Mida arvate opelist

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

kermo
Fitting 38"
Postitusi: 248
Liitunud: K Sept 03, 2008 5:31 pm
Asukoht: pärnu

Mida arvate opelist

Postitus Postitas kermo »

Nelikveolise masina otsingul jäi silma selline elukashttp://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Kas keegi oskab miskit pajatada,head,vead jms.Ei pea silmas antud masinat vaid Opel fronterat(diisel)üldiselt.
Kermo
53786526
Kasutaja avatar
Aidakas
Fitting 38"
Postitusi: 231
Liitunud: K Jaan 02, 2008 11:00 pm
Asukoht: Pikavere.

Postitus Postitas Aidakas »

Omal lühikese kerega (sport) 2l masin ja üldiselt väga rahul.
Eks vanemal masinal ikka mingeid vimkasid leidub, aga midagi väga keerulist ei ole. Lihtne ja asjalik auto.
Väidetakse, et manuaalsed rumm-lukud pidid paremad olema, automaadid töötavad ka väga hästi.
Osadel tagasildadel sees piiratud libisemisega differ (tehase originaal), mis üks vääga hää asi om. Kahjuks ei tea millisel isendil sees võib istuda, pole markeeringutega kursis, masinat proovides (üks ratas kindla, teine libeda pinna peal) saab vast alles aru.
Oli vist 95~96 kus viidi sisse suurem muudatus, lehtedel talasild (taga) vahetati spiraalidel sõltumatu vastu. Ees torsoon vedrustusel (meetri jagu tala+poolassid :shock: :? ) sõltumatu vedrustus.
Rehv originaalis 31*10,5*15 mahub alla ka 33*12,5*15
http://fotoalbum.ee/photos/Aidakas/38833149 aga et mitte päris lõhkuda soovitaks AT mustrit, pogeri laadne karm haakumine võib sildadest jupid põllule visata.
Tavalise ja spordi vahe on manööverdamisel vähe tunda, spordi pagass aga :evil: natsa väike, sõitjateruum aga hea suur mõlemal.
Läbivus on neil aga üldiselt päris hea, ennastki vahest üllatab kust läbi on mindud.
Sõbra dislal oli vaakumpump (geneka otsa pistetud) läbi ja nende kasutatute hulgast mis sai läbi vaadatud, midagi head ei olnud. tundub vist tüüpviga olevat.
Kui tahad selliste opeli esindajatega metsas lähemat tutvust sobitada, või on täpsemaid küsimusi, anna märku (priva v. all olevad numbrid).
Kes juhtumisi tahab pilte kasutada, palun, ei keela, viisakas (mitte kohustuslik) oleks sellest ka privas teada anda.
kermo
Fitting 38"
Postitusi: 248
Liitunud: K Sept 03, 2008 5:31 pm
Asukoht: pärnu

Postitus Postitas kermo »

Tänud selle põhjaliku vastuse eest,aga kas keegi teab diislite kohta kah miskit pajatada.Kas 2.4d on väga jõuetu jms.
Kermo
53786526
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Postitus Postitas TiitR »

kermo kirjutas:Tänud selle põhjaliku vastuse eest,aga kas keegi teab diislite kohta kah miskit pajatada.Kas 2.4d on väga jõuetu jms.
2,4 ikka bensukas ja 2,3TD disla. See disla peaks Omega pealt pärit olema ja kuna omal 1 selle aasta Omega sellise mootoriga on olnud, siis minul kestis see moto küll. Eks ta natuke jõuetu ole selle raskema kere peal, aga ega mu Pajerogi mingi kiirenduse pill pole :D Muret peaks ilmselt rohkem tundma igasugu käiguosa ja veermiku sõlmede pärast, kuna olen kuulnud (huvitusin ka ise kunagi Fronterast ja siis tehti puust ja punaselt selgeks), et ei pidavat väga vastupidama see va nelivedu? Aga eks veel targemad tea täpselt kus-mis-millal.
kermo
Fitting 38"
Postitusi: 248
Liitunud: K Sept 03, 2008 5:31 pm
Asukoht: pärnu

Postitus Postitas kermo »

2,3d jah minu näpukas,aga kas oomidel pole mitte 2,5 bmw juurtega mootor?
Kermo
53786526
Kasutaja avatar
zum
Rock Crawler
Postitusi: 834
Liitunud: N Juun 28, 2007 2:00 pm
Asukoht: Tapa-Loobu tee ääres

Postitus Postitas zum »

kermo kirjutas:2,3d jah minu näpukas,aga kas oomidel pole mitte 2,5 bmw juurtega mootor?
See on Omega B mootor. A oli 2.3 ja 4 pütiga.
Kasutaja avatar
Aidakas
Fitting 38"
Postitusi: 231
Liitunud: K Jaan 02, 2008 11:00 pm
Asukoht: Pikavere.

Postitus Postitas Aidakas »

Erilist särtsakust dislalt ei leia, aga mis Sind täpselt huvitab. Võiksin sõbralt uurida, tal 2.3 td A päris mitu aastat olnud.
Kes juhtumisi tahab pilte kasutada, palun, ei keela, viisakas (mitte kohustuslik) oleks sellest ka privas teada anda.
kermo
Fitting 38"
Postitusi: 248
Liitunud: K Sept 03, 2008 5:31 pm
Asukoht: pärnu

Postitus Postitas kermo »

Vot see sammune mootor mulle huvi pakubki.
Kermo
53786526
Kasutaja avatar
Aidakas
Fitting 38"
Postitusi: 231
Liitunud: K Jaan 02, 2008 11:00 pm
Asukoht: Pikavere.

