Aidake leida ehitada 'full-time' vahekast Ram'ile
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
Aidake leida ehitada 'full-time' vahekast Ram'ile
Tervist kaaskannatajad.
Oma Dodge Ram 2500 Cumminsi ehitusega olen jõudnud etappi, kus 'part- time' vahekast NV241DHD ei rahulda minu soove/nõudmisi.
NV241 DHD on iseenesest tore pommikindel vahekast Cumminsi otsas aga ma tahan ,et asfaldil kraabiksid kõik rattad ja ma ei taha, vähe uljama pedaali kasutamise tulemusel, igas kurvis driftida.
Mõnele võibolla see meeldib aga mitte mulle. Kui Ram'i otsustab oma teed minna, siis sohver peab ainult lootma,et kedagi ees ei oleks (füüsika reeglite vastu lihtsalt ei saa)
Tagasi teemasse.
Käigukastiks ,mille otsa tuleks 'uus vahekst' istutada on : 47RE (ehk vana hea 727 overdrive versioon)
Kast ise on 23 nuudise väljund võlliga (seda ei taha vahetada,kuna on eritellimusena valmistatud)
Mootor : 800+HP ja 1500+ Nm (ehitamisel)
Hetkel täidab vahekasti kohustusi: NV241 DHD aga riiulis on ka väheke tummisem NV271
Kas keegi suudaks NV271 kasti keskdiffri (lukustatava) paigaldada?
ON vihjeid, milline muu vahekast sobiks minu automaadi otsa ?
Ise Internetis olen leidnud paar võimalust:
1. Hummer H1 oma ->NV242HD see ilmselt ei kannataks Cumminsi väänet välja, kuna need koolevad juba GM6.5 otsas
2. SRT8 Grand Chero '06-09 -> NV146-> see on elektroonilisel juhitava keskdiffriga ja ilmselt saadavusega tekib probleeme. Probleemiks võib tekkida ka vastupidavus
3. Vana hea NP203-> Dodge '74-79 oleks sobiliku nuudiga aga esisild vaatab valele poole (Ram'il on esisilla differ sohvri pool), vastupidavuse kohta info puudub
On veel valikuid?
Endal käis peast läbi idee,kus esisilla väljundvõlli ja kardaani vahele tuleks paigaldada lukustatav vabajooksusidur.
Ehk siis edasi sõites kraabiksid mõlemad sillad ja olukorras kus esisillal on pöördeid rohkem jookseb vabalt. Tagurpidi sõitmiseks (4wd) tuleks see aga lukustada,muidu esisilla vabajooksusidur libiseb läbi ja ainult tagumised kraabiksid.
Kõik info on tervitav.
Oma Dodge Ram 2500 Cumminsi ehitusega olen jõudnud etappi, kus 'part- time' vahekast NV241DHD ei rahulda minu soove/nõudmisi.
NV241 DHD on iseenesest tore pommikindel vahekast Cumminsi otsas aga ma tahan ,et asfaldil kraabiksid kõik rattad ja ma ei taha, vähe uljama pedaali kasutamise tulemusel, igas kurvis driftida.
Mõnele võibolla see meeldib aga mitte mulle. Kui Ram'i otsustab oma teed minna, siis sohver peab ainult lootma,et kedagi ees ei oleks (füüsika reeglite vastu lihtsalt ei saa)
Tagasi teemasse.
Käigukastiks ,mille otsa tuleks 'uus vahekst' istutada on : 47RE (ehk vana hea 727 overdrive versioon)
Kast ise on 23 nuudise väljund võlliga (seda ei taha vahetada,kuna on eritellimusena valmistatud)
Mootor : 800+HP ja 1500+ Nm (ehitamisel)
Hetkel täidab vahekasti kohustusi: NV241 DHD aga riiulis on ka väheke tummisem NV271
Kas keegi suudaks NV271 kasti keskdiffri (lukustatava) paigaldada?
ON vihjeid, milline muu vahekast sobiks minu automaadi otsa ?
Ise Internetis olen leidnud paar võimalust:
1. Hummer H1 oma ->NV242HD see ilmselt ei kannataks Cumminsi väänet välja, kuna need koolevad juba GM6.5 otsas
2. SRT8 Grand Chero '06-09 -> NV146-> see on elektroonilisel juhitava keskdiffriga ja ilmselt saadavusega tekib probleeme. Probleemiks võib tekkida ka vastupidavus
3. Vana hea NP203-> Dodge '74-79 oleks sobiliku nuudiga aga esisild vaatab valele poole (Ram'il on esisilla differ sohvri pool), vastupidavuse kohta info puudub
On veel valikuid?
Endal käis peast läbi idee,kus esisilla väljundvõlli ja kardaani vahele tuleks paigaldada lukustatav vabajooksusidur.
