1. leht 1-st
Volvo reduktor silla luku töö põhimõte
Postitatud: T Mär 10, 2009 9:48 am
Postitas villu157
Huvitab mind selline küsimus. Kuda need vaakumiga lukud töötavad, kas siis kui vaakum taga on lukk sisse lülitatud või kui vaakumit pole, siis lükkab ise luku peale. Vabandan kui vähe rumal küsimus oli.
Postitatud: T Mär 10, 2009 10:35 am
Postitas runn
Muidu on vaba differ ja kui tekkitatakse vaakum läheb lukku.
Postitatud: T Mär 10, 2009 11:09 am
Postitas pakane
Võimalik panna ka vastupidi tööle - suruõhupealt. Õhusurve hoiab difri vabana, surve maas dif. lukus.
Postitatud: T Mär 10, 2009 11:57 am
Postitas villu157
Selge, et siis nii ühte kui teist varjanti saab kasutada. Ise olen kuulnud et kui vaakum maas, siis peaksid ise lukku minema. Kuna üks projekt pooleli, siis tekkisid kahtlus et äkki midagi peetis. Kuna voolikuid pole küljes ja sild on lukust lahti. Eks peab uurima. Lihtsalt mõtlesin et ainult üks varjant on.
Postitatud: T Mär 10, 2009 12:23 pm
Postitas TR Pjätt
villu157 kirjutas:Selge, et siis nii ühte kui teist varjanti saab kasutada. Ise olen kuulnud et kui vaakum maas, siis peaksid ise lukku minema. Kuna üks projekt pooleli, siis tekkisid kahtlus et äkki midagi peetis. Kuna voolikuid pole küljes ja sild on lukust lahti. Eks peab uurima. Lihtsalt mõtlesin et ainult üks varjant on.
Lukustada saad sa teda igatpidi, nii kuidas ise soovid, minu poolest kasvõi trossiga või käsitsi autoall.
Originaalis toimib asi vaakumiga ja kui kui vaakumit pole siis differ ei lukustu.
Meie oleme oma luku ümber teinud õhupeale. On kindlasti lollikindlam ja lülitus toimib hetkega.
Priit
Postitatud: T Mär 10, 2009 7:01 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Kas keski ütleks mulle kui palju vaakumit toodab keskmine vaakumpump diislitel ? ehk siis kui suur rõhk oleks vajalik kui survega lülitada ?
Postitatud: T Mär 10, 2009 11:57 pm
Postitas erik
Piisab -0,5 bar`i . Oluline on vaakumi mahuti.
Postitatud: K Mär 11, 2009 12:37 am
Postitas Movistar
MahviaDeTyrk kirjutas:Kas keski ütleks mulle kui palju vaakumit toodab keskmine vaakumpump diislitel ? ehk siis kui suur rõhk oleks vajalik kui survega lülitada ?
Proovisin Patroli geneka taha vaakumkella ja tulemus oli -0.94 bar.
Tundus päris hea.
-1 bar on nagunii max .mis olla saab.
Postitatud: K Mär 11, 2009 1:15 pm
Postitas eero I
erik kirjutas:Piisab -0,5 bar`i . Oluline on vaakumi mahuti.
Toyota LC 3,0TD oli vaakumi mahuti vajalik, ilma ei toimetanut.
"Võimalik panna ka vastupidi tööle - suruõhupealt. Õhusurve hoiab difri vabana, surve maas dif. lukus."
Selleks tuleb loomulikult vedru viia teisele poole membraani sillalülitis.
Postitatud: K Mär 11, 2009 2:31 pm
Postitas TR Pjätt
eero I kirjutas:erik kirjutas:Piisab -0,5 bar`i . Oluline on vaakumi mahuti.
Toyota LC 3,0TD oli vaakumi mahuti vajalik, ilma ei toimetanut.
"Võimalik panna ka vastupidi tööle - suruõhupealt. Õhusurve hoiab difri vabana, surve maas dif. lukus."
