Terrano 2 ostuabi
Moderaatorid: jr, Moderators
Terrano 2 ostuabi
Tere,
Kuna on soov osta natuke asisem metsas käimise masin, siis olen veidi ringi vaadanud ja pilk on jäänud pidama ~2000 aasta Terrano II peal. Huvitab diisel (2,7) ja automaat. Jah tean, et automaat ei ole metsas just kõige mõnusab, aga viimased 6 aastat automaadiga sõidetud ja käsi ei tõuse enam ise käiku vahetama. Võistlema ei kipu, aga niisama käiks vahest metsas asju ajamas.
Oskab keegi ehk kommenteerida, kuidas see masin tehnilise külje pealt ennast õigustab. Kuidas erinevad elutähtsad sõlmed vastu peavad. Ning kas tal on ka mingeid kroonilisi haigusi, mida karta tasub.
Mida ja kuidas enne ostmist üle vaatama peaks ?
--
Kristjan
Kuna on soov osta natuke asisem metsas käimise masin, siis olen veidi ringi vaadanud ja pilk on jäänud pidama ~2000 aasta Terrano II peal. Huvitab diisel (2,7) ja automaat. Jah tean, et automaat ei ole metsas just kõige mõnusab, aga viimased 6 aastat automaadiga sõidetud ja käsi ei tõuse enam ise käiku vahetama. Võistlema ei kipu, aga niisama käiks vahest metsas asju ajamas.
Oskab keegi ehk kommenteerida, kuidas see masin tehnilise külje pealt ennast õigustab. Kuidas erinevad elutähtsad sõlmed vastu peavad. Ning kas tal on ka mingeid kroonilisi haigusi, mida karta tasub.
Mida ja kuidas enne ostmist üle vaatama peaks ?
--
Kristjan
Terranost karmimat ei taha, kuna metsas sõitu nüüd niipalju ka ei ole. Siiamaani on metsas käigud saanud kõik Omegaga tehtud, kuigi jah peab mainima, et probleeme on olnud ja nii mõndagi kohta on tulnud jala läheneda. Kuigi jah, olen nõus, et süües kasvab isu, aga ei maksa unustada ka vanasõna: "Mida võimekam, on maastur, seda pikem tee on traktori järgi."
Keskelt peaks see masin käima ainult kas lukus või lahti niipalju kui ma aru olen saanud, siis keskel mingit differentsiaali moodi asja ei ole. Seega hea pidamisega teel 4 veoga sõita ei ole mõistlik, aga kas talvise lumelopase tee peal pikemalt 4 veoga sõites ei ole destruktiivseid tagajärgi.
Siitsamast foorumist lugesin, et 300tuh juures läheb käimakastiga asi nutuseks, kas see käib ainult manuaali kohta ?
Keskelt peaks see masin käima ainult kas lukus või lahti niipalju kui ma aru olen saanud, siis keskel mingit differentsiaali moodi asja ei ole. Seega hea pidamisega teel 4 veoga sõita ei ole mõistlik, aga kas talvise lumelopase tee peal pikemalt 4 veoga sõites ei ole destruktiivseid tagajärgi.
Siitsamast foorumist lugesin, et 300tuh juures läheb käimakastiga asi nutuseks, kas see käib ainult manuaali kohta ?
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: Terrano 2 ostuabi
Aktiivne rooste 24/7kpihus kirjutas:Ning kas tal on ka mingeid kroonilisi haigusi, mida karta tasub.
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Re: Terrano 2 ostuabi
Kunagi kui ostusoov oli, käisin paari vaatamas, aga mõlemal oli käima-jaotuskastis mingid kolinad-ulgumised ja ühel pildus aeglustit välja. Kangid olid mõlemil "vedelad". Oli see nüüd juhus, või mitte, aga tekkis tunne, et see üks nõrk koht siis on.kpihus kirjutas:
Mida ja kuidas enne ostmist üle vaatama peaks ?
--
Kristjan
Paistab kitsas jah aga ta on ka kõrge- 183cm. Seest on ruumi väga palju- seitse inimest ja mingi pagas korraga mahuvad ära.viva kirjutas:Mulle hakkas silma täpselt sama mudel ja tahaks seda igapäevaselt kasutada. Huvitaks samuti vastupidavus, varuosade hinna skaala, kütusekulu (diisel+at).
Välja paistab päris kitsas -- kas seda on ka sees tunda? Samas 7 kohaline...![]()
Millele peaks ostes tähelepanu pöörama?
Käigukasti on kerge ära kulutada, kui unustad neliveo asfaldil sisse pikemaks ajaks- tundub, et paljud selle auto omanikud ei tea, et sedasi sõita ei tohi.
Siiamaani ei saa aru, mis roostejuttu siin mõned isikud ajavad- mul on 1994 aasta masin ja pole seda kuskil (okei, väljaarvatud raamil)- kere on tsingitud.
"Computers are useless. They can only give you answers."
-- Pablo Picasso
-- Pablo Picasso
Automaadiga pole kunagi sõitnud- ei oska kommenteerida, kuida oma masinal peale ventilaatori viskosiduri peedistumist sai masin Inseeneri poolt ümber ehitatud elektriventilaatoritele ning keskmine kütusekulu langes 13,5L pealt 10L peale saja kilomeetri kohta.viva kirjutas:Kuidas selle masina kütusekulu igapäevases kasutuse ka on? Ennekõike huvitaks autommadi kütusekulu kuid kommentaarid oodatud ka manuali kasutajatelt.
Manuaalkastiga (2,4L 91kW) tehaseandmed on järgmised: 9L/100km (90km/h), 12L/100km (120km/h) trassil ning 12L/100km linnas.
"Computers are useless. They can only give you answers."
-- Pablo Picasso
-- Pablo Picasso
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=12819viva kirjutas:Kust võiks leida neid tehase andmeid nende masinate kohta?
"Computers are useless. They can only give you answers."
-- Pablo Picasso
-- Pablo Picasso