Ehk siis edasi sõites kraabiksid mõlemad sillad ja olukorras kus esisillal on pöördeid rohkem jookseb vabalt. Tagurpidi sõitmiseks (4wd) tuleks see aga lukustada,muidu esisilla vabajooksusidur libiseb läbi ja ainult tagumised kraabiksid.
Kõik info on tervitav.
Dodge Ram T25
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Teine esisild ei ole hea lahendus,kuna praegusel hetkel on mul all suurte pidurisadulate (2 kolviga) ja suurte ketastega esisild.
Eile uurisin veel NP203 jooniseid ja minu suureks imestuseks on 'keskdiffer' vahekasti väljundvõlli otsas (tagasilla) .
Sellest tulenevalt lasin ideel lennata :
vahekastiks jääks ikka NV241DHD või siis NV271 sellisena nagu ta on.
Kuna mul on tagumine kardaan 2 osaline, siis tuleks esimene jupp eemaldada ja selle asemele kõige tavalisem differ paigaldada /meisterdada
Selliselt ,et vahekastist tulev kardaani jupp jäheks otse diffir nn 'vaskakusse ' rattase ja diffri 'paremast rattast läheks kardaani kaudu tagasilda.
Kui see differ oleks veel lukustatav,siis peaks toimima.
Siin on NP203 skeem
http://www.offroaders.com/tech/Diagrams/np203.gif
Eile uurisin veel NP203 jooniseid ja minu suureks imestuseks on 'keskdiffer' vahekasti väljundvõlli otsas (tagasilla) .
Sellest tulenevalt lasin ideel lennata :
vahekastiks jääks ikka NV241DHD või siis NV271 sellisena nagu ta on.
Kuna mul on tagumine kardaan 2 osaline, siis tuleks esimene jupp eemaldada ja selle asemele kõige tavalisem differ paigaldada /meisterdada
Selliselt ,et vahekastist tulev kardaani jupp jäheks otse diffir nn 'vaskakusse ' rattase ja diffri 'paremast rattast läheks kardaani kaudu tagasilda.
Kui see differ oleks veel lukustatav,siis peaks toimima.
Siin on NP203 skeem
http://www.offroaders.com/tech/Diagrams/np203.gif
Dodge Ram T25
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Naljakas on see, et isegi meerika tegelased ei oska midagi sobivat pakkuda,mis võiks kesta.
Üks tegelane soovitas full-time ümberehitus ära unustada ja varuda riiulisse jooks rehve, kardaanid ja võllid.
ja paugutada part-time 4wd 'ga kuni keegi lõpuks järgi annab.
Kuna ma sõidan selle liikuriga VÄGA vähe (näiteks eelmine aasta tuli ca 1000km
),siis ei ole see üldse eriti kehv idee.
Kuna teema on püsti,siis tuleb mõttetööga jätkata ....
Omas mõttes olen ikka arvamusel ,et vahekastiks võiks jääda NV271 ja vahekasti ja tagasilla vajahele tuleks differ/leevendi meisterdada.
Võimalikud diffrid:
1.avatud
2.ketastega
3.üle viskaja (lockright)
4.hammasratastega (Torsen)
Sellest nimekirjast oleks vist sobilikum Torsen ja seda leidub ....?
Õige Hummer H1 esi ja tagasillast .....
Ja nüüd laseme mõtte veel lennata ja jõuame välje tulemuseni:
Kardaani esimene jupp tuleb asendada terve H1 diffriga,millest on peaülekanne eemaldatud ja punn ette topitud,et õli välja ei voolaks.
Veel tuleks meisterdada kardaani sobilikud üleminekud H1 diffrile ja VOILAA...
Huvitav,kas see süsteem töötaks ka ?
Üks tegelane soovitas full-time ümberehitus ära unustada ja varuda riiulisse jooks rehve, kardaanid ja võllid.
Kuna ma sõidan selle liikuriga VÄGA vähe (näiteks eelmine aasta tuli ca 1000km
Kuna teema on püsti,siis tuleb mõttetööga jätkata ....
Omas mõttes olen ikka arvamusel ,et vahekastiks võiks jääda NV271 ja vahekasti ja tagasilla vajahele tuleks differ/leevendi meisterdada.
Võimalikud diffrid:
1.avatud
2.ketastega
3.üle viskaja (lockright)
4.hammasratastega (Torsen)
Sellest nimekirjast oleks vist sobilikum Torsen ja seda leidub ....?
Õige Hummer H1 esi ja tagasillast .....
Ja nüüd laseme mõtte veel lennata ja jõuame välje tulemuseni:
Kardaani esimene jupp tuleb asendada terve H1 diffriga,millest on peaülekanne eemaldatud ja punn ette topitud,et õli välja ei voolaks.
Veel tuleks meisterdada kardaani sobilikud üleminekud H1 diffrile ja VOILAA...
Huvitav,kas see süsteem töötaks ka ?
