Selline jama siis, et tagumine gabariidituli põles läbi vahepeal ja uue vastu vahetusel ei hakanud tööle. Avastasin, et pirni pesa oli roostekahjustusega ja pidi natuke parandama- puurisin roostes poldi välja ja asendasin ta roostevabast kamraadiga. Kuna käepärast ei olnud silikooni, et kontakte ilma eest kaitsta, siis sõitsin paar päeva niisama. Täna siis võtsin tagatuled uuesti masina küljest ära ning peale korralikku puhastust sooja vee ning isopropanooliga lasin kontaktid silikooniga üle. Testeriga kontrollisin, et kõik ühendused oleks korras, pirn samuti- ühendasin tagasi auto pistiku külge ja avastasin, et gabariit ei põle- udu- ja suunatuli toimivad korrektselt. Järeldasin, et kuskil mujal on jama- tester näitaski, et gabariidile ei tule auto poolt pistikust toidet.
Siit küsimus: Kus on Maverickul/Terrano2-l gabariiditulede kaitsmed? Raamatust leida ei õnnestunud.... Salongis olevad kaitsmed on kõik korras. Aju kärssab juba...
P.S. Miskipärast on eelmine omanik gabariidituledesse sisse pannud 5W pirnid- raamatu järgi peaks kõik olema 10W.
Ford Maverick/Nissan Terrano2 gabariidituled
Moderaatorid: jr, Moderators
Ford Maverick/Nissan Terrano2 gabariidituled
"Computers are useless. They can only give you answers."
-- Pablo Picasso
-- Pablo Picasso
Re: Ford Maverick/Nissan Terrano2 gabariidituled
Huh, leidsin manualist ikkagi üles (saksakeelne- Heckleuchte)- kaitsmed number 25 ja 26. Aga kuna kaitsmed ise on terved, siis ei tea ikkagi milles probleem.
"Computers are useless. They can only give you answers."
-- Pablo Picasso
-- Pablo Picasso
Võtsin abiks isegi toonigeneraatori (ta on küll rohkem mõeldud telefoniliinide katkestuste avastamiseks), kuid õnneks ei läinud seda vaja. Kokkuvõttes oli viga ikkagi pirni pesas- nimelt peale korralikku puhastust isopropanooliga ning mitmetunnist kuivatust tekkis kontaktplaadile peen oksiidikiht ja see ei andnud ühendust pirniga. Kõige huvitavam on see, et testeriga näitas, et on ühendus olemas. Aitas kontakti hõõrumine peeneteralise liivapaberiga. KORRAS!rmann kirjutas:Aga ega siin midagi keerulist pole - hakka tagant ette minema, vaataks kuskilt pole katki ( jäänud millegi taha, millegi vahele ).
Et siis kui kaitse terve siis viga ilmselt peale kaitsmeblokki juhtmetes.
Hakka aga järge ajama ja olen kindel et leiad kuskil "ussitanud" koha või katkise koha !

"Computers are useless. They can only give you answers."
-- Pablo Picasso
-- Pablo Picasso