1. leht 3-st

pajero küttekulu

Postitatud: L Okt 18, 2008 10:15 pm
Postitas Allar
jama siis selles ,et 2,8 mootoriga pajero on hakanud jubedalt kütet sööma. 10 liitriga saab umbes 60 kilti sõita algul ei olnud sellist jama aga mida aeg edasi seda hullemaks läheb.musta ei viska käib ja käima läheb hästi ainult nõks võtmega ja käib. minekuga on kaa nii nagu on vahest läheb vahest ei lähe õieti :twisted: ei oska ise midagi enam välja mõelda ainult,et äkki on pump hiline :?: või on pihustid õhtal. äkki oskab keegi midagi arvata. aaa ja kõlmalt lonkab kaa ivake.

Postitatud: P Okt 19, 2008 12:18 am
Postitas Ptyyp
Kas tegu on automaat või manuaal käigukastiga? Mis aasta masin on?

Postitatud: P Okt 19, 2008 4:20 pm
Postitas Allar
manuaal kastiga ja 95 aasta lõpust.

Postitatud: P Okt 19, 2008 4:27 pm
Postitas Ptyyp
Viga võib olla õhufiltris, pihustites, kütuses või ka mõnes anduris. Kontrolli kõigepeat õhufilter üle ja seejärel pihustid! Kus kandis masin asub?

Postitatud: P Okt 19, 2008 6:35 pm
Postitas TiitR
10 / 60 x 100 = 16,7L/100 km.
Minu oma võtab näiteks 13,5..14L/100 km.
Autoks avataril olev `96a. 2,8TD automaat. Selle kütusekulu juures on 20% trassi ja 80% metsa, natuke muda ja 4 vedu väga tihti ei vaja.
See siis lihtsalt sulle võrdluseks.

Postitatud: P Okt 19, 2008 7:34 pm
Postitas Ptyyp
TiitR kirjutas:10 / 60 x 100 = 16,7L/100 km.
Minu oma võtab näiteks 13,5..14L/100 km.
Autoks avataril olev `96a. 2,8TD automaat. Selle kütusekulu juures on 20% trassi ja 80% metsa, natuke muda ja 4 vedu väga tihti ei vaja.
See siis lihtsalt sulle võrdluseks.
Minu masin võtab u. 11,5-13L/100km. Täispaagiga saam sõita rohkem kui 700km.
16L sajale on selle masina kohta veits palju jah. Kontrolli eelnevalt kirja pandud asjad üle. Kõrgsurvepump on sel masinal suht vastupidav ja ei usu, et seal see viga on.

Postitatud: P Okt 19, 2008 7:43 pm
Postitas Allar
no õhufiltri vahetus on niikuinii plaanis vahetan ära ex paistab mis siis saab :) aga auto asub muidu jõgeva kandis.

Postitatud: P Okt 19, 2008 7:51 pm
Postitas Ptyyp
allar kirjutas:no õhufiltri vahetus on niikuinii plaanis vahetan ära ex paistab mis siis saab :) aga auto asub muidu jõgeva kandis.
Kas seal Jõgeva kandis on kedagi kes pihusteid kontrollib?

Postitatud: P Okt 19, 2008 9:04 pm
Postitas Uko
Külmalt lonkamine,üks küünaldest ei tööta enam korralikult.Soovitaks kontrollida turbo rõhku,sellel mootoril mõjutab see päris kõvasti minekut.

Postitatud: P Okt 19, 2008 10:01 pm
Postitas TiitR
Ptyyp kirjutas:
TiitR kirjutas:10 / 60 x 100 = 16,7L/100 km.
Minu oma võtab näiteks 13,5..14L/100 km.
Autoks avataril olev `96a. 2,8TD automaat. Selle kütusekulu juures on 20% trassi ja 80% metsa, natuke muda ja 4 vedu väga tihti ei vaja.
See siis lihtsalt sulle võrdluseks.
Minu masin võtab u. 11,5-13L/100km. Täispaagiga saam sõita rohkem kui 700km.
16L sajale on selle masina kohta veits palju jah. Kontrolli eelnevalt kirja pandud asjad üle. Kõrgsurvepump on sel masinal suht vastupidav ja ei usu, et seal see viga on.
Palju sul Priit sellest trassi ja palju muda on ka? :roll:

Postitatud: P Okt 19, 2008 11:06 pm
Postitas Ptyyp
TiitR kirjutas: Palju sul Priit sellest trassi ja palju muda on ka? :roll:
Minul on enamjaolt linnasõidud! Metsas ja muda sees möllan vahetevahel :)
Manual kastiga auto peakski veits vähem kütust võtma kui automaat!

Postitatud: E Okt 20, 2008 12:34 pm
Postitas Allar
Ptyyp kirjutas:
allar kirjutas:no õhufiltri vahetus on niikuinii plaanis vahetan ära ex paistab mis siis saab :) aga auto asub muidu jõgeva kandis.
Kas seal Jõgeva kandis on kedagi kes pihusteid kontrollib?
on ikka hea tuttav isegi mõllab nende pumpade ja pihustitega :) peab siis pihustid ära vaatama
äkki ongi otsas nad

Postitatud: K Nov 19, 2008 12:36 pm
Postitas TiitR
allar kirjutas:
Ptyyp kirjutas:
allar kirjutas:no õhufiltri vahetus on niikuinii plaanis vahetan ära ex paistab mis siis saab :) aga auto asub muidu jõgeva kandis.
Kas seal Jõgeva kandis on kedagi kes pihusteid kontrollib?
on ikka hea tuttav isegi mõllab nende pumpade ja pihustitega :) peab siis pihustid ära vaatama
äkki ongi otsas nad
Kas oled juba probleemile lahenduse saanud? Äkki jagad mullegi inffi. Tänud.

Postitatud: K Nov 19, 2008 9:46 pm
Postitas Allar
ei olegi veel jõudnud tegeleda sellega. ja enam nagu ei võta kaa nii jubedalt umbes täpselt 13l sajale ja see vist normaalne. plaanis on ikka seda pumpa keerata ja rahapäeval pihustid kaa maha kiskuda ja kontrollida. üks plaan veel et sumpa korraks maha võtta ja katsetada ega seal se minek kinni pole,sest kui raami vahetasin siis sai seda summutit tõstetud ja maru raske oli äkki tahma täis :) ex paistab mis saab :?:

Postitatud: K Nov 19, 2008 9:51 pm
Postitas TiitR
allar kirjutas:ei olegi veel jõudnud tegeleda sellega. ja enam nagu ei võta kaa nii jubedalt umbes täpselt 13l sajale ja see vist normaalne. plaanis on ikka seda pumpa keerata ja rahapäeval pihustid kaa maha kiskuda ja kontrollida. üks plaan veel et sumpa korraks maha võtta ja katsetada ega seal se minek kinni pole,sest kui raami vahetasin siis sai seda summutit tõstetud ja maru raske oli äkki tahma täis :) ex paistab mis saab :?:
Seda sumpa läbilaskevõimet saad kontrollida lihtsalt ka kohapeal põhjagaasiga proovides. Kui sumpa ise tihe ja läbi kuskilt ei lase, siis peaks korralikult tahho "põhja jooksma", kui troppi ees pole.