frontera 2,4 kaks pütti ei tööta?
Moderaatorid: Landy, Moderators
frontera 2,4 kaks pütti ei tööta?
vahetasin kaane tihendit ja nüüd enam ei tööta teine ja neljas silinder
kõik sai kokku pandud nii nagu oli ennem ketti märgid peaksid olema paigas.
Proovisin vahetada ka töötavate silindrite küünlaid ja juhtmeid mitte töötavate omadega aga ei midagi. Kas on võimalik et kui üks hammas ketil valesti on et siis selline asi kohe.
Äkki keegi oskab midagi tarka soovitada
kõik sai kokku pandud nii nagu oli ennem ketti märgid peaksid olema paigas.
Proovisin vahetada ka töötavate silindrite küünlaid ja juhtmeid mitte töötavate omadega aga ei midagi. Kas on võimalik et kui üks hammas ketil valesti on et siis selline asi kohe.
Äkki keegi oskab midagi tarka soovitada
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 192
- Liitunud: E Mär 10, 2008 10:19 pm
- Asukoht: harjumaa
- Kontakt:
Kui kaks konkreetset silindrit ei tööta siis ei saa kett hamba võrra vale olla. Sellisel juhul töötavad kõik silindrid ühtlaselt kehvasti. Kui kaks silindrit ei tööta siis pakun välja:
1.Juhtmete järjekord on vale ( teine ja neljas vahetuses) .
2.Klapid ei tööta korralikult. Ma ei tea kas on ta hüdrotõukuritega või ilma. Kui ilma siis kontrolli vahet. Kas klappe reguleerides ikka ajad mootorit õiegetpidi ringi? Kui üdrotõukurid siis äkki on lihtsalt kinni jäänud.
3.Küünlad kontrollisid?
4.Juhtmed kontrollised?
1.Juhtmete järjekord on vale ( teine ja neljas vahetuses) .
2.Klapid ei tööta korralikult. Ma ei tea kas on ta hüdrotõukuritega või ilma. Kui ilma siis kontrolli vahet. Kas klappe reguleerides ikka ajad mootorit õiegetpidi ringi? Kui üdrotõukurid siis äkki on lihtsalt kinni jäänud.
3.Küünlad kontrollisid?
4.Juhtmed kontrollised?
juhtmete järjekord on õige
hüdrotõukuritega on mootor ja ma pigistasin tõukurid õlist tühjaks.
klapikambri kaas oli maas ja lasin mootorit ringi ja klapid töötasid ilusti polnud nagu miskit kinni kiilunud.
juhtmeid ja küünlaid vahetasin omavahel(töötavad mittetöötavatega)
Pakuti veel varianti et pihustid kinni sest et auto seisis mingi kolm nädalalt enne kui uuesti kokku panin.
hüdrotõukuritega on mootor ja ma pigistasin tõukurid õlist tühjaks.
klapikambri kaas oli maas ja lasin mootorit ringi ja klapid töötasid ilusti polnud nagu miskit kinni kiilunud.
juhtmeid ja küünlaid vahetasin omavahel(töötavad mittetöötavatega)
Pakuti veel varianti et pihustid kinni sest et auto seisis mingi kolm nädalalt enne kui uuesti kokku panin.
- Kännuämblik
- Fitting 38"
- Postitusi: 245
- Liitunud: E Juul 21, 2008 9:10 am
- Asukoht: Aespa/Kiisa
- Kontakt:
Tekib küsimus, miks üldse tihendit vahetama hakkasid. Kas sai eelnevalt kuuma? Sel juhul võivad kaanes praod sees olla. Kas kontrollisid üle? Või on kaas lihtsalt kõver. Kas enne tihendi vahetust plokikaant lihviti?
Või veel üks võimalus: kui hüdrotõukurid on ülevalt mutrist liialt kinni keeratud, siis jätab ehk klapid lahti ja neis silindrites lihtsalt surve puudub.
Või veel üks võimalus: kui hüdrotõukurid on ülevalt mutrist liialt kinni keeratud, siis jätab ehk klapid lahti ja neis silindrites lihtsalt surve puudub.
http://kannuamblik.sauropol.com/
Alansi MudDrag 2008 III koht Rahvamaasturi klassis
Alansi MudDrag 2008 III koht Rahvamaasturi klassis
vent ei töötand korralikult ja siis sai jah kuuma.
lasin kaane lihvida tegin klapid ära ja vahetasin kaks tõukurit ära. viljandis vist ei saa kuskil kaant survestada et pragusid kontrollida aga enne kui kaaane maha võtsin siis auto sõitis. ei pannud küll tähele et tõukureid kuskilt reguleerida oleks saanud. kaas oli kõver kah natuke. kaas on malmist ma arvan et sinna ei tule nii kergelt praod kui al kaande. see muidugi minu arvamus aint
lasin kaane lihvida tegin klapid ära ja vahetasin kaks tõukurit ära. viljandis vist ei saa kuskil kaant survestada et pragusid kontrollida aga enne kui kaaane maha võtsin siis auto sõitis. ei pannud küll tähele et tõukureid kuskilt reguleerida oleks saanud. kaas oli kõver kah natuke. kaas on malmist ma arvan et sinna ei tule nii kergelt praod kui al kaande. see muidugi minu arvamus aint
- Kännuämblik
- Fitting 38"
- Postitusi: 245
- Liitunud: E Juul 21, 2008 9:10 am
- Asukoht: Aespa/Kiisa
- Kontakt:
Kui ülevalt nookuri kausi mutter põhja kinni keerata, surub samuti klapi avatud asendisse ja selles silindris surve puudub. Proovi neid mutreid mittetöötavatel silindritel veidi lahti keerata.
Vanema tüübi 2,0/2,2 Opeli mootorite plokikaaned olid omal ajal lammutustes minev kaup, ega 2,4 teistmoodi ole.
Vanema tüübi 2,0/2,2 Opeli mootorite plokikaaned olid omal ajal lammutustes minev kaup, ega 2,4 teistmoodi ole.
http://kannuamblik.sauropol.com/
Alansi MudDrag 2008 III koht Rahvamaasturi klassis
Alansi MudDrag 2008 III koht Rahvamaasturi klassis