Kavatsen Tapale neid aparaate vaatama minna ja küsimus on mul selline - mida nende unimogide puhul peaks üle vaatama?
Mul vaja maale puude jms kraami vedamiseks mingit sõidukit ning valikus on mul selline unimog või vanem odavam kastikas.
Ning kuna veoka omamise kogemus puudub, siis selline loll küsimus veel - ega veoka ülevaatus ja kindlustamine tavalise B.kat. sõiduauto omast ei erine?
Küsin seda sellepärast, et mul vaja ikka avalikel teedel ka liigelda, mitte ainult mõõda oma maid põristada ja metssigu peletada
PS. see aparaat ei ole ju unimog?
Kas on lekkeid
Kas on määritud ja hooldatud (unimogil on u. 20 määrdepunkti)
Kummiosade seisukord
Veepump
Kompressor
Üldine seisukord
Lõtk roolis
Käikude lülitamine, sidur
Roostet tavaliselt ei esine
Läbisõit (tavaliselt 20 - 30 tuhat)
Iseeneset kohutavalt töökindel aparaat. Ainukesed mured on tal seismisest tingitud, kastis laagrid - pinnad roostes, sidur kinni roostes, küttesüsteem ummistunud oksüdeerinud, toiteseade oksüdeerinud - umbes. Elektrisüsteem oksüdeerinud.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
... ning minuarust (palun parandage) tahab mog saada c -katti. aga seda vist annab registrimassiga ravida, iseasi, kui palju sa sinna kasti siis asju panna saad...
K.Kotkas kirjutas:... ning minuarust (palun parandage) tahab mog saada c -katti. aga seda vist annab registrimassiga ravida, iseasi, kui palju sa sinna kasti siis asju panna saad...
Minuni jõudnud info kohaselt peaks kõik need müüki minevad pehme kabiiniga ja presentkastga Mogikud jääma alla 3500 kg täismassi. Absoluutsele tõele ei pretendeeri.
K.Kotkas kirjutas:... ning minuarust (palun parandage) tahab mog saada c -katti. aga seda vist annab registrimassiga ravida, iseasi, kui palju sa sinna kasti siis asju panna saad...
Minuni jõudnud info kohaselt peaks kõik need müüki minevad pehme kabiiniga ja presentkastga Mogikud jääma alla 3500 kg täismassi. Absoluutsele tõele ei pretendeeri.
Sõjaväes lasti sinna sanga ikka C1 ja üles kategooria lubadega.
K.Kotkas kirjutas:... ning minuarust (palun parandage) tahab mog saada c -katti. aga seda vist annab registrimassiga ravida, iseasi, kui palju sa sinna kasti siis asju panna saad...
Minuni jõudnud info kohaselt peaks kõik need müüki minevad pehme kabiiniga ja presentkastga Mogikud jääma alla 3500 kg täismassi. Absoluutsele tõele ei pretendeeri.
Sõjaväes lasti sinna sanga ikka C1 ja üles kategooria lubadega.
Et võrus lasti jällegi b-katiga mul vend roolima tema "isiklikku" mogi.
Netis leiduva info kohaselt kaalub Unimog 404 2,9t tühjalt ja 4,4t täislastis.
Haamer.net 's müüdavatel autodel on vähemalt osadel samasugused andmed välja pandud. ERhk siis registrimassi vähendades 3,5t-ni, saab B-kategooriaga lubadega hakkama.
Samas minu meelest eelmises oksjonivoorus müüdud osadel autodel oli ka 3,5t täismassiks märgitud. Kuna militaarstruktuurid omavad oma autoregistrit, siis said nad tehnoandmeid vabamalt kujundada. Näiteks Tai Volvo Linnamaasturina tuntud sõiduk oli Piirivalve Maismaasõidukite registris kirjas 4,35t tühimassi ja 3t kandevõimega. Tegelikult kaalub auto tühjalt natuke üle 7t. Ma miskipärast arvan, et selline andmete muutmine oli kasulik, kuna siis sai C1 kategooriaga noori poisse ka rooli lubada.
Landy kirjutas:
Minuni jõudnud info kohaselt peaks kõik need müüki minevad pehme kabiiniga ja presentkastga Mogikud jääma alla 3500 kg täismassi. Absoluutsele tõele ei pretendeeri.
Sõjaväes lasti sinna sanga ikka C1 ja üles kategooria lubadega.
Et võrus lasti jällegi b-katiga mul vend roolima tema "isiklikku" mogi.
Olen ka ise sellega sõitnud (B-katiga) Viru Patis.Õnneks ainult kaks kuud sest siis kästi need tapale viia ja saime G Mersud.Omal pole moogi kohta midagi halba kosta,teenis ausalt kuigi oli ära trööbatud.
Sõjaväes 98/99 (Viru patt) meil sõitis mogiga 17 aastane (piimalubadega) vend ja vedas rahvast. Ise sõitsin zil 131 ga C1 kat. Ja tooaeg ei olnud vahtralehti meie teritooriumil küll näha. sellest 10 aastat möödas enam ei oska komenteerida. Massina pabereid ma enda käes ei näinud, seega ma ei oska ytelda, mis täismassiga nad arvel olid. Moogidele tehti ylevaatust nii et kui veerand massinatest käima ei läinud siis sõideti ylevaadatud masinaga garaasi, pandi teised uksed ja tagumine luuk kylge (neil olid värvitud numbrid, sel ajal moogidel numbrimärkke polnud) ja sõideti uuesti ette.
Veiko Aart 51 kaksüks 740
Offroad is better road than bad road!
Asjaarmastajad 179
keelutsoon kirjutas:täna vurasid 2tk treila peal vist kenasti raeli platsi pääle viljandisse.
mööda sõites tundusid olevat palju siledamad kui varasemad.
tekkis sihuke loll küsimus ,et kuidas haameris automaatpakkujat aktiveerida? ja kas automaatpakkuja lahmib ka lõpuvoorus kõik pakkumised üle kuni minu seatud piirini? lihtsalt pole võimalik vajalikul hetkel arvuti taga istuda et ise pakkumisi teha.