Probleem Pajero tuledega
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
Probleem Pajero tuledega
Probleem (Mitsu Pajero '90a 2,5td 70kw) esituledega. Kuna auto seisis pikka aega, avastasin et lähiltuled on kuhugi kadunud. Kaugtuled on täitsa olemas kuid lähitulede lülitamisel tuleb lambi pistiku kõiki kolme otsa toide peale. Kas võib viga äkki relees olla?
Re: Probleem Pajero tuledega
Kui kõigile kolmele otsale tuleb toide peale siis peab ikka tõsine jama olema!Tompz kirjutas:Probleem (Mitsu Pajero '90a 2,5td 70kw) esituledega. Kuna auto seisis pikka aega, avastasin et lähiltuled on kuhugi kadunud. Kaugtuled on täitsa olemas kuid lähitulede lülitamisel tuleb lambi pistiku kõiki kolme otsa toide peale. Kas võib viga äkki relees olla?
Kaks otsa on + ja üks peab olema mass! Mismoodi sa pistiku klemme mõõtsid?
Enne mõõtmist võta esitulede pirnidel pistikud küljest kuna süsteemis võib olla mingi lühis või kellegi ümberehitus.
Proovi pistiku otsa mingit teist samasugust kuid kindlalt tervet pirni.
Neid juhuseid on olnud tihti kui mõlemad pirnid korraga läbi lähevad!
Tunneb ennast 4x4 roolis hästi!
Vana teema aga ehk on abiks kellegile, kes sarnase probleemiga maadleb. Enamasti pole relee veaga tegu vaid juhipoolse esirattakoopa logari all asub klemmliistulaadne pistik, kust suure tõenäosusega juhtmed läbi korrodeerunud.
Pistik/klemmliist ise selline, pilt pocuk.co.uk lehelt:

Sai siis poest ostetud tavaline klemmliist ja juhtmed selle alla uuesti ühendatud.
Ehk abiks kes sama murege maadleb.
Pistik/klemmliist ise selline, pilt pocuk.co.uk lehelt:

Sai siis poest ostetud tavaline klemmliist ja juhtmed selle alla uuesti ühendatud.
Ehk abiks kes sama murege maadleb.
Mitsu
Mitsul tulede juhtimine massiga. Seega mõtle teist pidi. Sai ka paar aastat tagasi üht tehtud, kui juba kõik oli läbi käidud ja mõistus munadega triiki Siis ühelt autolektrikult nõu küsitud.