Vintsi solenoidide(2) ühendamise skeem

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Vasta
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Vintsi solenoidide(2) ühendamise skeem

Postitus Postitas fagott »

Äkki kellelgi vedeleb,enda autol oli mingi Warni 4 solenoidiga vanaisa variant,loogiliselt mõtleks äkki väljagi,aga võimalusel läheks lihtsama vastupanu teed.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Noh,sama saatan seal oligi,nüüd teeks 2 peale ringi.Seega tarvis 2 solenoidiga skeemi.Asjad olemas ja näpud sügelevad.Ilm jube jabur ja kõik rallikad lageda taeva all,muidu joonistaks mõne pealt maha...
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Postitus Postitas Arto »

fagott kirjutas:Noh,sama saatan seal oligi,nüüd teeks 2 peale ringi.Seega tarvis 2 solenoidiga skeemi.Asjad olemas ja näpud sügelevad.Ilm jube jabur ja kõik rallikad lageda taeva all,muidu joonistaks mõne pealt maha...
Siit saad manuali http://www.comeupwinch.com/en/mdownload.php
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Tnx,Arto.Pilt näppu ja töökotta...
seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Postitus Postitas seff »

fagott kirjutas:Tnx,Arto.Pilt näppu ja töökotta...
kleebi see pilt autsse solenoidide juurde , hea ka teinekord vaadata kui aladdin väljuma peaks 1 releest..
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Põle enam miskit pilti vaja,kui asja analoogse vastu vahetad,vaja lihtsalt juhtmed samamoodi ühendada.Aga uute juhtmete(kuna pikemad,said vähe jämedamad tehtud) ja solenoididega ärkas vints uuele elule ja kerib palju rõõmsama häälega,kui enne :lol:
svatski
Fitting 44"
Postitusi: 436
Liitunud: P Nov 04, 2007 1:39 pm
Asukoht: tartu

Postitus Postitas svatski »

aga miks mitte panna üks komponent relee?? see peaks olema palju töökindlam või eksin?
Mihkel
virx2
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 163
Liitunud: R Apr 01, 2005 8:36 pm
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas virx2 »

kui see maha põleb, siis ei saa enam kumbagi pidi vintsida ju ? Oleme metsas mitu korda pääsenud sellega, et releed ümber tõstnud ja ainult tõmbamise poole tööle jätnud.
TR1 Team Tango, kaardilugeja. TR1 2007 III koht, Balti Karikas 2007 III koht.
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Ilmselt olekski selle kasuks otsustanud,mitte küll töökindluse(ühel võistlusel seda tavalist korra vahetanud,oli pimedas ja läbuse ilmaga täiesti tehtav;võistelnud seevastu nii mõnigi kord :lol: ),kuivõrd selle pärast,et Y61-l ei ole kapotialuse ruumiga just priisata ja lihtsam ühendada.Paraku said need tavalised soetatud enne karbi sisse vaatamist(oli teine nii ilusti stange sisse peidetud,et maha tulid võtta kängurud,udutuled,iluvõre ja veel miskeid radikaid seal lahti lasta,enne kui selle karbi poolvägisi kätte sai,koos juhtmete kapoti alla vedamisega ja kokkupanekuga kulus peaaegu terve päev :bang: )
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Ja töökindlus pole eriti oluline,kuna on safariauto(aega küll,kui tuksi läheb),mitte võistlusmasin.Teadupärast viimase tehniliste lahenduste hindamise kriteeriumid natuke karmimad...
virx2
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 163
Liitunud: R Apr 01, 2005 8:36 pm
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas virx2 »

jutt käiski safariautost.
TR1 Team Tango, kaardilugeja. TR1 2007 III koht, Balti Karikas 2007 III koht.
Kasutaja avatar
runn
Rock Crawler
Postitusi: 622
Liitunud: R Aug 18, 2006 8:48 pm
Asukoht: Maakera
Kontakt:

Postitus Postitas runn »

Kompaktreleega tõstad kaks juhet (F1 jaF2)oma vahel ringi ja vints töötabki tagurpidi. :idea: Seal sees on ka kaks eraldi releed . Seda võib teha ka vintsi peal ja kahe relee korral. :idea: :idea: :idea:
Aga alati on piisavalt aega et lahti võtta kaks releed ja siis nad uuesti teistpidi kokku panna. :lol:
Kui on vähe rohkem aega võtad kompakti lahti puhastad klemmid viiliga ära paned sõrmeotsaga elektrotehnilist vaseliini ja tuld...
Labidas ja Leatherman = Vepski finis. WILD RIDE OÜ. Mongoolias käidud. Kord aastas peab kirikus ka käima...
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”