1. leht 1-st

KV unimogid?

Postitatud: R Mär 06, 2009 2:00 pm
Postitas Peet
Kavatsen Tapale neid aparaate vaatama minna ja küsimus on mul selline - mida nende unimogide puhul peaks üle vaatama?
Mul vaja maale puude jms kraami vedamiseks mingit sõidukit ning valikus on mul selline unimog või vanem odavam kastikas.
Ning kuna veoka omamise kogemus puudub, siis selline loll küsimus veel - ega veoka ülevaatus ja kindlustamine tavalise B.kat. sõiduauto omast ei erine?
Küsin seda sellepärast, et mul vaja ikka avalikel teedel ka liigelda, mitte ainult mõõda oma maid põristada ja metssigu peletada :)
PS. see aparaat ei ole ju unimog?

Postitatud: R Mär 06, 2009 3:14 pm
Postitas erik
See jah ei ole unimoog.

Mida vaadata:

Kas on lekkeid
Kas on määritud ja hooldatud (unimogil on u. 20 määrdepunkti)
Kummiosade seisukord
Veepump
Kompressor
Üldine seisukord
Lõtk roolis
Käikude lülitamine, sidur
Roostet tavaliselt ei esine
Läbisõit (tavaliselt 20 - 30 tuhat)
Iseeneset kohutavalt töökindel aparaat. Ainukesed mured on tal seismisest tingitud, kastis laagrid - pinnad roostes, sidur kinni roostes, küttesüsteem ummistunud oksüdeerinud, toiteseade oksüdeerinud - umbes. Elektrisüsteem oksüdeerinud.

Postitatud: L Mär 07, 2009 12:29 am
Postitas K.Kotkas
... ning minuarust (palun parandage) tahab mog saada c -katti. aga seda vist annab registrimassiga ravida, iseasi, kui palju sa sinna kasti siis asju panna saad...

Postitatud: L Mär 07, 2009 11:11 am
Postitas Landy
K.Kotkas kirjutas:... ning minuarust (palun parandage) tahab mog saada c -katti. aga seda vist annab registrimassiga ravida, iseasi, kui palju sa sinna kasti siis asju panna saad...
Minuni jõudnud info kohaselt peaks kõik need müüki minevad pehme kabiiniga ja presentkastga Mogikud jääma alla 3500 kg täismassi. Absoluutsele tõele ei pretendeeri.

Postitatud: L Mär 07, 2009 4:16 pm
Postitas zum
Landy kirjutas:
K.Kotkas kirjutas:... ning minuarust (palun parandage) tahab mog saada c -katti. aga seda vist annab registrimassiga ravida, iseasi, kui palju sa sinna kasti siis asju panna saad...
Minuni jõudnud info kohaselt peaks kõik need müüki minevad pehme kabiiniga ja presentkastga Mogikud jääma alla 3500 kg täismassi. Absoluutsele tõele ei pretendeeri.
Sõjaväes lasti sinna sanga ikka C1 ja üles kategooria lubadega.

Postitatud: P Mär 08, 2009 10:46 pm
Postitas ricardo
zum kirjutas:
Landy kirjutas:
K.Kotkas kirjutas:... ning minuarust (palun parandage) tahab mog saada c -katti. aga seda vist annab registrimassiga ravida, iseasi, kui palju sa sinna kasti siis asju panna saad...
Minuni jõudnud info kohaselt peaks kõik need müüki minevad pehme kabiiniga ja presentkastga Mogikud jääma alla 3500 kg täismassi. Absoluutsele tõele ei pretendeeri.
Sõjaväes lasti sinna sanga ikka C1 ja üles kategooria lubadega.
Et võrus lasti jällegi b-katiga mul vend roolima tema "isiklikku" mogi.

