1. leht 3-st
G- trummli asemele ketas
Postitatud: R Jaan 16, 2009 9:34 pm
Postitas Rax888
Postitatud: R Jaan 16, 2009 9:37 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Miks nad sul eespool silda on ?
Postitatud: R Jaan 16, 2009 9:51 pm
Postitas Rax888
On siis vahet kummal pool on?
Postitatud: L Jaan 17, 2009 12:16 pm
Postitas e.p.
eespool silda vajub kogu jama suportile peale.mis ratta pöörlemisel kaasa liigub ...
aga mille kettad ja suportid? ja kuidas kässariga?
kas oleks võimalik seda suporti kinnitusdetaile soetada endale ka?
Postitatud: L Jaan 17, 2009 5:27 pm
Postitas Rax888
Kettad on sama isendi esimesed ja suppordid on Audi80. Kässar tuleb vist kardaanile. Kui sa tahad neid kinnitus detaile endale ka, siis annab kokku leppida ja siis ise valid, kas ette poole silda või taha.
Postitatud: L Jaan 17, 2009 6:52 pm
Postitas e.p.
iseenesest kui parem-vasak ümber vahetada,siis jäävad taha

mõtisklen siin veel kässari teema üle ... hmm pani taga 4 kolvi ja 2 kontuuriga suportid,kus 2 kolbi on siis kässarile ja veel ka see rallikate süsteem olemas ....
millise väljaminekuga peaks arvestama,kui kaupa tahaks teha?
Postitatud: L Jaan 17, 2009 7:01 pm
Postitas MahviaDeTyrk
e.p. kirjutas:iseenesest kui parem-vasak ümber vahetada,siis jäävad taha

Taha - alla

kui ma ei eksi
Postitatud: L Jaan 17, 2009 7:24 pm
Postitas e.p.
kui ma ei eksi (poldiavade suhtes),siis peaks olema 4 varianti

valikuvõimalusi,palju

Postitatud: L Jaan 17, 2009 10:48 pm
Postitas jr
Tagumised supordid tuleks võtta Cadillac Eldorado omad. Neile on kässarisüsteem külge ehitatud. Neid laialt saada ka USA kaubanduses.
Postitatud: L Jaan 17, 2009 10:53 pm
Postitas e.p.
hea oleks,kui neid trosse ei oleks seal kõhu all muidugi

Postitatud: P Jaan 18, 2009 2:03 pm
Postitas Rax888
e.p. sul on õigus kui pooled ära vahetada, siis jäävad jah taha poole ning mitte alla, vaid üles.
Juhi poolsega on see jama, et seal jääb ette diagonaalvarda kronsa.
http://fotoalbum.ee/photos/Rax888/42926917
Muidugi on variant, viia see kronsa diffrile lähemale.
Kusagil nägin, kus oli support ülesse pandud.
Seda rallika kässarit olen ise ka mõelnud, aga kuidas jällegi ülevaatuselt läbi saab.
Raha tahaks paari eest (vasak ja parem) kokku 2500kr.
Postitatud: P Jaan 18, 2009 4:09 pm
Postitas Heinza
Suport üleval on väga hea, siis on kõige lihtsam ka pidureid õhutada, sest kui silinder jääb natukenegi õhutusniplist ülespoole on õhutamisega üsna tegemist , et väga hea saada. Suzukesega nägin selle vaeva ära. Veel , ma ei ütleks , et rallikal kasutatav käsipidur oleks kõige parem lahendus. Enamikul nendel puudub loogiline piduri lukustus. Mul võistlus autol oli-on see asi peal. Vahetan välja liini lukustus klapi vastu. See on odavam lihtsam kergem ja loogilisem. Töötab asi siis nii, vajutad jalgpiduriga tagarattad pidurisse ja vajutad surve all oleva taha mineva liini lihtsalt klapiga lukku. Nii ta ka jääb seni kuni annad jalaga uuesti liinile eest poolt survet hüppab klapp lahti ja ongi käsipidur maas. Rallika omal peab aga teise käega seal lõksust vabastama ja jebima. Hakkan ka G l tagapidureid millalgi ketastele tegema ja kindlasti kasutan liini lukku. Lihtne suht odav ja väike vidin. Jah ja kohe varsti jääb ka minu rallika käsipidur üle, mille kindlasti müün maha.

Ja kindlasti võtan siis ühendust siin kinnituse meistriga aga augud kindlasti nii , et suport püsti või nati taha poole jääks. Endised vitsad

Postitatud: P Jaan 18, 2009 4:18 pm
Postitas tarmo
Heinza - mis poed neid liini lukke müüvad? Ja miks ei kasuta lukku kogu süsteemil? Ehk et seisupidur mõjuks kõigile neljale rattale?
Postitatud: P Jaan 18, 2009 4:58 pm
Postitas erik
Selleks, et täpselt aru saada, kust õhutuskanal alguse saab, tuleb supordist kolb välja võtta. Ülejäänud oletused, ette, taha või üles on lihtsalt tobe loterii.
Postitatud: P Jaan 18, 2009 8:28 pm
Postitas Rax888
Igapäeva kasutuses olevale autole ma seda klappi ei paneks, sest seda on väga nadi sõidu pealt kasutada, või isegi võimatu. On olnud olukordi, kus käsipidur on, õigel ajal kasutatuna, autole õige sõidusuuna tagasi toonud. Põhimõtteliselt on ju võimalik kõige kõrgemasse kohta uus õhutusnippel panna. Või on selline teguviis mõttetu.