roolivõimendi pump, lekib lõppu keerates

Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.

Moderaatorid: jr, Landy, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
t6nu
Fitting 38"
Postitusi: 235
Liitunud: N Juul 29, 2004 3:06 pm

roolivõimendi pump, lekib lõppu keerates

Postitus Postitas t6nu »

Millest on tingitud, et roolivõimendi pump täiesti lõppu keerates pressib pumba vahelt natuke õli välja, mitte palju aga kuival garaazipõrandal jääb ikka tilganire järgi. Pumbal peaks ju ülerõhu klapp olema? Autoks ja mootoriks uaz, roolikarp landcruiserilt ja pump bmw-lt. Muidu töötab võimendi väga hästi ja rool on imekerge, võibolla maanteel isegi liiga kerge.
seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Re: roolivõimendi pump, lekib lõppu keerates

Postitus Postitas seff »

t6nu kirjutas:Millest on tingitud, et roolivõimendi pump täiesti lõppu keerates pressib pumba vahelt natuke õli välja, mitte palju aga kuival garaazipõrandal jääb ikka tilganire järgi. Pumbal peaks ju ülerõhu klapp olema? Autoks ja mootoriks uaz, roolikarp landcruiserilt ja pump bmw-lt. Muidu töötab võimendi väga hästi ja rool on imekerge, võibolla maanteel isegi liiga kerge.
kuna sa nagunii uut pumpa panna ei raatsind siis pole mõtet piriseda kui vana vahelt natuke tilkuma hakkab ajapikku,seda on ennegi juhtunud et aeg teeb oma töö,kui palju jooksma hakkab siis pane uus pump parem , need ei maksa tänapäeval eriti midagi
Kasutaja avatar
t6nu
Fitting 38"
Postitusi: 235
Liitunud: N Juul 29, 2004 3:06 pm

Re: roolivõimendi pump, lekib lõppu keerates

Postitus Postitas t6nu »

seff kirjutas:
t6nu kirjutas:Millest on tingitud, et roolivõimendi pump täiesti lõppu keerates pressib pumba vahelt natuke õli välja, mitte palju aga kuival garaazipõrandal jääb ikka tilganire järgi. Pumbal peaks ju ülerõhu klapp olema? Autoks ja mootoriks uaz, roolikarp landcruiserilt ja pump bmw-lt. Muidu töötab võimendi väga hästi ja rool on imekerge, võibolla maanteel isegi liiga kerge.
kuna sa nagunii uut pumpa panna ei raatsind siis pole mõtet piriseda kui vana vahelt natuke tilkuma hakkab ajapikku,seda on ennegi juhtunud et aeg teeb oma töö,kui palju jooksma hakkab siis pane uus pump parem , need ei maksa tänapäeval eriti midagi
Küsimus ei olnud selles, et pump pole igavene vaid põhimõttes, kuidas ehitus äärde keeramise puhuks toimima on mõeldud? Kas kulunud pumba korral on ok, et serva kinni keerates surve kasvades õli välja pääseb või on pigem viga ikkagi klapis, mis peaks ülerõhu korral õli sisselaskesse tagasi suunama.
Jutu jätkuks veel niipalju, et kui kellelgi veel pump ligane ja lekib siis http://www.topserv.ee/ teevad asja suht kiirelt ja valutult korda. Oma jutu järgi igasugusel autol. Tundub et pidasid sõna, hea sai!
Vasta

Mine “UAZ / GAZ / ZIL jt”