Ketaspidurid J7 tagasillale + hüdrauliline käsipidur
Moderaatorid: jr, Moderators
Ketaspidurid J7 tagasillale + hüdrauliline käsipidur
Kustutatud seoses ebaterve huviga. Nõu-hau personaalselt.
Viimati muutis Küllo, K Sept 16, 2009 10:42 am, muudetud 1 kord kokku.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2889
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Väga ilus töö, poripleki koha pealt eriku poolel seekord. Ise sai midagi sarnast tehtud põlve otsas (scorpio sadulatega) ja ilma poriplekita, Kõik mis läheb sisse, tuleb ka kiiresti välja. Saastasel veel on komme igast praost sisse pugeda ja välja voolates saast maha (antud juhul ketta südamikku) jätta.
Tehtud, mõeldud.
Mina ostsin TopPartsust, hind umbes sama mis Jaagul (Virgo pandud lingil), aga Jaagu oma tundub popim, seal manomeeter ka küljes.Rax888 kirjutas:...Tekkis endalgi huvi selle pidurdusjõu reguleerimise klapi vastu. Kust saab ja palju maksab?
Väike näide selle armeeritud "vooliku" tugevusest:
Nimelt Saarekollil karjäärikatsel kusagil paelahmaka otsas turnides läks katki metallist lõdvikuklamber, millega pidurivoolik oli radiaalvarda külge kinnitatud. Kuna voolikud olid tehtud varuga, siis jääsupis sõites sai sellega ca 15 cm paksusi jäälahmakaid kaasa veetud. Võib-olla ka muud mis võsas külge jäi. Voolik jäi terveks, pidurid toimisid, isegi lekkeid ei tekkinud, ainult muljumisjäljed otse banjo juurde.
Viimati muutis Küllo, K Sept 16, 2009 10:46 am, muudetud 1 kord kokku.
See mõte oli algusest peale, lihtsalt esimesed kronsad ei võimaldanud, seepärast uued tegingi. Idee selles, et enamasti ikka plaan edaspidi sõita, ja sel juhul olgu kõikvõimaliku maas vedeleva või kasvavaga esimesena pihtasaajaks ikka sillatala, mitte pidurisadul. See palju tugevam kui kelgu juhtsiinide kaitsekummid. Pluss eespool silda kannab ratas kogu aeg sodi sadula peale "mütsiks", mis talvel külmudes eriti suureks kasvab.Rax888 kirjutas:Miks sa supordit siis lõpuks tahapoole silda viisid?