1. leht 1-st
Probleem Jeep 2.7 diisliga
Postitatud: K Veebr 11, 2009 7:10 pm
Postitas Jeep GC
Tere, probleem on siis järgmine, et võõtes pealt ära plastikust mootorikatte, siis avastasin, et esimene ja teine pihusti on õlised, üritasin vaadata, et kust see võib tulla, kuid ei leidnud. Järsku keegi oskab aidata, et mida kust vaadata, või soovitada mõnda head töömeest. Autoks on siis Jeep Grand Cherokee 2.7d 120kw 2004.
Ette tänades, Karla.
Postitatud: K Veebr 11, 2009 10:29 pm
Postitas hans
äkki on pihusti alumised seibid väsinud ja lasevad läbi.muidugi sellisel juhul peaks pihustid rohkem tahmased,kui õlised olema
Postitatud: N Veebr 12, 2009 7:52 am
Postitas gunnar
Kas pihustid olid pealt ka õlised ? Kui siis vo tagasivoolu ühendus annab läbi. Seal küll mingit survet ei ole.
Postitatud: N Veebr 12, 2009 1:10 pm
Postitas Lundve
viga võiks olla lekkivas tagasivoolu torustikus. Kui pihustite tihendid läbi siis peaks pihusti ümbrus olema pigine, mitte õline ja vastikut haisu ajama.
Postitatud: N Veebr 12, 2009 4:05 pm
Postitas madisv
Ilmselt viga ikkagi pihusti tihendites, selle mootori tüüpviga. Soovitav kõik korraga ära vahetada. Tihendid ise ei maksa midagi, 4. ja 5. pihusti vahetus on aga peavalu. Kõige lihtsam on kojameeste juurest kate ära võtta ja plastmassist auk läbi puurida. Vahetada saab näiteks Joe Garage-s, neil võtab iga asi tohutult aega ainult.
Postitatud: N Veebr 12, 2009 4:35 pm
Postitas Lundve
madisv kirjutas:Ilmselt viga ikkagi pihusti tihendites, selle mootori tüüpviga. Soovitav kõik korraga ära vahetada. Tihendid ise ei maksa midagi, 4. ja 5. pihusti vahetus on aga peavalu. Kõige lihtsam on kojameeste juurest kate ära võtta ja plastmassist auk läbi puurida. Vahetada saab näiteks Joe Garage-s, neil võtab iga asi tohutult aega ainult.
et siis kui kojameeste juurde auk puurida, siis saab viimased pihustid ilma mootorit alla laskmata vahetatud või? Kui see tõesti on tehtav siis on see väga väärt informatsioon.
Postitatud: N Veebr 12, 2009 4:51 pm
Postitas gunnar
madisv kirjutas:Ilmselt viga ikkagi pihusti tihendites, selle mootori tüüpviga. Soovitav kõik korraga ära vahetada. Tihendid ise ei maksa midagi, 4. ja 5. pihusti vahetus on aga peavalu. Kõige lihtsam on kojameeste juurest kate ära võtta ja plastmassist auk läbi puurida. Vahetada saab näiteks Joe Garage-s, neil võtab iga asi tohutult aega ainult.
Olen oma masinal lasknud vahetada nii 4. kui 5. pihusti, loomulikult koos memdega nii tihendid kui eelsüüteküünlad. Sai ka uuritud seda varianti et puuriks augud, aga 5. ikka kätte ei oleks saanud. Jääb juba liialt varju ikka... Ja minuarust seal ikka metall mitte plast.
Postitatud: N Veebr 12, 2009 11:08 pm
Postitas Jeep GC
Jah pihustid on mingi mögaga koos, iga tahes niiske kaltsuga nad põhimõtteliselt puhtamaks ei läinud ja haiseb ka nagu eelpool mainitud. Seega tuleks pihusti tihendid vahetada, oskab keegi öelda, kas selle töö saab ka kodus ära teha (pole küll ennem teinud sellist asja, aga muidu üritand võimalikult palju ise ära teha) või ei ole mõtet jama hakata. Võibolla oskab keegi soovitada mõnda remondikohta, kuhu poole pöördud. Järsku oskate ka mingi hinnaklassi öelda.
Ette tänades, Karla.
Postitatud: N Veebr 12, 2009 11:12 pm
Postitas madisv
Tõsi, hästi järele mõeldes, vahetati mul Silberis 4. pihusti. Siis tehti igastahes auk. Viienda kohta jään vastuse võlgu.
Muide, mis nende pihustitega juhtub? Läksin murega, et tihend on läbi, oli paska täis ja haises. Nii muuseas vahetasid pihusti ka ära. Küsisin vana pihusti omale, aga testimas pole käinud. Miskipärast arvan, et kui see üks oli peetis, siis peaks ju ka ülejäänud vähemalt poolpidused olema. Suvel käis mootor laiali Joe Garaazis, nemad ei öelnud pihustite kohta miskit halba.
Kas kellelgi on Tallinna/Harjumaa piires pihusti testimise atribuutikat? Oleks ikkagi huvitav teada, kas maksin asja eest 10k või lihtsalt profülaktika mõttes...
Madis
Postitatud: L Veebr 14, 2009 12:08 pm
Postitas Lundve
Seda mootorit remondib hea meelega ja mõistliku hinnaga Imre, kes eluaeg mersusid putitanud. Praegu asub mees Sõjamäel. Mina enda Grandile sain igatahes sealt abi. Silber on küll mõttetu koht, nemad panevad uue pihusti ja asi vask, Imre suhtub asjasse loomingulisemalt.
Postitatud: L Veebr 14, 2009 3:08 pm
Postitas Jeep GC
Järsku on sul Imre kontaktandmed, või annaksid aadressi, et kohapeale minna.
Ette tänades, Karla.
Postitatud: P Veebr 15, 2009 1:52 pm
Postitas Lundve
Jeep GC kirjutas:Järsku on sul Imre kontaktandmed, või annaksid aadressi, et kohapeale minna.
Ette tänades, Karla.
Suur-Sõjamäe 30F, Imre 5024722