1. leht 2-st

Ment piinas (snorkel)

Postitatud: T Dets 16, 2008 5:00 pm
Postitas Patrullija
Jutt siis järgmine, patrullisin siis kodu juures ringi, kui võluväel oli minu seljataga miilitsa ekipaaz ja pidasid kinni , jutt oli lühike ebaseaduslik sisse laske ekstrakt- kõrvalada!!! mina muidugi alandlikult väitsin kiisu silmad peas, et ma ei teadnud ja enne päikse loojangut on minu auto Eesti vabariigis sätestatud korras kõik puudused kõrvaldatud, mida ma kahjuks ei ole siis maale muidugi teinud .
Kas kellegil on analoogseid probleeme olnud ise tehtud sisselaske torustikuga?
Mul siis tehtud sisselase pasatorust( tra jälle pask mängus) aga kenasti värvitud jne

Postitatud: T Dets 16, 2008 5:08 pm
Postitas Movistar
Eesti Politseile plastik ei meeldi.
Neile sobib kui on tehtud 100-st malmtorust.

Postitatud: T Dets 16, 2008 6:03 pm
Postitas vtl
Kas see peaks ajaviite- ja nalja alla kuuluma või oli sellel miilitsal tõsi taga?

Mootorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundile ja varustusele esitatavad nõuded Grupp 6 "Veermik ja kere" Kood 602. Kerest väljaulatuvad osad (eksterjöör) ütleb nii:

2) kere/kabiini ja nendest väljaulatuvatel osadel, v.a peeglid, antennid, pakiraamid ja detailid, mille kõvadus on väiksem kui 60 Shore'i ühikut ja mis asuvad kõrgemal kui 2 m teepinnast, sõiduki põrandatasapinnast madalamal või, mis ei saa 100 mm läbimõõduga kuuliga veeretamisel kokku puutuda kuuli pinnaga, ei tohi olla teravaid, haakuvaid ega lõikavaid väljapoole suunatud eendeid, mis võivad põhjustada vigastusi isikutele, kes saavad löögi või puutuvad vastu sõiduki keret. Kuul, Ø 100 mm, peab veerema üle kerepinnal olevast takistusest nii, et kuuli keskpunkti läbiv kere pinnaga rööbiti olev telg jääks kuuli pinna ja takistuse kokkupuute punktist kõrgemale (joonis 34);

50mm kanalitoru peaks nendele tingimustele igati vastama.

Ainus asi, mis kuidagi võiks kvalifitseeruda, on Grupp 7 "Mootor":

5) omavoliline mootori toite- ja heitgaaside süsteemi muutmine ja ümberehitamine on keelatud, sh ülelaadeseadmete lisamine või ärajätmine, lisakütusepaakide paigaldamine, õhu- ja heitgaaside osakeste filtrite äravõtmine, heitgaaside katalüsaatorreaktorite äravõtmine, teisele kütuseliigile ümberehitamine (diislikütuselt – bensiinile; bensiinilt või diislikütuselt – gaasile jms ning vastupidi);

Küsimus nüüd, kas õhuvõtutoru pikendamine kvalifitseerub ümberehituseks, eeldusel, et "õhuosakeste filtrit" ei ole ära võtnud.
Sellisel juhul ühenda see toru linnaliikluses sõitmisel lihtsalt lahti...

Postitatud: T Dets 16, 2008 7:32 pm
Postitas yanekk
Krt,sellise asjaga peedistada.Ju olid millegagi ennem hakkama saanud,või lihtsalt sitt päev mõlemal.

Postitatud: T Dets 16, 2008 7:46 pm
Postitas RAMBO
härrased,meil on ju "POLITSEI RIIK" asjad kävadki,nii nagu nendel tuju on.see aga ei tähenda,et kõik p.........kud sellised on. :re

Postitatud: K Dets 17, 2008 12:18 am
Postitas Movistar
Kui sa selle autoga reaalselt nagunii ei plaani(sügavalt kahtlen) nii sügavale minna,siis võta üldse ära see pasatoru.

Postitatud: K Dets 17, 2008 12:58 am
Postitas srock
Jajah ,kui pasasisse ei roni ,siis pole pasatoru vaja :driving :D

Postitatud: K Dets 17, 2008 11:23 am
Postitas Stupiduser
Ülevaatusmees rääkis, et pidavat peedistatama ka rullnokki kui kapoti alt koonusfiltri lurinat kostub.

