1. leht 1-st

Postitatud: T Dets 09, 2008 12:48 pm
Postitas Movistar
Maasturid kirjutas:
Movistar kirjutas:Mitme lehega pakid on?
Pakis on 4 lehte.
Veel OT.
Olen näinud igasuguseid erinevaid pakke.4,5,6 ja 7 lehega.
Kas siis vähema lehtede arvuga on lehed ise kangemad või on vahe mootoris(kaalul siis), kuna bensukal ju nina tunduvalt kergem kui diislil?
Või on aastakäikudel erinevad lehearvud?

Postitatud: T Dets 09, 2008 10:33 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Kui moded juba tõstsid - oleks võinud korraga siia tõsta http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=8146

Postitatud: T Dets 09, 2008 10:51 pm
Postitas jr
Infoks veel, et Trailmasteri 60mm tõstevedrupakk MK160 Patrolile on saadaval ja hinnaks on 3750EEK.

Postitatud: K Dets 10, 2008 12:21 am
Postitas Movistar
MahviaDeTyrk kirjutas:Kui moded juba tõstsid - oleks võinud korraga siia tõsta http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=8146
Tundub,et mõnele pakub "rahuldust" kui saab jälle oma foorumivõimu näidata.
Mõttetu on selliseid teemasi poolitada .

Postitatud: K Dets 10, 2008 12:23 am
Postitas Movistar
jr kirjutas:Infoks veel, et Trailmasteri 60mm tõstevedrupakk MK160 Patrolile on saadaval ja hinnaks on 3750EEK.
Kui see on 1 paki hind siis ei saa mainimatta jätta,et päris kallis lõbu on.

Postitatud: K Dets 10, 2008 9:05 am
Postitas gena
Movistar kirjutas:
MahviaDeTyrk kirjutas:Kui moded juba tõstsid - oleks võinud korraga siia tõsta http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=8146
Tundub,et mõnele pakub "rahuldust" kui saab jälle oma foorumivõimu näidata.
Mõttetu on selliseid teemasi poolitada .
keegi peab ju tõestama et tal on hirmus suur võim siin ...

Postitatud: K Dets 10, 2008 10:20 am
Postitas jr
Movistar kirjutas:
jr kirjutas:Infoks veel, et Trailmasteri 60mm tõstevedrupakk MK160 Patrolile on saadaval ja hinnaks on 3750EEK.
Kui see on 1 paki hind siis ei saa mainimatta jätta,et päris kallis lõbu on.
Pole hullu. K30 lehepaki hind on 7000eek juures. Patrol nagu ökoauto ikka.

Postitatud: K Dets 10, 2008 12:27 pm
Postitas FlammablE
Patroli 160 originaal vedrupakid on Faktos 5-8k tk, olenevalt mootorist ja aastast. Niiet JR pakutud variant on täitsa normaalne.

Postitatud: K Dets 10, 2008 1:23 pm
Postitas isakene
Movistar kirjutas: Olen näinud igasuguseid erinevaid pakke.4,5,6 ja 7 lehega.
Kas siis vähema lehtede arvuga on lehed ise kangemad või on vahe mootoris(kaalul siis), kuna bensukal ju nina tunduvalt kergem kui diislil?
Või on aastakäikudel erinevad lehearvud?
Nii üht kui teist kui kolmandat.

Esimesed patrolid veeresid tehasest pea eranditult kolmeleheliste vedrudega. Samas, nii kolme- kui ka enamalehelisi tehti erinevatele raskustele, bensukas, diisel ja heavy-duty ehk kaubik. Lehtede arvuga manipuleerimine algas kandilise tulega masinatest ehk 83/7 ja näinud olen kuni 8 lehega pakki, mingisugust reeglipära lehtede arvus enam täheldanud ei ole.

Üldiselt, kogemuste põhjal võib öelda, et vanad kolmelehelised väsivad hullemini ära, mitmelehelised on vastupidavamad. Mitmelehelised tunduvad ka pisut pehmemad olema, aga palju sõltub paki geomeetriast. Ka on mitmelehelised purunemisele vastupidavamad ja kui ka paksemas pakis mõni leht sees puruks läheb, on seda vähem märgata.

Postitatud: K Dets 10, 2008 6:32 pm
Postitas Laurism
mina vaatasin enamvähem pealehed ja nende alla panin uaz kastika tagumised vedrulehed (tutikad). Ei mäleta hetkel mitu lehte kokku sai, kuid vist panin lehe või kaks juurde.
Nina on püsti, sild töötab normaalselt, ise olen rahul. 3000 krooni asemel, mis on sellistele vedrudel väga soodne hind, kulutasin vist 300.-