Sai valitud veidi tugevamad ja pikemad vedrud ja suured tänud soovituste eest Veikole

Kasutatud materjalid:


Samurail on originaalis coil-over tüüpi vedrustus ja sinna vedru leida on suht keeruline. (kui ei taha just amorti ja vedrut üksteisest lahutada) Leidsin õigete mõõtudega vedru, mis peaks lisama umbes 3" tõstet.
Amortideks kasutasin kunagi 4Runneri alt üle jäänud tagumisi amorti. Suht korralikud veel ja samas mitte ka liiga jäigad. Ja mis põhiline - PALJU pikemad


Kuna 4Runneri amordi silm ei taha hästi sinna samuka pisikese sillakinnituse vahele ära mahtuda, siis sai amordi silm sedapsi ümber tehtud.




Nüüd oli vaja teha vedrukannud, mis hoiaksid amordi ümbert kinni. Sai valmis tehtud sellised vigurid. Vedrukannud kinnituvad klambritega amordi peale ja on reguleeritava kõrgusega.


Lõpptulemus midagi sellist:


Varsti saab äkki ka mõne flexipildi