Postitus Postitas Aidakas »

Turbo pidavat hell olema, et siis mootoril vaja lasta tühikäigul veitsa tiksuda enne kui seisma jätta (turbo jahutamiseks). Tahab korralikku õli omale sisse ja vahetusvälbast kinni pidamist, mis turbo puhul loomulik.
Kütet pidavat nii keskeltläbi võtma 7-8 liitrit, linnas rohkem 10 ligi.
See suvi sai tollel autol vahetatud ka rõngad ja pihustid, väide et peale seda väga hea mootor, peab vast paika.
Tüüp ise masinatega sinasõber ja üldiselt, omanik kiidab.
Jupid Opelile omaselt odavad (võrreldes teiste 4X4 esindajatega).
Valima minnes jälgida et ei tossaks ja külmast (!!!) peast ilusti käima läheks. Turbo tõmbab alates 1500-2000 pöördest.
Sellel kerel pidid tagarattalaagrid kergemini lendama (tagant raskem kui sport), dislaga sport varjanti pole kuulda olnud. Võimalusel üles tõsta ja rattaid loksutada, samas juba kogu alusvanker üle kontrollida.
:roll: imelik müüa kui ei lase seda teha.
Kes juhtumisi tahab pilte kasutada, palun, ei keela, viisakas (mitte kohustuslik) oleks sellest ka privas teada anda.
Rein
Fitting 38"
Postitusi: 233
Liitunud: K Veebr 16, 2005 9:51 pm
Asukoht: Lõuna osariigid
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Hirmus aeglane oli teine küll, soojaks ka hästi ei läinud, uksed värisesid ees. Sidurit on saapaga väga ebamugav vajutada. Viimase põlvkonna fronteera on hoopis teisest mugavusest. Esimene oli pea aastakene, teise põlve omat sain proovida mingi kümme kiltsa. Aga mugavuse vahe oli suur.
Kasutaja avatar
manal
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 184
Liitunud: N Juul 31, 2008 7:31 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas manal »

Endal siis 2,3 Td ja ei kurda küll. Et ta aeglane on, see rohkem suhteline mõiste, kui turbo taha läheb, siis läheb loom edasi küll. Minu oma läheb ka soojaks päris normaalse ajaga, liigagi soojaks, just jalgadel. Ise küll rahul siiamaani.
Kasutaja avatar
tt
Fitting 38"
Postitusi: 300
Liitunud: T Aug 08, 2006 1:18 am
Asukoht: Tallinn Mähe

Postitus Postitas tt »

esivanemal õuepeal 2 fronterat, 90ndate esimesest poolest. 2.3TD ja 2.8TD

2.8 - isuzu mootor, liigub reipamalt 2.3. maanteel vahe tuntav - 5. käiguga gaasi anda siis 2.8 puhul on kiirenev liikumine siiski tuntav 2.3 puhul saab kiiruse kasvamisest aimu vaid mõõteriistade abil ;). väike õlikulu, roostet siin seal, hiljuti vahetet 1 auto hub.

2.3 mootori plokk meenutas tarkade klubile 69nda aasta opel rekordi 2.0 bensukat. Külmaga ei taha hästi käima minna ja soojast peast tühikäigul kipub õlituluke hõõguma. läbisõit ca 150k

maaneel küttekulu mõlemal 7-8l/100km.

Kui metsa ei roni on lumise/porise/vallavalitsus-sinu-teeotsaga-ei-viitsi-tegeleda maamajapidamises täiesti funktsionaalne aparaat.
Pilt
Kasutaja avatar
urmas
unistus kahest 4-pakist kapoti all
Postitusi: 1917
Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185

Postitus Postitas urmas »

Mul oli selline kunagi igapäevases kasutuses.
Meeldis:
Hea sõita maanteel ja linnas, vaikne, pehme vedrustus.
Tagaluuk mõnus pikniku pidamiseks.
Mahutas kogu matkamise kola ja koera
Kütet kulus 8-10. Mitte kunagi rohkem.
Ei kulunud ühtki varuosa ja minult läks ta heas korras järgmisele omanikule.
Müüsin kallimalt, kui ostsin.
Ei meeldinud:
Kiirenduses oli minust aeglasem traktor, mis lünd lükkas.
Matkamiseks küll hea, aga sipsti Tartus ära käia oli vägagi kurnav.

Mulle meeldis ja ostaks uuesti aiaäärde matkaautoks, kui saaks odavalt ja korraliku. Linna peal tuuritamiseks ei ostaks, pigem miskit ägedemat. Chero näiteks :D
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
toits1973
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 110
Liitunud: L Nov 29, 2008 4:17 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas toits1973 »

Igapäevaseks tava sõiduks normaalne auto eriti 2,8 isuzu mootoriga,se liigub selle kere kohta liigagi hästi,muidugi tuleb arvestada ka seda,kui 2,8-ga sõita on parem siis remondi kulud on poole või veel rohkem soolasemad ka.Mul sõbral läks mootori remont maksma keskelt läbi 25 kilo ja ta ei ostnud veel kõiki tutikaid osi.Neid 2,8 on ka tunduvalt vähem.Aga 2,3 on tüüpviga,et kui mootor soojaks läheb kipub õli tuli põlema hakkama,enamasti kipub se anduri viga olema aga alati ei pruugi.
---------------------------------
Autod on sõitmiseks mitte ...
üllar003
Mudder
Postitusi: 68
Liitunud: R Nov 28, 2008 12:37 pm
Asukoht: Võrumaa

Postitus Postitas üllar003 »

Kas on kellelgi kogemust Frontera 2,5 TDS või 2,2 DTI mootoritega? Omal ka tarvis igapäevaseks kasutuseks üks maastikul liikuda suutev liikur soetada ja Frontera on üks valikutest. Kuidas käitub lühikese kerega Sport vähe kehvemal ja treppis teel?
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”