Seesama "toitesüsteemi ümberehitamine".
Pidavat korduvülevaatusele saadetama, mille ajaks muidugi tavaline paberfilter külge pannakse ja kõik on tol hetkel JOKK.

Mõttetu peedistamine ühesõnaga...

PS kuulu järgi hakatakse teravdatult eurotõkiskingi ja muud sodi hoolikamalt kontrollima- kuidagi tuleb ju suuremahuline trahvimaks kerge vaevaga kokku koguda

Postitatud: K Dets 17, 2008 12:08 pm
Postitas 007
Veel selline tähelepanek, et näiteks ei tohi küljes olla teisaldatavat konksu sõidu ajal , kui sa just käru-haagist ei vea. EU seaduste kohaselt peab teisaldatav konks olema küljest ära. Meie linnapilti vaadates on enamusel antud konks küljes 24h.

Postitatud: K Dets 17, 2008 12:14 pm
Postitas antik
007 kirjutas:Veel selline tähelepanek, et näiteks ei tohi küljes olla teisaldatavat konksu sõidu ajal , kui sa just käru-haagist ei vea. EU seaduste kohaselt peab teisaldatav konks olema küljest ära. Meie linnapilti vaadates on enamusel antud konks küljes 24h.
Mul on konks poltidega raami küljes, kas see on kah teisaldatav?

Postitatud: K Dets 17, 2008 12:59 pm
Postitas nymmik
007 kirjutas:Veel selline tähelepanek, et näiteks ei tohi küljes olla teisaldatavat konksu sõidu ajal , kui sa just käru-haagist ei vea. EU seaduste kohaselt peab teisaldatav konks olema küljest ära. Meie linnapilti vaadates on enamusel antud konks küljes 24h.
mina hoian konkreetselt selleks et enamus jobud ei oska parklas parkida. Mõlkigu oma numbrit aga mitte minu tagapamprit.

Postitatud: K Dets 17, 2008 3:06 pm
Postitas vtl
nymmik kirjutas:
007 kirjutas:Veel selline tähelepanek, et näiteks ei tohi küljes olla teisaldatavat konksu sõidu ajal , kui sa just käru-haagist ei vea. EU seaduste kohaselt peab teisaldatav konks olema küljest ära. Meie linnapilti vaadates on enamusel antud konks küljes 24h.
mina hoian konkreetselt selleks et enamus jobud ei oska parklas parkida. Mõlkigu oma numbrit aga mitte minu tagapamprit.
Parklas kriibitakse suure tõenäosusega ära stange nurk, mida konks ei kaitse. Viimane puutub kokku pigem otse tagant otsasõidu korral. Pealegi, vähegi suurema paugu korral eelistaksin stange-tulede vahetust raami sirgeksajamisele.

Postitatud: K Dets 17, 2008 3:14 pm
Postitas hans
ma arvan,et snorkli vastu pole politseil midagi,aga kui seal otsas on koonusfilter siis see ei vasta TÜV nõuetele

Postitatud: K Dets 17, 2008 4:21 pm
Postitas 007
antik kirjutas:
Mul on konks poltidega raami küljes, kas see on kah teisaldatav?
..kindlasti on teisaldatav aga ilmselt ei peeta seda silmas, vaid nö kiirkinnitust, mida saad teha bensukas 3 minutiga.

Postitatud: K Dets 17, 2008 4:32 pm
Postitas nymmik
vtl kirjutas:
nymmik kirjutas:
007 kirjutas:Veel selline tähelepanek, et näiteks ei tohi küljes olla teisaldatavat konksu sõidu ajal , kui sa just käru-haagist ei vea. EU seaduste kohaselt peab teisaldatav konks olema küljest ära. Meie linnapilti vaadates on enamusel antud konks küljes 24h.
mina hoian konkreetselt selleks et enamus jobud ei oska parklas parkida. Mõlkigu oma numbrit aga mitte minu tagapamprit.
Parklas kriibitakse suure tõenäosusega ära stange nurk, mida konks ei kaitse. Viimane puutub kokku pigem otse tagant otsasõidu korral. Pealegi, vähegi suurema paugu korral eelistaksin stange-tulede vahetust raami sirgeksajamisele.
Kogemus ongi mitmekordne, et need otse tagant parkijad ei suuda oma auto gabariite tunnetada.