1. leht 5-st
Suur Mure!!! Auto ei käivitu!!!!!
Postitatud: K Mär 25, 2009 8:44 pm
Postitas Marjanka
Mure siis selline: Auto Jeep Grand Cherokee 94 a. 4,0. Panin tööle parklas, töötas umbes 30 sek. siis suri välja ja enam tööle ei lähe. Muu pole probleemi aga ma lastega Soomes ja nagu siia jääda ei tahaks

Kas keegi oskab aidata

....
Postitatud: K Mär 25, 2009 8:48 pm
Postitas jr
Loll küsimus, aga kas kütet ikka on paagis?
Kas akutuli, õlituli ja muud tulukesed armatuuris lähevad põlema kui süüde sisse keerata?
Postitatud: K Mär 25, 2009 8:55 pm
Postitas Marjanka
kütust paak täis. Kompuuter hakkas täna näitama, et õli tase madal. Varras näitab et suts puudu normist.
Postitatud: K Mär 25, 2009 9:01 pm
Postitas svatski
keera süüdet kolm korda sisse ja jäta sisse, siis loe ära mitu korda mootori tuli vilkuma hakkab ja saad vea koodid teada, peale seda juba lihtsam
Postitatud: K Mär 25, 2009 9:08 pm
Postitas Marjanka
Lähen hommikul kohe võtit keerama ja siis vastan teile
Postitatud: K Mär 25, 2009 9:17 pm
Postitas Marjanka
niih käidud-kas võimalik et vilkus 10 korda?
Postitatud: K Mär 25, 2009 9:24 pm
Postitas aadu
Koodist peaks olema võimalik välja lugeda kahekohalise arvu.
See tähendab, et selle kümmne vilksatuse vahel pidi olema üks pikem paus.
Postitatud: K Mär 25, 2009 9:26 pm
Postitas Marjanka
oli 5 ja siis natuke pikem paus ja siis jälle viis.
Postitatud: K Mär 25, 2009 9:27 pm
Postitas svatski
vilkumistel on vahe vahel. näiteks vilgun 2 korda siis vähe pikem vahe ja siis 5 korda tähendab 25, kui sul vilkus kokku 10 korda ehk siis tõenaäoliselt 5 ja 5 siis tähendab, et mootoris veakoode pole. e. 55 koodide lõpp. järelikult viga mingis muus asjas mida mootori elektroonika ei tuvasta.
Mul ka Rumal küsimus, kas mootor ringi ikka käib? starteri võtab taha?
Postitatud: K Mär 25, 2009 9:29 pm
Postitas Marjanka
starter võtab taha, mootor käib ringi - tööle ei lähe. Nagu ei saaks kütust kätte või midagi sellist.
Kas neil võib äkki mingi tehase immo olla-millest ma ei tea

Postitatud: K Mär 25, 2009 9:31 pm
Postitas svatski
on ikka tehase immo, aga ta läks ju käima ja suri siis välja, seega ei tohiks see otseselt immo olla, pigem näiteks mingi asi kütte süsteemis, või lakkas näiteks süütepool töötamast.
Postitatud: K Mär 25, 2009 9:32 pm
Postitas Marjanka
Saan ma kuidagi seda kontrollida?
Postitatud: K Mär 25, 2009 11:04 pm
Postitas tanel
Meenub midagi jeebi mootoritest, et enne kui õlirõhku üles ei saada, ei anta süüdet peale... Mõnigi onu pidi sellega tublisti maadelnud olema.
Ma ei kirjutaks sellist udust iba siia, kui sa sellises olukorras välismaal poleks.

ÄKKI aitab õli peale valamine. Soovitavalt enam-vähem sarnane, kui juba ees on (täis- vs. poolsünt vs. mineraal võimisiganes see seal on).
Jeebimootorite gurud on siiani lihtsalt vait olnud kuidagi...
Lihtsalt, "bona fide"... kuna muid sümptomeid ei tundu olema...
Postitatud: N Mär 26, 2009 8:37 am
Postitas erik
Eks see virtuaalne diagnoosimine selline puhas oletamine ole.
Kaitsmed võiks üle vaadata. Kas süüte sisse keeramisel auto tagaosast bensiinipumba surinat on kuulda?
Kui Helsingis oled äkki leiad kellegi, kes su sleppi võtaks. Odavam oleks vist auto sinna jätta ja koju tulla ning keegi hiljem järgi saata. Piletid odavad hetkel...
Postitatud: N Mär 26, 2009 9:27 am
Postitas Marjanka
kaitsmed korras, bensupump undab. Kas Kuskilt seda tehase immot ei saa kontrollida- maha võtta- Kui neil on see muidugi
