1. leht 1-st

Kas rehv mahub alla?

Postitatud: E Mär 23, 2009 9:39 am
Postitas walkman
Küsimus siis selline: Kas Jeep Grand Cherokee'le 2006 a. lähevad alla BF Goodrich AT rehvid mõõduga 305/65 R17 ja ega nad kusagile vastu käima ei hakka või mingeid muid probleeme ei teki. Praegu on all 245/70 R17 mingid Good Year'i lamellid, mis peaks olema tehase poolt ettenähtud mõõt.

Postitatud: E Mär 23, 2009 9:51 am
Postitas Landy
Matemaatilislet on kõrguse muut 5.349999cm

Postitatud: E Mär 23, 2009 10:00 am
Postitas rommi
Matemaatiliselt on kõrguse muut siiski 5,4 cm.

tervitades,
rommi

Postitatud: E Mär 23, 2009 10:10 am
Postitas walkman
aga kas laiuse muut ei mõjuta midagi, näiteks seda, et esiteljel hakkavad rattaid pöörates rehvid kusagile vastu käima?

Postitatud: E Mär 23, 2009 11:39 am
Postitas orejaP
Ikka mõjutab. Mina oma lolli ajuga mõõtsin ja vaagisin. Laiusest hakkab taga vastu amorti käima. Muus osas justkui polnud probleemi. Ees otse sõites ka kuhugi vastu justkui ei läinud, aga keerates närib esisstange ära ja logari.
Mõõtmised teostasin mõõdulindiga ja vaatasin silmaga. Reaalset katsetust ei teinud, sest jõudsin eelnevaga järeldusele, selliseid osta ei ole mõtet.

Postitatud: E Mär 23, 2009 4:02 pm
Postitas yanekk
Kui need numbrid tollideks teisendada 30,5x9,6 vs 32,6x12,siis vahe on natuke liiga suur,et lihtsalt keerad alla.

Postitatud: T Apr 21, 2009 6:25 pm
Postitas krusu70
põhimõtteliselt kui rehvid liiga suureks jäävad, siis on ainuke võimalus pikemad (või laiemad, oleneb kuda võtta) sillad alla panna?

Postitatud: K Apr 22, 2009 6:47 pm
Postitas 414 AVM
krusu70 kirjutas:põhimõtteliselt kui rehvid liiga suureks jäävad, siis on ainuke võimalus pikemad (või laiemad, oleneb kuda võtta) sillad alla panna?
:thumb:, aga need valged seelikuga seened... need võivad suuremas koguses ohtlikud olla :wink: .

Postitatud: K Apr 22, 2009 6:54 pm
Postitas tarmo
krusu70 kirjutas:põhimõtteliselt kui rehvid liiga suureks jäävad, siis on ainuke võimalus pikemad (või laiemad, oleneb kuda võtta) sillad alla panna?
??? :shock:
Väike vedrutõste ja mahuvad ka ju. Milleks kohe sildu vahetada?

Postitatud: K Apr 22, 2009 7:41 pm
Postitas krusu70
võimalik 8)
Mul arenemisruumi veel küllaga, seega kui midagi "huvitavalt" välja kukub siis ärge maha lööge :D

Postitatud: K Apr 22, 2009 9:26 pm
Postitas boob
krusu70 kirjutas:võimalik 8)
Mul arenemisruumi veel küllaga, seega kui midagi "huvitavalt" välja kukub siis ärge maha lööge :D
Ära sa siis ka väga solvu, kui mõne "erilise pärli" peale natukese naerdakse :wink:

Aga jah, kui suuremad rehvid enam autole alla ei mahu, siis tavaliselt ei vahetata sildasid, vaid pannakse pikemad vedrud ja/või tõstetakse auto keret raami peal kõrgemale ja/või lõigatakse koopaid veidi suuremaks.

Postitatud: K Apr 22, 2009 9:47 pm
Postitas krusu70
ei pole viga :)

ma ei tea mis ma ennem mõtlesin :x. tegelt ma mõtlesin seda, et kui rehvid on hulga hulga laiemad, siis laiemad (pikemad) sillad alla pannes ei hakka rehv pikki mingeid osi käima telje täielikul väljapööramisel.

Postitatud: K Apr 22, 2009 9:55 pm
Postitas boob
krusu70 kirjutas:ei pole viga :)

ma ei tea mis ma ennem mõtlesin :x. tegelt ma mõtlesin seda, et kui rehvid on hulga hulga laiemad, siis laiemad (pikemad) sillad alla pannes ei hakka rehv pikki mingeid osi käima telje täielikul väljapööramisel.
Selle vastu aitab ka tegelikult velgede vahetamine. Oluliselt lihtsam ja odavam, kui sildade vahetamine. Sildasid hakatakse reeglina vahetama siis, kui on soov panna nii suured rattad alla, millede jaoks sild jääb nõrgaks, ehk siis poolassid ja püsikiirusliigendid hakkavad katki minema...