Dodge Ram T25
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
No aga ... kui jätta part time vahekast. Pohh see differ. Kui kõva sõitu tahad, siis tõmmad esisilla taha ja korras. Kõva sõidu jaoks tirid ka Full Time kasti ilmselt lukku, sest ühe ringi käiva rattaga kaugele ei purjeta. Sellist võtet kasutasin F-150'ga, sest vihmasel asfaldil oli ainult tagaveoga sõit linnavahel suht jama, sest pidamist polnud üldse. Foori või ristmiku taha seisma jäädes läks aeglustades juba nelikvedu sisse sõidu pealt ja startida sai juba korralikult lülitunud nelikveoga. Hoog sees läks plõks nelikvedu välja ära nupust. Ja kui ei viitsinud välja lükata, siis oli pidevalt sees.
+372 5028488
Jama on selles, et 4wd Hi saab sisse tõmmata ainult seisval autol, välja lükata saab küll liikumise pealt aga vedu peab tagant ära olema.
Kui tekib vajadus paarutama hakata , siis ei ole enam aega seisma jääda ja kangidega möllata, ilma 4wd'ta on aga paras driftimne kogu aeg
Olles omanud mitut 4wd full time sõiduautot oskan hinnata pideva 4wd eeliseid.
Kui tekib vajadus paarutama hakata , siis ei ole enam aega seisma jääda ja kangidega möllata, ilma 4wd'ta on aga paras driftimne kogu aeg
Olles omanud mitut 4wd full time sõiduautot oskan hinnata pideva 4wd eeliseid.
Dodge Ram T25
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
http://www.youtube.com/watch?v=3eJFQn0hvfE
Siin on üks lahe video,kus Diisel Ram 2500 paarutab rajal ja On-Da S2000 ei suuda sabas püsida.
Minuni jõudnud info kohaselt ei ole tegelasel Ful-Time vahekasti vaid ta paugutab 4WD Hi 'ga, siiani ei olevat veel midagi järgi anudnud välja arvatud rehvid.
Eks ole näha,mis vidin minu puhul esimesena lendab, igatahes ei ole erilist mõtet Full-time vahekasti aretama hakata
Üks väike modifikatsioon tuleb küll ette võtta: originaal vaakumiga CAD (central axle disconnect) tuleb ümber ehitada suruõhu peale
Siin on üks lahe video,kus Diisel Ram 2500 paarutab rajal ja On-Da S2000 ei suuda sabas püsida.
Minuni jõudnud info kohaselt ei ole tegelasel Ful-Time vahekasti vaid ta paugutab 4WD Hi 'ga, siiani ei olevat veel midagi järgi anudnud välja arvatud rehvid.
Eks ole näha,mis vidin minu puhul esimesena lendab, igatahes ei ole erilist mõtet Full-time vahekasti aretama hakata
Üks väike modifikatsioon tuleb küll ette võtta: originaal vaakumiga CAD (central axle disconnect) tuleb ümber ehitada suruõhu peale
Dodge Ram T25
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Ma olen natukene hämingus. Nagu ma aru saan tahad juhitavust parandada. Samas valid lõpuks lahenduse, kus üks esimene ja teine tagumine ratas on sunnitud samal kiirusel käima. Mis omakorda jälle paneb mõnes olukorras ratta järel lohisema ja võib su spinni viia.
Urmas
Urmas
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
www.myrgel.com
Mhm, oledki hämmingus kui Dodge ühtegi mõistliku Full Time vahekasti ei tee, mis 1000nm vastu peaks kui Cumminsil lõõrid lahti lastakseMyrgel kirjutas:Ma olen natukene hämingus. Nagu ma aru saan tahad juhitavust parandada. Samas valid lõpuks lahenduse, kus üks esimene ja teine tagumine ratas on sunnitud samal kiirusel käima. Mis omakorda jälle paneb mõnes olukorras ratta järel lohisema ja võib su spinni viia.
Urmas
+372 5028488
Vaikselt olen seda teemat meeriklastega edasi arutanud ja tulemus on ikka suur null, kuna ükski full-time kast ei kannataks seda valu välja....
Viimase fööniga (oli tutikas ja kestis täpselt 160km) oli suht keeruline sõita.
Umbes 80 pealt kiirendades ei toiminud alguses suurt midagi (ainult musta suitsu sumpsist) aga ca 100 pealt ärkas föön ellu ja järgmisel hetkel lõid tagumised rattad tühja .
Ei ole just eriti tore, kui maanteel mõnest veokast möödud külg ees diftides ja kummivilina saatel......
, nagu mõne rullnoksi märjas unenäos ..............
Viimase fööniga (oli tutikas ja kestis täpselt 160km) oli suht keeruline sõita.
Umbes 80 pealt kiirendades ei toiminud alguses suurt midagi (ainult musta suitsu sumpsist) aga ca 100 pealt ärkas föön ellu ja järgmisel hetkel lõid tagumised rattad tühja .
Ei ole just eriti tore, kui maanteel mõnest veokast möödud külg ees diftides ja kummivilina saatel......
Dodge Ram T25
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......