1. leht 2-st
G- Remont
Postitatud: E Sept 22, 2008 12:21 pm
Postitas TR Pjätt
Küsimus, kus on parim MB G 300TD remonidtuba.
Vaja oleks vahetada kõrgsurevpumba tihend (diagnostika) ja muid pudinaid.
Tänud ette,
Priit
Qkulgur
Re: G- Remont
Postitatud: T Sept 23, 2008 5:25 pm
Postitas rookie 300
Kui pump juba surev siis asjad halvad
Ise lasin diagnostika ja muud nipet-näpet Karla autos teha, Tallinnas. Seal üks maasturihuviline ise töötab, oskas mersut ka kohendada
Re: G- Remont
Postitatud: K Sept 24, 2008 12:04 am
Postitas Toronto
[quote="rookie 300"]Kui pump juba surev siis asjad halvad
Ise lasin diagnostika ja muud nipet-näpet Karla autos teha, Tallinnas. Seal üks maasturihuviline ise töötab, oskas mersut ka kohendada[/quote]
Kui saladus pole siis mida seal kohendati ja mis tulemusi andis
Re: G- Remont
Postitatud: K Sept 24, 2008 9:11 am
Postitas rookie 300
Kui saladus pole siis mida seal kohendati ja mis tulemusi andis[/quote]
Kuna mul 300GD vabalthingav kohvimasin siis sellel jõudu just ülearu pole. Ning kui kolmanda käiguga viaduktist üles ei vedanud siis otsustasin üle kontrollida kas ehk midagi viltu pole.
Diagnostikas selgus, et rõhud silindrites erinevad ja siis järgnesid nii öelda tavalised remonditööd:
uued pihustid ja regull
klappide regull (üks oli totaalselt kinni)
etteandepumba remont (see oli mingit sodi täis)
uued kütusevoolikud
kütuse käsipumba vahetus (sõjaaegne vahetati uuema tüübi vastu)
+ vahetati hulk tihendeid ja seibe
Tulemus on hea, gaasipedaalile tekkis käik (enne oli vaid tühikäik ja gaas põhjas), erksust ja jõudu tuli märgatavalt juurde.
Muidugi ei saanud ma mootorile 100 hj juurde aga sõita on mõnusam
Tuli veel meelde et kunagi sai plokikaane lihvimist teha firmas Tõukur, Veerenni tänaval endise Mersu keskuse hoovil, sealgi olid asjalikud sellid
Postitatud: T Okt 21, 2008 12:00 pm
Postitas trc
Priit. Karlast soovitan soojalt eemale hoida. Ei viitsi praegu siin romaani kirjutama hakata aga totaalset sitta on sealt rohkem tulnud kui head tööd.
Boschi teenindab Silberi enda tütar Balmoral Peterburi teel.
Ülejäänud pudinaid olen mina lasknud teha Silberil. Siiani ei ole pidanud kahetsema
Postitatud: L Dets 27, 2008 12:12 am
Postitas djkiller
sama mure oli Karla autoga.Küll mitte maastur vaid E 220cdi
Arvati ,et katalüsaator läbi:D lõhuti keraamika maha.Tuli välja ,et viga oli milleski muus ,vut tee mis tahad jupi nimi meelde ei tule:D
Postitatud: L Dets 27, 2008 10:43 am
Postitas e.p.
kui pumpa vaja teha ja pappi on,siis vast jah balmoral,kui närva ja raha üle.siis karlasse ... aga lõpuks pead ilmselt ikka kuskile minema,kus korda tehakse. on ka teisi pisemaid putkasid - joe garaazh teeb ka pumpadele remonti jne
muude g teemaliste remondijuttudega saavad paljud hakkama ...

