Full Size Ford Bronco. Müüdud!
Postitatud: E Jaan 05, 2009 9:12 pm
No nii, üle pika aja üks vaba hetk ja kasutab selle netis "kõvetamisele" ära
Nimelt, pole vist asja mis ei vajaks remonti või ehitamist, seega lihtsam seda ühes teemas lahata.
Tegu siis 88 a. Ford Bronco 5.0 V8 -ga, väidetavalt 2008 või oli 2007a. kevadel kuskilt USA-st tooduna. Ise sai ta Rakverest ostetud mingi kuu-kaks tagasi ja omal jõul Tallinna sõidetud, mis oli omajagu ettevõtmine, kuna ilm oli külm ja lumine(lörtsine), autol puhur ja soojendus ei tööta, algselt kojamehed käisid ühtejutti aga teel olles ei käind enam üldse, rehvid libedad, 4 veol iga ratas vedas oma suunda, roolivõim jooksis õli läbi ja Rakveres tangitud 30 l kütusest piisas täpselt Tallinnas garaazi sõitmiseks ja täpselt uksevahel seismajäämiseks
, seega kuskil 27l 100 km-le. Aga ise olin rahul
Autost veel niipaljut, et olemas on kliima ja püsikiiruse hoidja @ kumbki neist ei tööta:), 3x el. aken ja 1x kesklukk töötab
. Olid ka, esimesed maunuaalsed lukud mis järgmisel päeval katki läksid...
Auto ostupäeval:



Mõned päevad tööd ja tulemus sihuke. Ei tea, kes selle kokku paneb


Siinkohal plaanist niipaljut, et kuna omal kindlat pinda pole ja päris raamini pulkadeks ei taha võtta ja kuna auto lääb anyway metsa ja mutta teeb hädapärase remondi. Hea on see, et kere vägagi heas korras ja roostet minimaalselt, taga luugi ja kapotiga tuleb vähe rohkem nikerdamist a üldiselt olukord rahuldav, seega eemaldab silmaga nähtava ja nähtamatu
rooste, käib põhja mastiksiga üle, õõnsustesse mögin sisse ja uus värvkatte peale.
Vähe hetke tegemistest;
Eemaldab osa taga tiiba,

kus pesitses roosteauk:)

enam pole roostet ja auku

väike roostekratt ka taga koopas,


jne kuhu vähegi silm peale hakkas.
Vahelduseks nina detailidelt rooste eemaldatud ja värvitud,

tagumised koopad ja põhi nii seest kui väljast üle käidud,


Nii kui keretööd tehtud, asub sildade, vahe/ käigukasti ja mootori juurde, kus kõiksugu üllatusi ja palju tööd tulekul(taga sild lekib, käigukast lekib, roolivõim lekib, esimesed lukud toimima vaja saada jne) aga kõigest sellest aega ja jõudumööda
Tegu siis 88 a. Ford Bronco 5.0 V8 -ga, väidetavalt 2008 või oli 2007a. kevadel kuskilt USA-st tooduna. Ise sai ta Rakverest ostetud mingi kuu-kaks tagasi ja omal jõul Tallinna sõidetud, mis oli omajagu ettevõtmine, kuna ilm oli külm ja lumine(lörtsine), autol puhur ja soojendus ei tööta, algselt kojamehed käisid ühtejutti aga teel olles ei käind enam üldse, rehvid libedad, 4 veol iga ratas vedas oma suunda, roolivõim jooksis õli läbi ja Rakveres tangitud 30 l kütusest piisas täpselt Tallinnas garaazi sõitmiseks ja täpselt uksevahel seismajäämiseks
Autost veel niipaljut, et olemas on kliima ja püsikiiruse hoidja @ kumbki neist ei tööta:), 3x el. aken ja 1x kesklukk töötab
Auto ostupäeval:



Mõned päevad tööd ja tulemus sihuke. Ei tea, kes selle kokku paneb


Siinkohal plaanist niipaljut, et kuna omal kindlat pinda pole ja päris raamini pulkadeks ei taha võtta ja kuna auto lääb anyway metsa ja mutta teeb hädapärase remondi. Hea on see, et kere vägagi heas korras ja roostet minimaalselt, taga luugi ja kapotiga tuleb vähe rohkem nikerdamist a üldiselt olukord rahuldav, seega eemaldab silmaga nähtava ja nähtamatu
Vähe hetke tegemistest;
Eemaldab osa taga tiiba,

kus pesitses roosteauk:)

enam pole roostet ja auku

väike roostekratt ka taga koopas,


jne kuhu vähegi silm peale hakkas.
Vahelduseks nina detailidelt rooste eemaldatud ja värvitud,

tagumised koopad ja põhi nii seest kui väljast üle käidud,


Nii kui keretööd tehtud, asub sildade, vahe/ käigukasti ja mootori juurde, kus kõiksugu üllatusi ja palju tööd tulekul(taga sild lekib, käigukast lekib, roolivõim lekib, esimesed lukud toimima vaja saada jne) aga kõigest sellest aega ja jõudumööda



