1. leht 1-st
Patroli difrite lukustus
Postitatud: E Apr 06, 2009 4:45 pm
Postitas margus1985
kuidas teada saada kas taga difer plokk või ei sest kui aeglusti sisse lülitan läheb juhitavus sittaks ja hakkab nagu otse lükkama masinat et keerata siis hald
Postitatud: E Apr 06, 2009 5:02 pm
Postitas isakene
Mitte muffigi ei saa aru.
Kuidas see küsimus siis eesti keeles kõlaks?
(märkus: eesti keeles kasutatakse teksti mõistetavaks tegemiseks vajalikes kohtades erineva suurusega tähti ja kirjavahemärke)
Postitatud: E Apr 06, 2009 5:12 pm
Postitas erik
Kuule noormees, kas tõesti on raske eesti keeles kirjutada?

Suured algustähed, komad, punktid jne. Lause peaks edasi kandma ka mingit mõtet...
Mõtle nüüd oma peaga ka, vahekastist aeglusti sisse lülitamine, lülitab sisse ka esisilla või keskdiferentsiaali lukusti, see aga põhjustab esirataste lohistamist. Põhjuse leiad siit:
http://www.offroad.ee/no1_2001/differ1.php
Siia ei puutu absoluutselt
tagadifris asetseda võiv lukustus.
Ja alustades tehnilist teemat, oleks soovitav ikka lisada, mis autoga tegemist on, ka sa mõtled, et me oleme selgeltnägijad?
Ja ole hea, loe see link läbi!
Postitatud: E Apr 06, 2009 5:22 pm
Postitas erik
Näe, Isakene jõudis eesti keele demagoogiaga juba ette.

Postitatud: E Apr 06, 2009 5:28 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Tegemist ilmselt 260 Patroliga (
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?p=110 ... ht=#110823 ) - vahekastis pole miskist difrit mida lukustada.
Postitatud: T Apr 07, 2009 12:20 am
Postitas margus1985
OK sain pihta,et kirjavahe märke vaja kasutada. Ka lingist oli palju kasu,selle eest suured tänud. Aga saage aru ,et ma ikka väga värske huviline. Ennem pole maasturitega kokku puutunud ja sealt ka need küsimused (mis teie jaoks rumalatena tunduvad)
Nii siis sellest diffrite süsteemist sain nüüd aru aga kohe tekkis uus küsimus ,et kuna mul on vaid se vahekastis asetsev lukk siis oleks vaja ka taga sillal sellist asja. Et kas need on samale diffrile kuidagi juurde poogitavad või tuleb selleks uus osta mis on juba varustatud lukkuga.
NB keevis lukkust paluks mitte rääkida mul selle masinaga vaja ka tänaval liikuda.Tahaks ikka lukku mis on ka võimalik ka välja lülitada.
Nii masin ise on Nissan Patrol 95a. pikka kerega 2,8 diisel
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
põhimõtteliselt suht sarnane selle masinaga ainult ilma katuse kõrgenduseta ja taga pole uksed vaid luuk.
Kellel midagi tarka öelda on siis aga palun ,et kas ja kust neid diffri lukke saan või pean uut diffrit otsima hakkama.
Ette tänades.
Postitatud: T Apr 07, 2009 12:32 am
Postitas inseneer
Tavaliselt on seda tüüpi Patroli tagasillas Euroopas müüdud isenditel LSD tüüpi diferentsiaali lukustussüsteem juba sees. Lock Righti sinna pana ei saa, jääb üle ainult ARB kui soovid 100% lukustatavat tagasilda.
Postitatud: T Apr 07, 2009 12:36 am
Postitas margus1985
Kas LSD all mõtled mingit libisevat plokk diffrit ?
Olen kuulnud et sellised asjad ka olemas aga kuidas aru saan et kas ta see LSD või tavaline ?
Postitatud: T Apr 07, 2009 1:14 am
Postitas erik
Kõige lihtsam on proovida.
Vahekast neutraali, üks tagaratas maast üles, kui õhusoleva ratta keeramine on väga raske - pmst võimatu, siis palju õnne, Sul on korralik LSD differ, kui ratta keeramine on takistatud aga ilma erilise pingutuseta, siis LSD kulunud ja ei tööta enam korralikult. Kui ratas pöörleb vabalt, siis pole sillas lukku, või on ketaslukk täielikult kulunud.
Postitatud: T Apr 07, 2009 9:16 am
Postitas Landy
erik kirjutas:kui ratta keeramine on takistatud aga ilma erilise pingutuseta, siis LSD kulunud ja ei tööta enam korralikult. Kui ratas pöörleb vabalt, siis pole sillas lukku, või on ketaslukk täielikult kulunud.
Variant, et sillas on kasutsuel vale õli (olnud) ja seetõttu lukk ei tööta(korralikult). Seega kas oled juba ise sildades õlisid vahetada lasknud?
Kui ei, siis tee seda profülaktika mõttes ja lase tagasilda LSD silalle sobilik õli panna. Äkki siiki hakkab tööle.
Postitatud: T Apr 07, 2009 12:13 pm
Postitas eero I
erik kirjutas:Kuule noormees, kas tõesti on raske eesti keeles kirjutada?

