Nimelt plaanis reede ära vahetada siduri tross oma vitaral (5D,1.6 16V 71KW 1997)
Äkki keegi on selle läbi teinud ja oskab öelda mulle, ega seal mingeid imelike situatsioone ette ei tule ?
Või on mingeid nippe,trikke mida teadma peaks?
Või on hoopis mingi kindel süsteem kuidas seda tehakse?
Ise mõtlesin et mõlemast otsast lahti ja samamoodi uus asemele, aga elu näitab et reeglina nii lihtsalt asjad ei käi

Põhimõtteliselt korvi küljest sai täna lahti tehtud ja kuni selle kohani kust salongi läheb lahti tehtud.
Siin kohal oleks huvi teada kuidas saada teada kõige täpsemat pingutus asendit ? Sellesmõttes, et sidur ei libiseks jne...
Keegi tark rääkis et tuleb 4-5 käik panna, gaasi suruda ja sidur järsult lahti lasta, kui kohe välja sureb siis on hea, kui mitte siis libiseb, kui tõsi see on ?
Tervitades
Mikk