Postitatud: E Mär 09, 2009 8:39 am
Postitas Kjen
Netis leiduva info kohaselt kaalub Unimog 404 2,9t tühjalt ja 4,4t täislastis.
Haamer.net 's müüdavatel autodel on vähemalt osadel samasugused andmed välja pandud. ERhk siis registrimassi vähendades 3,5t-ni, saab B-kategooriaga lubadega hakkama.
Samas minu meelest eelmises oksjonivoorus müüdud osadel autodel oli ka 3,5t täismassiks märgitud. Kuna militaarstruktuurid omavad oma autoregistrit, siis said nad tehnoandmeid vabamalt kujundada. Näiteks Tai Volvo Linnamaasturina tuntud sõiduk oli Piirivalve Maismaasõidukite registris kirjas 4,35t tühimassi ja 3t kandevõimega. Tegelikult kaalub auto tühjalt natuke üle 7t. Ma miskipärast arvan, et selline andmete muutmine oli kasulik, kuna siis sai C1 kategooriaga noori poisse ka rooli lubada.

Postitatud: K Mär 25, 2009 7:22 pm
Postitas juuram
ricardodesol11 kirjutas:
zum kirjutas:
Landy kirjutas: Minuni jõudnud info kohaselt peaks kõik need müüki minevad pehme kabiiniga ja presentkastga Mogikud jääma alla 3500 kg täismassi. Absoluutsele tõele ei pretendeeri.
Sõjaväes lasti sinna sanga ikka C1 ja üles kategooria lubadega.
Et võrus lasti jällegi b-katiga mul vend roolima tema "isiklikku" mogi.
Olen ka ise sellega sõitnud (B-katiga) Viru Patis.Õnneks ainult kaks kuud sest siis kästi need tapale viia ja saime G Mersud.Omal pole moogi kohta midagi halba kosta,teenis ausalt kuigi oli ära trööbatud.

Postitatud: K Mär 25, 2009 8:02 pm
Postitas weix2
Sõjaväes 98/99 (Viru patt) meil sõitis mogiga 17 aastane (piimalubadega) vend ja vedas rahvast. Ise sõitsin zil 131 ga C1 kat. Ja tooaeg ei olnud vahtralehti meie teritooriumil küll näha. sellest 10 aastat möödas enam ei oska komenteerida. Massina pabereid ma enda käes ei näinud, seega ma ei oska ytelda, mis täismassiga nad arvel olid. Moogidele tehti ylevaatust nii et kui veerand massinatest käima ei läinud siis sõideti ylevaadatud masinaga garaasi, pandi teised uksed ja tagumine luuk kylge (neil olid värvitud numbrid, sel ajal moogidel numbrimärkke polnud) ja sõideti uuesti ette. :D

Postitatud: K Mär 25, 2009 8:31 pm
Postitas keelutsoon
täna vurasid 2tk treila peal vist kenasti raeli platsi pääle viljandisse.
mööda sõites tundusid olevat palju siledamad kui varasemad.

Postitatud: K Mär 25, 2009 9:36 pm
Postitas taavik
Samamoodi Virus moogiga ringi rallinud B-kat'i lubadega. Unimog oli suure kuudiga, millel punane rist küljepeal.

Postitatud: N Mär 26, 2009 1:35 am
Postitas Landy
keelutsoon kirjutas:täna vurasid 2tk treila peal vist kenasti raeli platsi pääle viljandisse.
mööda sõites tundusid olevat palju siledamad kui varasemad.
Luureandmed õiged, varsti tuleb uus sats müüki.

Postitatud: E Apr 13, 2009 10:05 pm
Postitas heints
tekkis sihuke loll küsimus ,et kuidas haameris automaatpakkujat aktiveerida? ja kas automaatpakkuja lahmib ka lõpuvoorus kõik pakkumised üle kuni minu seatud piirini? lihtsalt pole võimalik vajalikul hetkel arvuti taga istuda et ise pakkumisi teha.

Postitatud: T Apr 14, 2009 10:24 am
Postitas Landy
Pead tegema enda jaoks maksimaalse sobiliku hinnga eelpakkumise.
Siis pakub automaat iga järgmine pakkumine 250 krooniga üle kuni sinu hinnapiirini.

Postitatud: T Apr 14, 2009 5:52 pm
Postitas heints
tänud hammustasin selle ise kah läbi kui nats süvenesin