Suured algustähed, komad, punktid jne. Lause peaks edasi kandma ka mingit mõtet...
Mõtle nüüd oma peaga ka, vahekastist aeglusti sisse lülitamine, lülitab sisse ka esisilla või keskdiferentsiaali lukusti, see aga põhjustab esirataste lohistamist. Põhjuse leiad siit:
http://www.offroad.ee/no1_2001/differ1.php
Siia ei puutu absoluutselt
tagadifris asetseda võiv lukustus.
Ja alustades tehnilist teemat, oleks soovitav ikka lisada, mis autoga tegemist on, ka sa mõtled, et me oleme selgeltnägijad?
Ja ole hea, loe see link läbi!
Vaidleks vastu erikule.
Kuna tagadiferentsiaalilukk üritab mõlema ratta pöörlemist hoida ühesugusena siis mõjutab ka silla dif.lukk juhitavust.
Vähemalt teoreetiliselt ja ilmselt ka praktiliselt. Mõlema ratta läbitud teekond on võrdne otse sõites, pöörates sisekurvi jääv ratas üritab autot otse lükata.
Eero
Postitatud: T Apr 07, 2009 5:47 pm
Postitas MahviaDeTyrk
eero I kirjutas:erik kirjutas:Kuule noormees, kas tõesti on raske eesti keeles kirjutada?

Suured algustähed, komad, punktid jne. Lause peaks edasi kandma ka mingit mõtet...
Mõtle nüüd oma peaga ka, vahekastist aeglusti sisse lülitamine, lülitab sisse ka esisilla või keskdiferentsiaali lukusti, see aga põhjustab esirataste lohistamist. Põhjuse leiad siit:
http://www.offroad.ee/no1_2001/differ1.php
Siia ei puutu absoluutselt
tagadifris asetseda võiv lukustus.
Ja alustades tehnilist teemat, oleks soovitav ikka lisada, mis autoga tegemist on, ka sa mõtled, et me oleme selgeltnägijad?
Ja ole hea, loe see link läbi!
Vaidleks vastu erikule.
Kuna tagadiferentsiaalilukk üritab mõlema ratta pöörlemist hoida ühesugusena siis mõjutab ka silla dif.lukk juhitavust.
Vähemalt teoreetiliselt ja ilmselt ka praktiliselt. Mõlema ratta läbitud teekond on võrdne otse sõites, pöörates sisekurvi jääv ratas üritab autot otse lükata.
Eero
Ära vaidle Erikule vastu - teema algataja küsis siiskit juhitavuse muutumise kohta aeglusti lülitamisel
Landy kirjutas:Variant, et sillas on kasutsuel vale õli (olnud) ja seetõttu lukk ei tööta(korralikult). Seega kas oled juba ise sildades õlisid vahetada lasknud?
Kui ei, siis tee seda profülaktika mõttes ja lase tagasilda LSD silalle sobilik õli panna. Äkki siiki hakkab tööle.
Siiskit oleks mõistlik mu meelest enne sisse kiigata, kas seal üldse LSD differ sees on (korralikku LSD õli pole igas poeurkas ja maksab kah rohkem kui suva GL-5) - 260'ne H233B tagasillal esineb meie maal tagasillas vabadifrit oluliselt sagedamini kui 160'nel
PS: keegi kena inimene ehk liigutaks selle Nissani alla ja paneks sisule kohase pealkirja
