frontera 2,4 kaks pütti ei tööta?

Moderaatorid: Landy, Moderators

Kasutaja avatar
hint
Fitting 38"
Postitusi: 200
Liitunud: K Okt 01, 2008 7:20 pm
Asukoht: Viljandi

frontera 2,4 kaks pütti ei tööta?

Postitus Postitas hint »

vahetasin kaane tihendit ja nüüd enam ei tööta teine ja neljas silinder
kõik sai kokku pandud nii nagu oli ennem ketti märgid peaksid olema paigas.
Proovisin vahetada ka töötavate silindrite küünlaid ja juhtmeid mitte töötavate omadega aga ei midagi. Kas on võimalik et kui üks hammas ketil valesti on et siis selline asi kohe.
Äkki keegi oskab midagi tarka soovitada
kopakutt
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 192
Liitunud: E Mär 10, 2008 10:19 pm
Asukoht: harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas kopakutt »

Kui kaks konkreetset silindrit ei tööta siis ei saa kett hamba võrra vale olla. Sellisel juhul töötavad kõik silindrid ühtlaselt kehvasti. Kui kaks silindrit ei tööta siis pakun välja:
1.Juhtmete järjekord on vale ( teine ja neljas vahetuses) .
2.Klapid ei tööta korralikult. Ma ei tea kas on ta hüdrotõukuritega või ilma. Kui ilma siis kontrolli vahet. Kas klappe reguleerides ikka ajad mootorit õiegetpidi ringi? Kui üdrotõukurid siis äkki on lihtsalt kinni jäänud.
3.Küünlad kontrollisid?
4.Juhtmed kontrollised?
Kasutaja avatar
hint
Fitting 38"
Postitusi: 200
Liitunud: K Okt 01, 2008 7:20 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas hint »

juhtmete järjekord on õige
hüdrotõukuritega on mootor ja ma pigistasin tõukurid õlist tühjaks.
klapikambri kaas oli maas ja lasin mootorit ringi ja klapid töötasid ilusti polnud nagu miskit kinni kiilunud.
juhtmeid ja küünlaid vahetasin omavahel(töötavad mittetöötavatega)
Pakuti veel varianti et pihustid kinni sest et auto seisis mingi kolm nädalalt enne kui uuesti kokku panin.
Kasutaja avatar
hint
Fitting 38"
Postitusi: 200
Liitunud: K Okt 01, 2008 7:20 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas hint »

Ketti märkide all mõtlesingi nuka ja vända märke
kopakutt
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 192
Liitunud: E Mär 10, 2008 10:19 pm
Asukoht: harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas kopakutt »

kust sa tead, et teine ja neljas ei tööta?
Kasutaja avatar
hint
Fitting 38"
Postitusi: 200
Liitunud: K Okt 01, 2008 7:20 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas hint »

tõmbasin juhtmeid maha kui mootor käis
Kasutaja avatar
zum
Rock Crawler
Postitusi: 834
Liitunud: N Juun 28, 2007 2:00 pm
Asukoht: Tapa-Loobu tee ääres

Postitus Postitas zum »

Säde on olemas neil silindritel, mis ei tööta?
Pole nagu mainitud :roll:


zum

P.S. 4-banger käib kahe lonkava pütiga niigi halvasti, kuidas sa juhtmeid veel maha said võtta? Töötavatelt siis...
Kasutaja avatar
hint
Fitting 38"
Postitusi: 200
Liitunud: K Okt 01, 2008 7:20 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas hint »

jah säde oli olemas
kahe pütiga käis mootor küll aga kui töötavalt ära võtsin siis suri välja muidugi
kopakutt
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 192
Liitunud: E Mär 10, 2008 10:19 pm
Asukoht: harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas kopakutt »

kontrolli pihustid ära
Kasutaja avatar
hint
Fitting 38"
Postitusi: 200
Liitunud: K Okt 01, 2008 7:20 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas hint »

nädalavahetusel kontrollin
Äkki kellegil veel mõni idee mida kontrollida?
Kasutaja avatar
Aidakas
Fitting 38"
Postitusi: 231
Liitunud: K Jaan 02, 2008 11:00 pm
Asukoht: Pikavere.

Postitus Postitas Aidakas »

Kaant pingutades võisid talle liiga teha, mõõda igaks juhuks surved üle. Ja pihustid nüüd küll paari nädalase seisuga kinni ei jää, vale pistik otsas on reaalsem.
Kes juhtumisi tahab pilte kasutada, palun, ei keela, viisakas (mitte kohustuslik) oleks sellest ka privas teada anda.
Kasutaja avatar
hint
Fitting 38"
Postitusi: 200
Liitunud: K Okt 01, 2008 7:20 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas hint »

vale pistik ei saa küll olla sest et pistikutesse tuleb koguaeg vool peale ma arvan kuna ma proovisin neid juba omavahel vahetada kah ja ikka sama lugu. ei kujuta seda küll ette kuidas ma kaanele viga sain teha aga surved tuleks jah kindluse mõttes ära mõõta.
Kasutaja avatar
Kännuämblik
Fitting 38"
Postitusi: 245
Liitunud: E Juul 21, 2008 9:10 am
Asukoht: Aespa/Kiisa
Kontakt:

Postitus Postitas Kännuämblik »

Tekib küsimus, miks üldse tihendit vahetama hakkasid. Kas sai eelnevalt kuuma? Sel juhul võivad kaanes praod sees olla. Kas kontrollisid üle? Või on kaas lihtsalt kõver. Kas enne tihendi vahetust plokikaant lihviti?
Või veel üks võimalus: kui hüdrotõukurid on ülevalt mutrist liialt kinni keeratud, siis jätab ehk klapid lahti ja neis silindrites lihtsalt surve puudub.
http://kannuamblik.sauropol.com/
Alansi MudDrag 2008 III koht Rahvamaasturi klassis
Kasutaja avatar
hint
Fitting 38"
Postitusi: 200
Liitunud: K Okt 01, 2008 7:20 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas hint »

vent ei töötand korralikult ja siis sai jah kuuma.
lasin kaane lihvida tegin klapid ära ja vahetasin kaks tõukurit ära. viljandis vist ei saa kuskil kaant survestada et pragusid kontrollida aga enne kui kaaane maha võtsin siis auto sõitis. ei pannud küll tähele et tõukureid kuskilt reguleerida oleks saanud. kaas oli kõver kah natuke. kaas on malmist ma arvan et sinna ei tule nii kergelt praod kui al kaande. see muidugi minu arvamus aint
Kasutaja avatar
Kännuämblik
Fitting 38"
Postitusi: 245
Liitunud: E Juul 21, 2008 9:10 am
Asukoht: Aespa/Kiisa
Kontakt:

Postitus Postitas Kännuämblik »

Kui ülevalt nookuri kausi mutter põhja kinni keerata, surub samuti klapi avatud asendisse ja selles silindris surve puudub. Proovi neid mutreid mittetöötavatel silindritel veidi lahti keerata.
Vanema tüübi 2,0/2,2 Opeli mootorite plokikaaned olid omal ajal lammutustes minev kaup, ega 2,4 teistmoodi ole.
http://kannuamblik.sauropol.com/
Alansi MudDrag 2008 III koht Rahvamaasturi klassis
Vasta

Mine “Opel”