1. leht 2-st
Mida arvate opelist
Postitatud: K Nov 26, 2008 1:35 pm
Postitas kermo
Nelikveolise masina otsingul jäi silma selline elukas
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Kas keegi oskab miskit pajatada,head,vead jms.Ei pea silmas antud masinat vaid Opel fronterat(diisel)üldiselt.
Postitatud: R Nov 28, 2008 7:30 pm
Postitas Aidakas
Omal lühikese kerega (sport) 2l masin ja üldiselt väga rahul.
Eks vanemal masinal ikka mingeid vimkasid leidub, aga midagi väga keerulist ei ole. Lihtne ja asjalik auto.
Väidetakse, et manuaalsed rumm-lukud pidid paremad olema, automaadid töötavad ka väga hästi.
Osadel tagasildadel sees piiratud libisemisega differ (tehase originaal), mis üks vääga hää asi om. Kahjuks ei tea millisel isendil sees võib istuda, pole markeeringutega kursis, masinat proovides (üks ratas kindla, teine libeda pinna peal) saab vast alles aru.
Oli vist 95~96 kus viidi sisse suurem muudatus, lehtedel talasild (taga) vahetati spiraalidel sõltumatu vastu. Ees torsoon vedrustusel (meetri jagu tala+poolassid

) sõltumatu vedrustus.
Rehv originaalis 31*10,5*15 mahub alla ka 33*12,5*15
http://fotoalbum.ee/photos/Aidakas/38833149 aga et mitte päris lõhkuda soovitaks AT mustrit, pogeri laadne karm haakumine võib sildadest jupid põllule visata.
Tavalise ja spordi vahe on manööverdamisel vähe tunda, spordi pagass aga

natsa väike, sõitjateruum aga hea suur mõlemal.
Läbivus on neil aga üldiselt päris hea, ennastki vahest üllatab kust läbi on mindud.
Sõbra dislal oli vaakumpump (geneka otsa pistetud) läbi ja nende kasutatute hulgast mis sai läbi vaadatud, midagi head ei olnud. tundub vist tüüpviga olevat.
Kui tahad selliste opeli esindajatega metsas lähemat tutvust sobitada, või on täpsemaid küsimusi, anna märku (priva v. all olevad numbrid).
Postitatud: T Dets 02, 2008 1:34 pm
Postitas kermo
Tänud selle põhjaliku vastuse eest,aga kas keegi teab diislite kohta kah miskit pajatada.Kas 2.4d on väga jõuetu jms.
Postitatud: T Dets 02, 2008 4:10 pm
Postitas TiitR
kermo kirjutas:Tänud selle põhjaliku vastuse eest,aga kas keegi teab diislite kohta kah miskit pajatada.Kas 2.4d on väga jõuetu jms.
2,4 ikka bensukas ja 2,3TD disla. See disla peaks Omega pealt pärit olema ja kuna omal 1 selle aasta Omega sellise mootoriga on olnud, siis minul kestis see moto küll. Eks ta natuke jõuetu ole selle raskema kere peal, aga ega mu Pajerogi mingi kiirenduse pill pole

Muret peaks ilmselt rohkem tundma igasugu käiguosa ja veermiku sõlmede pärast, kuna olen kuulnud (huvitusin ka ise kunagi Fronterast ja siis tehti puust ja punaselt selgeks), et ei pidavat väga vastupidama see va nelivedu? Aga eks veel targemad tea täpselt kus-mis-millal.
Postitatud: T Dets 02, 2008 5:28 pm
Postitas kermo
2,3d jah minu näpukas,aga kas oomidel pole mitte 2,5 bmw juurtega mootor?
Postitatud: T Dets 02, 2008 5:44 pm
Postitas zum
kermo kirjutas:2,3d jah minu näpukas,aga kas oomidel pole mitte 2,5 bmw juurtega mootor?
See on Omega B mootor. A oli 2.3 ja 4 pütiga.
Postitatud: T Dets 02, 2008 6:18 pm
Postitas Aidakas
Erilist särtsakust dislalt ei leia, aga mis Sind täpselt huvitab. Võiksin sõbralt uurida, tal 2.3 td A päris mitu aastat olnud.
Postitatud: T Dets 02, 2008 7:46 pm
Postitas kermo
Vot see sammune mootor mulle huvi pakubki.
Postitatud: T Dets 02, 2008 8:29 pm
Postitas Aidakas
Turbo pidavat hell olema, et siis mootoril vaja lasta tühikäigul veitsa tiksuda enne kui seisma jätta (turbo jahutamiseks). Tahab korralikku õli omale sisse ja vahetusvälbast kinni pidamist, mis turbo puhul loomulik.
Kütet pidavat nii keskeltläbi võtma 7-8 liitrit, linnas rohkem 10 ligi.
See suvi sai tollel autol vahetatud ka rõngad ja pihustid, väide et peale seda väga hea mootor, peab vast paika.
Tüüp ise masinatega sinasõber ja üldiselt, omanik kiidab.
Jupid Opelile omaselt odavad (võrreldes teiste 4X4 esindajatega).
Valima minnes jälgida et ei tossaks ja külmast (!!!) peast ilusti käima läheks. Turbo tõmbab alates 1500-2000 pöördest.
Sellel kerel pidid tagarattalaagrid kergemini lendama (tagant raskem kui sport), dislaga sport varjanti pole kuulda olnud. Võimalusel üles tõsta ja rattaid loksutada, samas juba kogu alusvanker üle kontrollida.

imelik müüa kui ei lase seda teha.
Postitatud: T Dets 02, 2008 8:40 pm
Postitas Rein
Hirmus aeglane oli teine küll, soojaks ka hästi ei läinud, uksed värisesid ees. Sidurit on saapaga väga ebamugav vajutada. Viimase põlvkonna fronteera on hoopis teisest mugavusest. Esimene oli pea aastakene, teise põlve omat sain proovida mingi kümme kiltsa. Aga mugavuse vahe oli suur.
Postitatud: K Dets 03, 2008 9:17 am
Postitas manal
Endal siis 2,3 Td ja ei kurda küll. Et ta aeglane on, see rohkem suhteline mõiste, kui turbo taha läheb, siis läheb loom edasi küll. Minu oma läheb ka soojaks päris normaalse ajaga, liigagi soojaks, just jalgadel. Ise küll rahul siiamaani.
Postitatud: K Dets 03, 2008 9:46 am
Postitas tt
esivanemal õuepeal 2 fronterat, 90ndate esimesest poolest. 2.3TD ja 2.8TD
2.8 - isuzu mootor, liigub reipamalt 2.3. maanteel vahe tuntav - 5. käiguga gaasi anda siis 2.8 puhul on kiirenev liikumine siiski tuntav 2.3 puhul saab kiiruse kasvamisest aimu vaid mõõteriistade abil

. väike õlikulu, roostet siin seal, hiljuti vahetet 1 auto hub.
2.3 mootori plokk meenutas tarkade klubile 69nda aasta opel rekordi 2.0 bensukat. Külmaga ei taha hästi käima minna ja soojast peast tühikäigul kipub õlituluke hõõguma. läbisõit ca 150k
maaneel küttekulu mõlemal 7-8l/100km.
Kui metsa ei roni on lumise/porise/vallavalitsus-sinu-teeotsaga-ei-viitsi-tegeleda maamajapidamises täiesti funktsionaalne aparaat.
Postitatud: K Dets 03, 2008 10:03 am
Postitas urmas
Mul oli selline kunagi igapäevases kasutuses.
Meeldis:
Hea sõita maanteel ja linnas, vaikne, pehme vedrustus.
Tagaluuk mõnus pikniku pidamiseks.
Mahutas kogu matkamise kola ja koera
Kütet kulus 8-10. Mitte kunagi rohkem.
Ei kulunud ühtki varuosa ja minult läks ta heas korras järgmisele omanikule.
Müüsin kallimalt, kui ostsin.
Ei meeldinud:
Kiirenduses oli minust aeglasem traktor, mis lünd lükkas.
Matkamiseks küll hea, aga sipsti Tartus ära käia oli vägagi kurnav.
Mulle meeldis ja ostaks uuesti aiaäärde matkaautoks, kui saaks odavalt ja korraliku. Linna peal tuuritamiseks ei ostaks, pigem miskit ägedemat. Chero näiteks

Postitatud: K Dets 03, 2008 11:25 am
Postitas toits1973
Igapäevaseks tava sõiduks normaalne auto eriti 2,8 isuzu mootoriga,se liigub selle kere kohta liigagi hästi,muidugi tuleb arvestada ka seda,kui 2,8-ga sõita on parem siis remondi kulud on poole või veel rohkem soolasemad ka.Mul sõbral läks mootori remont maksma keskelt läbi 25 kilo ja ta ei ostnud veel kõiki tutikaid osi.Neid 2,8 on ka tunduvalt vähem.Aga 2,3 on tüüpviga,et kui mootor soojaks läheb kipub õli tuli põlema hakkama,enamasti kipub se anduri viga olema aga alati ei pruugi.
Postitatud: P Dets 07, 2008 10:58 pm
Postitas üllar003
Kas on kellelgi kogemust Frontera 2,5 TDS või 2,2 DTI mootoritega? Omal ka tarvis igapäevaseks kasutuseks üks maastikul liikuda suutev liikur soetada ja Frontera on üks valikutest. Kuidas käitub lühikese kerega Sport vähe kehvemal ja treppis teel?