Landy kirjutas:Et mitte koormata ja lõhkuda vahekasti tohib sinu autol nelikvedu kasutada vaid pehmel ja libedal pinnasel (ka lahtise kruusa puhul),kus rattad saavad takistuste "läbi libiseda".
Selge, aga kas ma ikka võin kuskile sellise autoga minna ja "küljed poriseks teha" Et näiteks selline põllutee kus kohati on kõvem pinnas, suured augud, siis väga pehme pinnas, ja need olud vahetuvad sõites omavahel iga paari sekundi tagant. Kas siis tuleks sõita 4wd või kõvema koha peal välja lülitada jälle ja siis hiljem sisse jälle ?
Siit veel üks küsimus (endale tundub eriti loll, kuna minu silmis peaks vastus ei olema, kuigi proovinud pole).
Kas esi silla/aeglusti sisse/välja lülitamist võib hoo pealt teha?
Landy kirjutas:
P.S. Märgi oma profiili ka oma asukoht, siis lihtsam soovitada!
Märgitud.
Kuigi kisub juba OT -ks (off-topic), siiski kasutan võimalust ja küsin veel ühe asja ära.
Et minul selle "lisakäigukangil" on siis järjekord selline:
4L
N
4H
2H
Oli vist nii...
Saan aru et 4L on aeglusti nelik veoga, 4H nelikvedu, 2H tagavedu
Tekkis küsimus et
milleks see N seal?
Loogika järgi pakun et Neutraal, aga kas selle N -i peal olles on 2wd või 4wd järel ? kui õieti mäletan siis armatuuris kustus ära 4WD märk N peal olles...
Aitäh info eest!!!
Mikk