Postitatud: R Jaan 16, 2009 2:06 pm
Postitas klaPP
Autoks MB 280GE ja olen käinud siiani Imre Autos, mis asub Suur-sõjamäel. Igati rahule olen jäänud ja hinnad ka head. Elektri kaladega ja mootori diagnostikas olen käinud aga HITEH-is, mis asub Mäepealse rajoonis. Pole ka selle koha koht ühtegi halba sõna öelda ainult hinnad veidi krõbedamad kui Imre Autos.
Postitatud: R Jaan 16, 2009 4:07 pm
Postitas karu
e.p. kirjutas:kui pumpa vaja teha ja pappi on,siis vast jah balmoral,kui närva ja raha üle.siis karlasse ... aga lõpuks pead ilmselt ikka kuskile minema,kus korda tehakse. on ka teisi pisemaid putkasid - joe garaazh teeb ka pumpadele remonti jne
muude g teemaliste remondijuttudega saavad paljud hakkama ...

kus asub see joe garaazh, oleks vaja lasta pumba tihendid üle vaadata?
Postitatud: R Jaan 16, 2009 5:37 pm
Postitas e.p.
JOE`S GARAAŽ OÜ TALLINN, Türi 9 joes. garage@vorguvara. ee
Postitatud: R Jaan 16, 2009 7:59 pm
Postitas karu
e.p. kirjutas:JOE`S GARAAŽ OÜ TALLINN, Türi 9 joes. garage@vorguvara. ee
Tänan
Postitatud: R Jaan 16, 2009 8:24 pm
Postitas margus61
Ehk aitab
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.ph ... 633&page=1 teemaga tutvumine kedagi otsuste tegemisel. Endal viimane kogemus Joega ca 4 aastat tagasi. Töö (turbo vahetus) tehti küll ära, aga töökultuur oli juba siis niru (originaalsed mootori põhja kinnitused olid asendatud kimbusidemetega jne.)
Postitatud: R Jaan 16, 2009 10:16 pm
Postitas heints
krt mind ajab see joe garaas siiamaani vanduma. käisin oma trooperiga seal, vanad vahutasid kuidas nad sellist pilli remontind on ja kust juppe saab.lubasid vaadata mis viga ja helistada.tore,ootasin 2 nädalat ja olin õnnelik et hirmus töö lõpuks käib. lõpuks helistasin, aeti mula et tööd palju ja kohe homme hakkame tegema. ootasin veel 2 nädalat ja läksin kohale, auto vedeles täpselt samas kohas kuhu ta kuu aega tagasi jätsin.
vend kobises midagi ,et nemad ei leia diagnostikapistikut ja ei oska midagi teha. autot kohale viies näitasin niiöelda meistrile rooli all asuvat pistikut ja ütlesin ,et sellega te arvatavasti ühendust ei saa ja peate hakkama muul meetodil viga otsima. ei saaagi aru mis mõte vendadel oli autot kuu aega garaasi ees hoida. äkki lootsid et läheb seismisega imeväel käima? oleks võinud kohe öelda nagu kõik teised ,et me ei osks seda autot remontida.
positiivne oli , et parkimise eest raha ei küsitud

Postitatud: L Jaan 17, 2009 12:06 pm
Postitas e.p.
aga selline ongi kahjuks tänane seis sellel disla remondi turul ...
kindlasti tuleb neil kõigil midagi hästi ka välja ja saavad hakkama teatud teemadega aga seda ära aimata ja selgeltnägija olla suht ebareaalne.
ise soovitanud alati klientidel kas meie lammaritest või siis saab ka väljamaalt uus jupp hankida ja edasi elada rõõmsalt
P.S täna muideks ei tundugi enam paljud tootjatehases taastatud agregaadid väga kallitena,kui võrrelda meie meistrimeeste pakkumistega.
näiteks vito pihustid karlas remondituna ca 10000.-(ilma garantiita) ja bosch-i tehasetaastatud 14000.-
Postitatud: K Veebr 25, 2009 8:33 pm
Postitas Patermaa
Eks igasse remondi töökotta viskab praaki sisse, aga Karla kasuks räägib see, et nad on elus püsinud ikka pikalt ja suutnud kasvada. Mille arvelt see on teine küsimus. Seal mõned mehed on ikka väga pika kogemusega diislite alal.