1. leht 2-st
vintsi kardaan läbi raami tala
Postitatud: N Apr 07, 2005 1:13 pm
Postitas Hanneshk
Patrolil on nimelt raami sees auk kust peaks vintsi kardaani latt läbi minema. Tundub aga et see on juba tehase poolt viltu. Kas siis peaks olema kardaanirist eespool (tala ja vintsi vahel) ja taga kaks tükki - kohe tala taga ja teine seal otsas mis jookseb kasti sisse- kokku siis 3 kardaani risti?
Re: vintsi kardaan läbi raami tala
Postitatud: N Apr 07, 2005 1:27 pm
Postitas jr
Hanneshk kirjutas:Patrolil on nimelt raami sees auk kust peaks vintsi kardaani latt läbi minema. Tundub aga et see on juba tehase poolt viltu. Kas siis peaks olema kardaanirist eespool (tala ja vintsi vahel) ja taga kaks tükki - kohe tala taga ja teine seal otsas mis jookseb kasti sisse- kokku siis 3 kardaani risti?
Vintsi kardaanil kolm rist. Üks väljavõtte juures ja teine enne tugilaagrit karteri juures kui vahekasti poolt vaadata. Siis tuleb tugillaager, sealt edasi läbi raami ja siis veel üks rist, mille otsa lõpuks läheb vintsi veovõll.
Postitatud: N Apr 07, 2005 1:29 pm
Postitas Hanneshk
tundub et see vahepukk on ikka kindlasti vajalik?
Postitatud: N Apr 07, 2005 1:50 pm
Postitas Hanneshk
kas see tugilaager on sisuliselt tugipukk mille sees on siis laager?
Postitatud: N Apr 07, 2005 2:13 pm
Postitas jr
Hanneshk kirjutas:kas see tugilaager on sisuliselt tugipukk mille sees on siis laager?
Jah.
Tugipukiga peaks kindlam olema, kuna vibratsioon ja läbipainduvus on väiksemad kui mitte olematud. Ilma tugipukita olen kuulnud nii ja naa kogemusi. Mõni ütleb et oi perse kus vibreeris ja väänas riste puruks ilma pukita. Mõni ütleb, et pole hullu midagi, väike vibra on aga pole hullu ilma pukita. Seega kahju ei tee ta kohe kindlasti mitte.
Ahjaa, aga üht asja on sul veel vaja. Liigendit kardaanile, mis annab pikemaks ja lühemaks mängima, ehk siis nuutliidest. Sellepärast, et mootoril on kombeks ju natuke siiski aiste vahel mängida ja koormuse all väänatakse ikka kõvasti konet koos kastiga. Ilma nuudita näiteks surutakse lihtsalt kardaan kõveraks või mis iganes.
Postitatud: L Dets 06, 2008 2:12 pm
Postitas Mihkel89
On kellelgi mõna pilti vintsi kardaanist ja süsteemist ?
kasutrame otsingut krunnn kasutaja nime alt
Postitatud: P Dets 07, 2008 4:48 pm
Postitas krunnn
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=668&highlight=
Endal see vintsi tee läbitud ja lugege ja tel.nr on all, kui küsimusi.
Antud patrol 89.a 3,3td on müüdud siin foorumis purunui vist oli, kui ma ei eksi ja kindalsti lubab ta vaadat ja pilte teha.
Postitatud: E Dets 08, 2008 9:20 pm
Postitas Rax888
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=5865 siin on ka meh.vintsi paigaldusest juttu. Tegu on küll G klassiga kuid mõtteid leiab ikka.
Postitatud: E Dets 08, 2008 11:02 pm
Postitas purunui
Postitatud: T Dets 09, 2008 9:58 am
Postitas krunnn
Tänud Purunui, juhin thlp sellele, et raamistläbiv auk peaks olema piisaval suur, et vintsi otsast kardaani päästmisel tuleks see kõhu alla täistükis välja, pärast endal lihtsam.
Postitatud: T Dets 09, 2008 9:59 am
Postitas krunnn
Tänud Purunui, juhin thlp sellele, et raamistläbiv auk peaks olema piisaval suur, et vintsi otsast kardaani päästmisel tuleks see kõhu alla täistükis välja, pärast endal lihtsam.
Postitatud: R Dets 12, 2008 1:12 pm
Postitas Mihkel89
Mis vints see on, (purunui autol)
Postitatud: L Dets 13, 2008 1:51 pm
Postitas purunui
Mihkel89 kirjutas:Mis vints see on, (purunui autol)
toyota oma
Postitatud: L Dets 13, 2008 6:34 pm
Postitas krunnn
toyo vints neh, aga rullikud ja see eesosa ise tettu ja 8 -sa lkinnist laagrikest veerevad, treiti rullikud ha spilindi sooned ja nikerdati, kogu jama kestis reede poolest päevast kuni esamspäeva hommikuni ja kõige suurem K... oli selle raami siise toru paigutamie ja keevitamisega. Õnneks tädimees väga kõva käpp keevitamises, nu Nuia EPT koolitus.
Postitatud: P Dets 14, 2008 1:45 pm
Postitas Mihkel89
Tänud info eest.
Mind huvitaks ka siis nö Nissani orig. vints, kas kellegil on sellest ka pilti, kuidas see on auto külge käib. (patroli)