Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.
Hei,
võibolla loll küsimus aga, kas keegi oskab öelda. Nimelt tean (olen kuulnud), et neid sildasid on erineva "kiirusega" (ülekandearv erinev). Kas ülekande arvu erinevus tuleb taldriku hammastest? Ehk siis kuhu tahan jõuda on see, et kui võtan teise Chero esisilla ja panen enda cherole alla, siis kas piisab kui panen oma vana taldrikukaga difri uude silda sisse!? Või pean ka oma silla seest käbi ka uude silda viskama!?
Mis targemad kostavad?
Ja miks grandi alt võetud Dana 30-l on kardaani kinnitus 2,5cm vahekasti poole? Ehk siis kui tahan panna grandi Dana 30 oma cherole siis pean kardaani tegema 2,5cm lühemaks! Kas see on mingi anomaalia (vaadates garaazi põrandal vedelevaid sildasid ja meenutades kust pärit on) või ongi nii et erinevad?
Ülekanne nagu ikka, moodustub hammasrataste paarist, mitte hammasrattast. E. vahetusse nii taldrik kui käbi ja mitte ainult, kogu hammaspaari reguleering tuleb teises sillatalas uuesti teha. Vabalt võib olla selliseid erinevusi, et käbi flants on pikem, mõni kinnitus teises kohas jne.
Äkki ei ole ülekanded erinevad?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Kunagi spekuleerisin Erko Grandile oma Chero esisilla. Ta kah seda alla ei saanud. Ei mäleta, miks.
Sa vist said selle silla 5,2 Grandi alt. Tollel on veel erinevuseks 3.77 ülekanne.
4,0 mootoriga A/T kastiga on 3.55 ülekanne ja need sillad on suurel ning väikesel cherol ühesugused.
Mul jälle hea võimalus pakkuda oma sillahunnikust kola. On 3.55 ja 3.07 olemas
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Dana 30 esisillal on vähemalt 3'e erinevat käbi võlli kasutatud
difrid on samad, difri kandelaagrid on samad - aga käbi võllid ja võlli laagrid erinevad (osadel ka laagri välimine mõõt - st. silla korpuses laagri pesa mõõt erinev)
Aga vot kuda neil ilma lahti kiskumatta vahet teha ma küll ei tea ütelda
Kas on võimalik, meil siin kusagil tigu ka umber teha (lõigata...?!?)
originaal on laagriga ja peaks asemele sobitama selle pikema?!?
Kas on mingid võimalused... või ei tasu jännata?!?
parem poolne:
Dana 30 186FIA (ehk cherokee alates 2002, alumiinium korpus)
pildil laagriga, gear ratio 4.1
vasak poolne:
taldriku ja teo müüija andmel samale sillale sobiv tigu ja taldrik (ülekande gear ratio 4.56), aga nigu näha ei sobi...
kas selline vahe "muhv"(3) kahe laagri vahel... on ka teistel dana 30 tigudel?
Viimati muutis atdoom, T Dets 02, 2008 2:16 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
urmas kirjutas:.............
Sa vist said selle silla 5,2 Grandi alt. Tollel on veel erinevuseks 3.77 ülekanne.
..............
ei saanud 5,2 alt 5,2 oma on natsa katki, sai 4.0 grandi alt aga see ka natsa mitte sobiv, seega sai hoopis tavalise 4.0 chero alt lõpuks. tean, sest meie käest ta saigi
Mitut erinevat ülekande arvu ültse esineb nendel masinatel?
Enda omal on 3.73 ja kui lukke sai pandud,siis ükski laager ei tahtnud hästi istuda,mis õppetuse järgi pidid sobima.
yanekk kirjutas:Mitut erinevat ülekande arvu ültse esineb nendel masinatel?
Enda omal on 3.73 ja kui lukke sai pandud,siis ükski laager ei tahtnud hästi istuda,mis õppetuse järgi pidid sobima.
Kui nüüd see alumiinimist Dana 30 välja jätta, siis valik ka teistele Dana sildadele on päris suur.
Tehase poolt on tavaliselt 3.54 või 3.73 või ka 4.10.
>ükski laager ei tahtnud hästi istuda,mis õppetuse järgi pidid sobima.
Ülekande arv ei ole laagritega seotud...
ainult nii palju, et hambumist peab seadistama... enamustel Danadel seibidega.
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
atdoom kirjutas:
ftp://link:link@ftp.printcenter.ee/dif2.jpg
parem poolne:
Dana 30 186FIA (ehk cherokee alates 2002, alumiinium korpus)
pildil laagriga, gear ratio 4.1
vasak poolne:
taldriku ja teo müüija andmel samale sillale sobiv tigu ja taldrik (ülekande gear ratio 4.56), aga nigu näha ei sobi...
Ausalt ütelda ei näe, et ei sobi - pildil tundub, et teo otsast selle kohani kust nuudid algavad on mõlemil ühe palju maad
atdoom kirjutas:kas selline vahe "muhv"(3) kahe laagri vahel... on ka teistel dana 30 tigudel?
MahviaDeTyrk kirjutas:
Ausalt ütelda ei näe, et ei sobi - pildil tundub, et teo otsast selle kohani kust nuudid algavad on mõlemil ühe palju maad
Paigaldada usaldasin inimestele, kes on seda varem korduvalt teinud...
ja nende otsus oli. et ei saa.
Minu rumalus oli see, et selle asemel, et erinevustest täpsed mõõdud võtta... jätsin ajude vahele keema vaid info, et ei saa
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
atdoom kirjutas:
kas selline vahe "muhv"(3) kahe laagri vahel... on ka teistel dana 30 tigudel?
Jah mõnel on. Selle muhvi ülesanne on teo mutrit ja laagreid pinguga kinni hoida. Muhv pannakse iga kord uus, kui tigu lahti käib, et saaks õige jõuga mutri kinni keerata.
Kas on võimalik, meil siin kusagil tigu ka umber teha (lõigata...?!?)
originaal on laagriga ja peaks asemele sobitama selle pikema?!?
Kas on mingid võimalused... või ei tasu jännata?!?
Kas originaalteo hammaste poolne laagripind on jämedam kui sellel mida plaanid sisse pista? Ja kas nuudi poolne laagripind on sama mõõtudelt?
jr kirjutas:Kas originaalteo hammaste poolne laagripind on jämedam kui sellel mida plaanid sisse pista? Ja kas nuudi poolne laagripind on sama mõõtudelt?
Järgimise aasta algul, sebin endale ajutiselt mingi muu auto... ja võtan uuesti lahti..., kui võtad vastu, siis tuleks kas või läbi mõlemad teod taskus?!
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
jr kirjutas: Muhv pannakse iga kord uus, kui tigu lahti käib, et saaks õige jõuga mutri kinni keerata.
Oled sa selles kindel? kui see muhv töösurve all ei muutu, miks ta peaks lahti võtmisel muutuma?
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel