Mida arvate opelist
Moderaator: Moderators
Mida arvate opelist
Nelikveolise masina otsingul jäi silma selline elukashttp://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Kas keegi oskab miskit pajatada,head,vead jms.Ei pea silmas antud masinat vaid Opel fronterat(diisel)üldiselt.
Kas keegi oskab miskit pajatada,head,vead jms.Ei pea silmas antud masinat vaid Opel fronterat(diisel)üldiselt.
Kermo
53786526
53786526
Omal lühikese kerega (sport) 2l masin ja üldiselt väga rahul.
Eks vanemal masinal ikka mingeid vimkasid leidub, aga midagi väga keerulist ei ole. Lihtne ja asjalik auto.
Väidetakse, et manuaalsed rumm-lukud pidid paremad olema, automaadid töötavad ka väga hästi.
Osadel tagasildadel sees piiratud libisemisega differ (tehase originaal), mis üks vääga hää asi om. Kahjuks ei tea millisel isendil sees võib istuda, pole markeeringutega kursis, masinat proovides (üks ratas kindla, teine libeda pinna peal) saab vast alles aru.
Oli vist 95~96 kus viidi sisse suurem muudatus, lehtedel talasild (taga) vahetati spiraalidel sõltumatu vastu. Ees torsoon vedrustusel (meetri jagu tala+poolassid
) sõltumatu vedrustus.
Rehv originaalis 31*10,5*15 mahub alla ka 33*12,5*15
http://fotoalbum.ee/photos/Aidakas/38833149 aga et mitte päris lõhkuda soovitaks AT mustrit, pogeri laadne karm haakumine võib sildadest jupid põllule visata.
Tavalise ja spordi vahe on manööverdamisel vähe tunda, spordi pagass aga
natsa väike, sõitjateruum aga hea suur mõlemal.
Läbivus on neil aga üldiselt päris hea, ennastki vahest üllatab kust läbi on mindud.
Sõbra dislal oli vaakumpump (geneka otsa pistetud) läbi ja nende kasutatute hulgast mis sai läbi vaadatud, midagi head ei olnud. tundub vist tüüpviga olevat.
Kui tahad selliste opeli esindajatega metsas lähemat tutvust sobitada, või on täpsemaid küsimusi, anna märku (priva v. all olevad numbrid).
Eks vanemal masinal ikka mingeid vimkasid leidub, aga midagi väga keerulist ei ole. Lihtne ja asjalik auto.
Väidetakse, et manuaalsed rumm-lukud pidid paremad olema, automaadid töötavad ka väga hästi.
Osadel tagasildadel sees piiratud libisemisega differ (tehase originaal), mis üks vääga hää asi om. Kahjuks ei tea millisel isendil sees võib istuda, pole markeeringutega kursis, masinat proovides (üks ratas kindla, teine libeda pinna peal) saab vast alles aru.
Oli vist 95~96 kus viidi sisse suurem muudatus, lehtedel talasild (taga) vahetati spiraalidel sõltumatu vastu. Ees torsoon vedrustusel (meetri jagu tala+poolassid


Rehv originaalis 31*10,5*15 mahub alla ka 33*12,5*15
http://fotoalbum.ee/photos/Aidakas/38833149 aga et mitte päris lõhkuda soovitaks AT mustrit, pogeri laadne karm haakumine võib sildadest jupid põllule visata.
Tavalise ja spordi vahe on manööverdamisel vähe tunda, spordi pagass aga

Läbivus on neil aga üldiselt päris hea, ennastki vahest üllatab kust läbi on mindud.
Sõbra dislal oli vaakumpump (geneka otsa pistetud) läbi ja nende kasutatute hulgast mis sai läbi vaadatud, midagi head ei olnud. tundub vist tüüpviga olevat.
Kui tahad selliste opeli esindajatega metsas lähemat tutvust sobitada, või on täpsemaid küsimusi, anna märku (priva v. all olevad numbrid).
Kes juhtumisi tahab pilte kasutada, palun, ei keela, viisakas (mitte kohustuslik) oleks sellest ka privas teada anda.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
2,4 ikka bensukas ja 2,3TD disla. See disla peaks Omega pealt pärit olema ja kuna omal 1 selle aasta Omega sellise mootoriga on olnud, siis minul kestis see moto küll. Eks ta natuke jõuetu ole selle raskema kere peal, aga ega mu Pajerogi mingi kiirenduse pill polekermo kirjutas:Tänud selle põhjaliku vastuse eest,aga kas keegi teab diislite kohta kah miskit pajatada.Kas 2.4d on väga jõuetu jms.

Turbo pidavat hell olema, et siis mootoril vaja lasta tühikäigul veitsa tiksuda enne kui seisma jätta (turbo jahutamiseks). Tahab korralikku õli omale sisse ja vahetusvälbast kinni pidamist, mis turbo puhul loomulik.
Kütet pidavat nii keskeltläbi võtma 7-8 liitrit, linnas rohkem 10 ligi.
See suvi sai tollel autol vahetatud ka rõngad ja pihustid, väide et peale seda väga hea mootor, peab vast paika.
Tüüp ise masinatega sinasõber ja üldiselt, omanik kiidab.
Jupid Opelile omaselt odavad (võrreldes teiste 4X4 esindajatega).
Valima minnes jälgida et ei tossaks ja külmast (!!!) peast ilusti käima läheks. Turbo tõmbab alates 1500-2000 pöördest.
Sellel kerel pidid tagarattalaagrid kergemini lendama (tagant raskem kui sport), dislaga sport varjanti pole kuulda olnud. Võimalusel üles tõsta ja rattaid loksutada, samas juba kogu alusvanker üle kontrollida.
imelik müüa kui ei lase seda teha.
Kütet pidavat nii keskeltläbi võtma 7-8 liitrit, linnas rohkem 10 ligi.
See suvi sai tollel autol vahetatud ka rõngad ja pihustid, väide et peale seda väga hea mootor, peab vast paika.
Tüüp ise masinatega sinasõber ja üldiselt, omanik kiidab.
Jupid Opelile omaselt odavad (võrreldes teiste 4X4 esindajatega).
Valima minnes jälgida et ei tossaks ja külmast (!!!) peast ilusti käima läheks. Turbo tõmbab alates 1500-2000 pöördest.
Sellel kerel pidid tagarattalaagrid kergemini lendama (tagant raskem kui sport), dislaga sport varjanti pole kuulda olnud. Võimalusel üles tõsta ja rattaid loksutada, samas juba kogu alusvanker üle kontrollida.

Kes juhtumisi tahab pilte kasutada, palun, ei keela, viisakas (mitte kohustuslik) oleks sellest ka privas teada anda.
esivanemal õuepeal 2 fronterat, 90ndate esimesest poolest. 2.3TD ja 2.8TD
2.8 - isuzu mootor, liigub reipamalt 2.3. maanteel vahe tuntav - 5. käiguga gaasi anda siis 2.8 puhul on kiirenev liikumine siiski tuntav 2.3 puhul saab kiiruse kasvamisest aimu vaid mõõteriistade abil
. väike õlikulu, roostet siin seal, hiljuti vahetet 1 auto hub.
2.3 mootori plokk meenutas tarkade klubile 69nda aasta opel rekordi 2.0 bensukat. Külmaga ei taha hästi käima minna ja soojast peast tühikäigul kipub õlituluke hõõguma. läbisõit ca 150k
maaneel küttekulu mõlemal 7-8l/100km.
Kui metsa ei roni on lumise/porise/vallavalitsus-sinu-teeotsaga-ei-viitsi-tegeleda maamajapidamises täiesti funktsionaalne aparaat.
2.8 - isuzu mootor, liigub reipamalt 2.3. maanteel vahe tuntav - 5. käiguga gaasi anda siis 2.8 puhul on kiirenev liikumine siiski tuntav 2.3 puhul saab kiiruse kasvamisest aimu vaid mõõteriistade abil

2.3 mootori plokk meenutas tarkade klubile 69nda aasta opel rekordi 2.0 bensukat. Külmaga ei taha hästi käima minna ja soojast peast tühikäigul kipub õlituluke hõõguma. läbisõit ca 150k
maaneel küttekulu mõlemal 7-8l/100km.
Kui metsa ei roni on lumise/porise/vallavalitsus-sinu-teeotsaga-ei-viitsi-tegeleda maamajapidamises täiesti funktsionaalne aparaat.

- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Mul oli selline kunagi igapäevases kasutuses.
Meeldis:
Hea sõita maanteel ja linnas, vaikne, pehme vedrustus.
Tagaluuk mõnus pikniku pidamiseks.
Mahutas kogu matkamise kola ja koera
Kütet kulus 8-10. Mitte kunagi rohkem.
Ei kulunud ühtki varuosa ja minult läks ta heas korras järgmisele omanikule.
Müüsin kallimalt, kui ostsin.
Ei meeldinud:
Kiirenduses oli minust aeglasem traktor, mis lünd lükkas.
Matkamiseks küll hea, aga sipsti Tartus ära käia oli vägagi kurnav.
Mulle meeldis ja ostaks uuesti aiaäärde matkaautoks, kui saaks odavalt ja korraliku. Linna peal tuuritamiseks ei ostaks, pigem miskit ägedemat. Chero näiteks
Meeldis:
Hea sõita maanteel ja linnas, vaikne, pehme vedrustus.
Tagaluuk mõnus pikniku pidamiseks.
Mahutas kogu matkamise kola ja koera
Kütet kulus 8-10. Mitte kunagi rohkem.
Ei kulunud ühtki varuosa ja minult läks ta heas korras järgmisele omanikule.
Müüsin kallimalt, kui ostsin.
Ei meeldinud:
Kiirenduses oli minust aeglasem traktor, mis lünd lükkas.
Matkamiseks küll hea, aga sipsti Tartus ära käia oli vägagi kurnav.
Mulle meeldis ja ostaks uuesti aiaäärde matkaautoks, kui saaks odavalt ja korraliku. Linna peal tuuritamiseks ei ostaks, pigem miskit ägedemat. Chero näiteks

Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Igapäevaseks tava sõiduks normaalne auto eriti 2,8 isuzu mootoriga,se liigub selle kere kohta liigagi hästi,muidugi tuleb arvestada ka seda,kui 2,8-ga sõita on parem siis remondi kulud on poole või veel rohkem soolasemad ka.Mul sõbral läks mootori remont maksma keskelt läbi 25 kilo ja ta ei ostnud veel kõiki tutikaid osi.Neid 2,8 on ka tunduvalt vähem.Aga 2,3 on tüüpviga,et kui mootor soojaks läheb kipub õli tuli põlema hakkama,enamasti kipub se anduri viga olema aga alati ei pruugi.
---------------------------------
Autod on sõitmiseks mitte ...
Autod on sõitmiseks mitte ...