crawler
Postitusi: 648
Liitunud: L Mär 08, 2003 7:42 pm
Asukoht: Harjumaa, Tutermaa

Postitus Postitas Tony »

melomaan kirjutas:Aitäh juhatamast, teema läbi loetud. Paraku pole seal sõnakestki, mismoodi auto küljest ära olevaid lukke kontrollida...
Kui ainus lahendus on pilbasteks, siis peab lammutama hakkama...
jr kirjutas: Pese hub bensuga puhtaks ja võta tükkideks. Kõik käib kestast välja. Siis näed kohe, kas on lukustid katki või hammaste servad kulunud. Kui hamba servad kulunud, siis aitab ka poolte vahetus kuna hambaid hakatakse kulutama teise külje pealt edaspidi sõites. ja kui kokku paned, siis ära kunagi pane palju määret sinna sisse. Külmaga määre on paks ja ei lase korralikult ära hambuda. Näpuga õhuke kiht laagrile / puksile on hea küll. Ülejäänu ujuta ketimäärdega üle aerosoolist.
kas sellest veel vähe on ????

ja üldiselt on ikka nii, et kui see autom lukk p****s on, siis ple seal ka midagi remoda. Natukene nipet/näpet mida jr kirjutas on, kuid kaua nad ei kesta. Osta manu lukud krudi peale ja elu on jälle lill

Best
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Kasutaja avatar
hmm
Home Made Monster
Postitusi: 329
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:09 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hmm »

Omal on kogemusi nii Patroli kui ka Pathfinderi automaatlukkudega. Patroli omad töötavad nii automaat kui manual reziimis ja neid üldiselt ei anna lappida. Patfinderil oli ainult automaat ja neile sai Faktost osta rem kompleti mingeid koonus seibe ja asi hakkas toimima. Navara omadega puudub kogemus ja ei oska öelda kummale nad rohkem sarnanevad, sest Patroli ja Patfinderi omad olid seest täiesti erinevad, või on mingi kolmas süsteem.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4500
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

hmm kirjutas:Omal on kogemusi nii Patroli kui ka Pathfinderi automaatlukkudega. Patroli omad töötavad nii automaat kui manual reziimis ja neid üldiselt ei anna lappida. Patfinderil oli ainult automaat ja neile sai Faktost osta rem kompleti mingeid koonus seibe ja asi hakkas toimima. Navara omadega puudub kogemus ja ei oska öelda kummale nad rohkem sarnanevad, sest Patroli ja Patfinderi omad olid seest täiesti erinevad, või on mingi kolmas süsteem.
Tegelikult sa antud juhul räägid Y60 Patroli automaatidest - 160 omadel on kah samamoodi sees kaks koonust "sidurid" - need on liiga kulunud kui lähevad lõpuni üksteise sisse - aga... - seal sees on ka muid lollusi mis saavad ära kuluda (nt. kõrvad mis hoiavad hubi lukustatud asendis)
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
hmm
Home Made Monster
Postitusi: 329
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:09 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hmm »

Tegelikult räägin Y61 automaatidest, olen kahe Y61 ületanud 200 t läbisõidu ja mõlemal hakkasid peale 200 000 läbimist rummulukud jupsima. Patfinder millet juttu tegin oli Terrano I kloon.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

Küljest ära rummulukkude kontrollimine ei ole hea mõte. Selleks tuleb ehitada rakis, kus hubi silla küljes olevad vidinad samuti paigas on nagu töötingimusteski. Kui just igapäevaselt hubide remondiga ei tegele, siis selles töös küll uba ei ole.
Kuigi jah, vana patroli automaatluku olen kruustangide vahel lülituma saanud küll, selleks läks vaja vana poolassiotsa ja reljeefseks lõigatud otsaga torujuppi :D Aga eks ta rohkem lõbu pärast ettevõtmine oli, et kas nii on ka võimalik... :lol:
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
melomaan
Rookie
Postitusi: 6
Liitunud: P Apr 05, 2009 8:54 pm
Asukoht: Mallavere-Pikavere, Loo, Tallinn

Postitus Postitas melomaan »

isakene kirjutas:Küljest ära rummulukkude kontrollimine ei ole hea mõte. Selleks tuleb ehitada rakis, kus hubi silla küljes olevad vidinad samuti paigas on nagu töötingimusteski. Kui just igapäevaselt hubide remondiga ei tegele, siis selles töös küll uba ei ole.
Kuigi jah, vana patroli automaatluku olen kruustangide vahel lülituma saanud küll, selleks läks vaja vana poolassiotsa ja reljeefseks lõigatud otsaga torujuppi :D Aga eks ta rohkem lõbu pärast ettevõtmine oli, et kas nii on ka võimalik... :lol:
Et põhimõte siis selline, nn.pealmisele plaadile avaldatakse survet, sees toimub lukustus ja kogu komplekt on lukus? Sain ma õigesti aru?
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

Põhimõte on selles, et kui poolass hakkab kiiremini käima kui ratas, lülitub hub siduri (2 hõõrdseibi) abil sisse. Ja vastupidi, poolassist kiiremini pöörlev ratas veab siduriga hubi tööasendist välja. Surve plaatidele ehk hõõrdseibidele on vajalik piisava hõõrdejõu tekitamiseks, hubi lülitab surve all olevate plaatide keeramine.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”