1. leht 3-st

patrol ,84 sillalukud

Postitatud: T Veebr 15, 2005 9:17 pm
Postitas kipp.a
sai soetatud patrol 3,3td,aga ronimiseks oleks vaja sillalukke-kust saada ja millise raha eest. Või ainult tagumisi.[/b]

Postitatud: T Veebr 15, 2005 9:27 pm
Postitas isakene
Tehase poolt kindlasti midagi ei pakuta. Esimesed lukud sai Patrol GR ja need sillad erinevad täiesti 160 ja 260 - seeria omadest. Võibolla kohalikel 4x4.ee müügigurudel on midagi välja pakkuda? Tõenäoliselt oleks huvitatuid veelgi?

Postitatud: T Veebr 15, 2005 10:45 pm
Postitas jr
ARB lukke on täitsa saada nii ette kui taha.
Kahe luku hind on ~25-30K.
Kas teen täpsema päringu? Tarne on 14 päeva.

Postitatud: T Veebr 15, 2005 10:47 pm
Postitas kipp.a
kurat seda vähe palju maksta ju

Postitatud: T Veebr 15, 2005 10:48 pm
Postitas jr
Variant nr.2 on keevitada differ kinni "Lincoln Locker". Kui masin ainult ronimiseks on. Enda vanal MQ160'l keevitasin esimese difri kinni. Sai sõita küll ja 33" kummiga ei läinud isegi katki mitte. Järgmine omanik olevat kah 80000km maha sõitnud minu keevitatud difriga ja ei kurtnud ka midagi. Ja kui lõpuks siiber saab, siis on difreid saada küll ja küll vanale patrolile, hinnaga 500-1500.

Postitatud: T Veebr 15, 2005 10:51 pm
Postitas jr
Kusjuures esimesele sillale on see suht süütu modifikatsioon, kuna hubidest saad ju silla välja keerata. Maantesõit ei ole seega üldse häiritud ;)

Postitatud: T Veebr 15, 2005 10:51 pm
Postitas kipp.a
aga veel väike probleem-vibra-arvan et esimesest kardaanist,sellel loks sees (sillad sai ka tõstetud vähe ).Aga ikkagi olen kuulnud tagumise difri mingist plokist-saaks tagumisedki mölemad vedama.

Postitatud: T Veebr 15, 2005 11:06 pm
Postitas kipp.a
esimesed ju poolautomaadid-välja keerata ei saa.ok-aga kuidas saaks tagumise silla vähemalt lihtsalt ja odavalt mõlemad rattad vedama? Kurat täna kadus ka esimese poolautomaadi kapsel ära-küsitakse 700 eeku selle eest-äge.

Postitatud: K Veebr 16, 2005 9:26 pm
Postitas margus4x4ee
Pole mõtet sama küsimust mitmesse kohta postida. Jr juba vastas su küsimustele minu meelest.

Postitatud: N Veebr 17, 2005 9:36 am
Postitas jr
kipp.a kirjutas:aga veel väike probleem-vibra-arvan et esimesest kardaanist,sellel loks sees (sillad sai ka tõstetud vähe ).Aga ikkagi olen kuulnud tagumise difri mingist plokist-saaks tagumisedki mölemad vedama.
MQ160 kataloogi järgi vaadates igal juhul ei ole tehase poolt mingit plokki. Y60 ja Y61 on aga jah pneumaatiline või elektriline plokk taga olemas valikus. Too aga ei lähe MQ160 korpuse sisse kahel põhjusel:
1. Taldriku läbimõõte oli MQ160 puhul kaks: 200mm ja 230mm, Y60/Y61 oli ainult 230mm
2. Poolassil on MQ160 vähem nuute kui Y60/Y61

Postitatud: L Jaan 06, 2007 11:14 am
Postitas casca
jr kirjutas:Variant nr.2 on keevitada differ kinni "Lincoln Locker". Kui masin ainult ronimiseks on. Enda vanal MQ160'l keevitasin esimese difri kinni. Sai sõita küll ja 33" kummiga ei läinud isegi katki mitte. Järgmine omanik olevat kah 80000km maha sõitnud minu keevitatud difriga ja ei kurtnud ka midagi. Ja kui lõpuks siiber saab, siis on difreid saada küll ja küll vanale patrolile, hinnaga 500-1500.

mul tekkis ka soov enda patrolil esisild kuidagi lukku saada, aga ARB on esialgu kallis ja lockrighte ei tehta sellele sillale, siis mõte liikus ka kinnikeevitamisele. kas keegi võistleb või on võistelnud kinnikeevitatud difriga? kui hullusti manööverdamine kannatab?
hetkel mul autol 32" MT rehvid, nendega ei tohiks midagi ära lõhkuda?

Kaarel

Postitatud: L Jaan 06, 2007 8:20 pm
Postitas jr
33" ja minul pidas keevislukk ilusti vastu. Uus omanik on arvan praeguseks üle 100 000km sõitnud ja ikka peab vastu. Väga drastiliselt ei mõjunud pööramisele. Oma lukul keevitasin kaks hammast täis ja jätsin väikse loksu siiski edasi-tagasi sisse. Ehk siis kinni poos juhul kui keevist täis hambad omvahel hambusid. Seda selleks, et otse maanteel sõites saaks ikkagi mingil määral mugavamalt laveerida.

Postitatud: L Jaan 13, 2007 8:05 pm
Postitas lok665
JR samal lainel ,keevita kinni me sõitsime padruniga nii 5 võistlust,alguses 31 ga pärast 33 ga sinnammani ei suutnud midagi ära lõhkuda,kus juures sõitsime kõik kruusa ja metsateed hube välja keeramatta :wink: .kuid asfaldile ära nii mine,korra juhtus selline lugu ,et jäid kogematta(loe vist olime veits väsinud)sisse kui kuukulgur meid sleppis vedas no asfaldil keerata on suht koht võimatu :lol: edu katsetamisel

Postitatud: L Jaan 13, 2007 11:07 pm
Postitas casca
suured tänud info eest. hetkel palju muud tegemist aga lähiajal loodan difri lukku saada. eks annan siis teada.

Postitatud: E Jaan 22, 2007 5:19 pm
Postitas casca
differ lukus :twisted: sai eile õhtul ka korra lumes proovitud ja jättis väga võimsa mulje. ei jõua ära oodata kuna metsa saab.

Kaarel