Küsimus suurele ringile. Kuidas kontrollida hüdraulilisi klapi tõukureid?
Kas kodustes tingimustes on asi üldse võimalik?
Parimat.
klapi tõukurid
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
Kontrollimise kohta ei oska öelda, aga paaril autol olen lihtsalt tõukuritel sisu välja võtnud, korralikult kõik asjad-kanalid ära puhastanud. Ühel juhul oli abiks, teisel juhul ei mõjunud....
Exid:Frontera´95, Blazer´97,Ranger´03,Pajero´93,Galloper´98,Ranger´08, XC90´03
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
Re: klapi tõukurid
Lihtne test:IFF kirjutas:Küsimus suurele ringile. Kuidas kontrollida hüdraulilisi klapi tõukureid?
Kas kodustes tingimustes on asi üldse võimalik?
Parimat.
Tõukurvardaga jänki V8 puhul lükates peab tõukur kõva olema, kui tegemist on just töös olnud mootoriga.
Lekketest:
Tõukur on välja võetud ja asetad ta õli sisse. Nüüd pumpad vardaga käte vahel õlis oleva tõukuri plungerit ja plunger peab minema kõvaks. Käte vahel sa seda läbi ei vajuta. Korras töötavaid tõukureid sa ei pumpa endiselt kuhugi. Juhul kui sa just ei võta teda lahti ja ei pese õlist puhtaks.
Kulumine:
Suurem mure tõukuritega on tema korpuse kulumine ellipsisse, mis tekitab korpuse ja pesa vahele õlisurve lekke ja plungeri vähese õlituse, mille tulemusena ei pruugi tõukur täituda korralikult ja liiga suur vahe korpuse ja tõukuri vahel võib tekitada ka klõbinat. Etteantud mõõtude vahemik võiks olla mootori manualis kirjas aga üldjuhul V8 tõukur ei tohiks külgedelt erineda üle 0.02mm.
Rulliloks:
Pese puhtaks tõukur ja veendu, et rull ei loksuks. Kui on tegemist rulliktõukuriga.
+372 5028488