Selleks tuleb loomulikult vedru viia teisele poole membraani sillalülitis.
Sõbrad saab ka vastupidi - suruõhupealt. Õhusurve lükkab diffri lukku nagu ARB-l.
Priit
Postitatud: K Mär 11, 2009 5:04 pm
Postitas eero I
TR Pjätt kirjutas:eero I kirjutas:erik kirjutas:Piisab -0,5 bar`i . Oluline on vaakumi mahuti.
Toyota LC 3,0TD oli vaakumi mahuti vajalik, ilma ei toimetanut.
"Võimalik panna ka vastupidi tööle - suruõhupealt. Õhusurve hoiab difri vabana, surve maas dif. lukus."
Selleks tuleb loomulikult vedru viia teisele poole membraani sillalülitis.
Sõbrad saab ka vastupidi - suruõhupealt. Õhusurve lükkab diffri lukku nagu ARB-l.
Priit
Kui lüliti stokk on alla lükatud on lukk väljas, originaalis teeb seda vedru ja vaakumiga imetakse dif.lukk sisse (stokk ülesse). Vedru ja vaakumi jõud on erisuunalised.
Kui sa vaakumi asemel kasutad survet siis teeb ta ju vedru tööd e. lükkab luku välja. Jääb arusaamatuks mis siis stoki tagasi tõmbab.
Algupäraselt käis ju jutt volvo silla lukulülitist või jäi midagi kahe silma vahele. Kui see asendada võib rääkida millest iganes.
Vahet pole mingi jõud peab teda kahelt poolt liigutama ja õhku (vaakum, surve) saab Volvol originaalis kasutada ainult ühel pool sest membraani teine pool on ühenduses sillaga.
Parandage kui eksin.
Postitatud: K Mär 11, 2009 5:46 pm
Postitas eero I
Postitatud: K Mär 11, 2009 6:31 pm
Postitas TR Pjätt
Jah, meil on see volvo jubedus sealt sillapeal minemavisatud ja asendatud õhuga töötava jublakaga.
Priit
Postitatud: K Mär 11, 2009 6:42 pm
Postitas pakane
eero I kirjutas:TR Pjätt kirjutas:eero I kirjutas:
Toyota LC 3,0TD oli vaakumi mahuti vajalik, ilma ei toimetanut.
"Võimalik panna ka vastupidi tööle - suruõhupealt. Õhusurve hoiab difri vabana, surve maas dif. lukus."
Selleks tuleb loomulikult vedru viia teisele poole membraani sillalülitis.
Sõbrad saab ka vastupidi - suruõhupealt. Õhusurve lükkab diffri lukku nagu ARB-l.
Priit
Kui lüliti stokk on alla lükatud on lukk väljas, originaalis teeb seda vedru ja vaakumiga imetakse dif.lukk sisse (stokk ülesse). Vedru ja vaakumi jõud on erisuunalised.
Kui sa vaakumi asemel kasutad survet siis teeb ta ju vedru tööd e. lükkab luku välja. Jääb arusaamatuks mis siis stoki tagasi tõmbab.
Algupäraselt käis ju jutt volvo silla lukulülitist või jäi midagi kahe silma vahele. Kui see asendada võib rääkida millest iganes.
Vahet pole mingi jõud peab teda kahelt poolt liigutama ja õhku (vaakum, surve) saab Volvol originaalis kasutada ainult ühel pool sest membraani teine pool on ühenduses sillaga.
Parandage kui eksin.
Sul on õigus, õhku saab originaalis kasutada ainult ühel pool. Kui soovid orig. kopsikuid kasutades survega luku lülitust juhtida, siis tuleb orig. vedru asendada pehmemaga ja asetada membraani alla. Sellisel juhul hakkab lukk vastupidi toimima.
Andres
Postitatud: N Mär 12, 2009 8:59 am
Postitas villu157
Tip top lingid. Palju uut ja huvitavat. Tänud.