Teen lehtvedrudel Samuraile tõstet ja miks mitte jagada pilte ka 4x4 kommuuniga.
Tõstet tehes oli mul peamine soov viia esimesed kiiged hoopiski vedru teise otsa taha. Selleks tuli teha ette uued vedrukinnitused ja taha uued kiiged. Kogu kupatus on poltühendustega ja vajadusel saab ka originaalseade hõlpsasti taastada.
Kogu mõte on selles, et saaks esiotsa natukenegi mugavamaks. Tagapool asetsev kiikede süsteem leevendab oluliselt paremini rattasse tulevaid lööke ja matse.
Ain Abel +37256987553.Shrek Offroad Team vintsivalitseja. 2007. aasta Eesti 4x4 Karikavõistluse vabaklassi 1-koht. http://4x4shrek.planet.ee/
Suzuki Samurai -87,-90,-98.a.
tarmo kirjutas:Lihtsalt huvi pärast - millega sa nii ilusaid suuri auke teed? See ei ole ju plasmaga lõigatud?
Kas sellise augusaega saab metalli lõigata? : [/img]
Kui jah, siis kus ma küll olen elanud
6mm materjalist lasi selline augusaag ca 30sekiga läbi. Aga oluliseks eelduseks on 3faasilise puurpingi olemasolu. Kuumaks ei tohi lasta ja korralikult peab õlitama. Akutrelliga saab ka, aga siis võib kergesti saehambad ära murda.
Shrek4x4 kirjutas:Mis nende SuperPro pukside hinnaks on?
Sain need 4x4cruiserist ja kui ma nüüd õigesti mäletan, siis maksid natuke üle tuhande terve sari (24 puksi)
Shrek4x4 kirjutas:Mis nende SuperPro pukside hinnaks on?
Sain need 4x4cruiserist ja kui ma nüüd õigesti mäletan, siis maksid natuke üle tuhande terve sari (24 puksi)
4x4cruiserist öeldi, et tõstesarjade ja puksidega tegeled sina.Oleksin ka tervest sarjast huvitatud.
Kas amordid jätad originaalid?
Ain Abel +37256987553.Shrek Offroad Team vintsivalitseja. 2007. aasta Eesti 4x4 Karikavõistluse vabaklassi 1-koht. http://4x4shrek.planet.ee/
Suzuki Samurai -87,-90,-98.a.
Shrek4x4 kirjutas: 4x4cruiserist öeldi, et tõstesarjade ja puksidega tegeled sina.Oleksin ka tervest sarjast huvitatud.
Kas amordid jätad originaalid?
No ju ma võin siis tegeleda Tegelikult mul oli juttu küll kunagi 4x4cruiseriga, et võtan siis mingi portsu neid sisse... eks ma nüüd siis võtan. Enda masinatele ka nagunii vaja. Panin hinna privasse.
Amordid panen pikemad aga ma täpselt veel ei tea millised, ilmselt Hilux.
Kui alternatiivseid asju USA mandrilt vaja on Energy Suspension pukside näol või Saksamaa Trail Masteri tõstesarjade näol, siis võib ka päringu JRM'i saata.
sügav kummardus ja piiramatu lugupidamine. tech layout tuli ilmselt siit http://www.puresuzuki.com/shackle_reverse.htm ? esimeste, raami külge käivate, tõsteosade metall ise on tavaline must karpraud ? mingil hetkel tulevad ka tagumiste lehtvedrude pikemad seeklid ? kui see väga palju pole küsitud, siis ehk saaks valmis tõsteosi oma käega (suppleriga) vaadata ?
Veiko kirjutas:Veega saab igasuguseid augukesi lõigata.Servad jäävad veel paremad kui plasmaga.
Veiko
Saab muidugi, aga sel lõikel on ka päris vänge rahahais juures Rääkimata vajadusest tükke edasi-tagasi transportida. Vaevalt, et vesilõikust kellelgi kodugaraažis on
Ma just vastupidi imestasin, et kas koduste vahenditega annab nii korralikke auke teha... ise olen seni pusinud alati väikeste puuride ja hilisema lihvimisega
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT tarmo@4x4.ee, 526 5874
prt kirjutas:sügav kummardus ja piiramatu lugupidamine. tech layout tuli ilmselt siit http://www.puresuzuki.com/shackle_reverse.htm ? esimeste, raami külge käivate, tõsteosade metall ise on tavaline must karpraud ? mingil hetkel tulevad ka tagumiste lehtvedrude pikemad seeklid ? kui see väga palju pole küsitud, siis ehk saaks valmis tõsteosi oma käega (suppleriga) vaadata ?
Võin anda vaadata küll. Mõnda asja saaks ka lihtsamal lahendada, kui teha püsiv kinnitus keevitamise teel. Tegelt on isegi mingid salfrätikujoonised olemas, võiks need CADi teha.
Idee on calminilt pärit. Alguses plaanisin isegi selle tellida sealt aga kahjuks transa ajas hinna natuke kõrgeks. Laevatamist ka ei viitsinud oodata. Pealegi, kui joonis olemas siis teeb sellised asjad päevaga vabalt valmis ja peale pukside on metallihind suht olematu.
Võin anda vaadata küll. Mõnda asja saaks ka lihtsamal lahendada, kui teha püsiv kinnitus keevitamise teel. Tegelt on isegi mingid salfrätikujoonised olemas, võiks need CADi teha.
Calminist proovisin isegi. Aga usa raua tarne läks kallimaks kui raud ise. Loobusin. Kui sa saaksin eskiise skaneerituna meilida, võiksin isegi joonised vormistada/sulle tagasi saata. Sest tõstesarja idee on hea ja puksid juba teel. Alternatiivina tuleks ja vaataks neid juppe Viimsis kunagi õhtusel ajal suppleriga.
tarmo kirjutas:Lihtsalt huvi pärast - millega sa nii ilusaid suuri auke teed? See ei ole ju plasmaga lõigatud?
Kas sellise augusaega saab metalli lõigata? :
Kui jah, siis kus ma küll olen elanud
Tarmo, kus sa küll elanud oled?
Korralik augusaagide komplekt on "must have", samuti õli metalli saagimiseks.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!